تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۵۹۹۲
با حضور اقشار مختلف مردم و سردار باقری در گلزار شهدای یاسوج؛

نشست نقش «سردار سلیمانی» در دفاع مقدس و قدس برگزار شد

۰
کبنا ؛نشستی با موضوع نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس، حرم و قدس به همت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه یاسوج بعد از نماز مغرب و عشاء (یکشنبه 6 مهر ماه 99) در گلزار شهدای یاسوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش کبنا، سردار حاج باقری همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس در این نشست به بیان ویژگی‌های مدیریتی و اخلاقی پرداخت و اظهار داشت: دفاع مقدس برکات زیادی را برای ما داشت، ایستادگی رمز پیروزی است که این یکی از برکات جنگ تحمیلی است.
وی در ادامه گفت: ما مخالف جنگ هستیم، خدا لعنت کند کسانی که جنگ علیه انسان‌ها را پایه گذاری می‌کنند. اما ما باید آنقدر به لحاظ نظامی قوی باشیم که کسی به فکرش جنگ علیه ایران هم خطور نکند. خدای لعنت کند کسانی را که انرژی هسته‌ای ما را لو دادند. انرژی هسته‌ای برای ما یک قدرت بازدارنده بود.
وی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک الگو برای سعادتمندی بشریت است. او شبانه روز پای کار بود. در سالی که 365 روز دارد، 300 روز از آن در ایران نبود، او هم دلش می‌خواست که نزد زن و فرزند خود باشد، اما عمرش را پای نظام و انقلاب گذاشت. تشییع حاج قاسم نشانه اخلاص او و معامله‌ای بود که با خدا کرده بود. گریه‌های نماز شب او طولانی بود و همه زندگیش را فدای انقلاب کرد. دانش او در علوم قرآنی و نهج البلاغه بالا و ترس در وجود او راه نداشت.
وی افزود: او هیچ وقت خودش را از مردم جدا نمی‌دانست و همیشه کنار مردم بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1