کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

برگزاری یادواره شهدای شهرستان بویراحمد ( + تصاویر )

5 مهر 1399 ساعت 23:53

یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.


یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری و حضرت صدیقه اطهر شهرستان بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری مرکز خادمین شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:  در اذهان ما این سوال  مطرح است چرا رزمندگان اقدام به مبارزه کرده و نهایتا به فیض شهادت نائل آمدند و آیا از دست دادن جان آنها ثمری هم دارد یا خیر؟ با مشاهده همه احکام‌ دین متوجه می شویم همه آنها عبادت مسحوب می شود و اثر وضعی دارند اما عبادت مراتب دارد اینکه عده ای از انقلاب تا کنون با مجاهدت ها و نثار جان خود و همچنین  شهادت دویست هزار نفر در دفاع مقدس،  مراتب بالایی از عبادت است اما باید پرسید آیا ثمری  دارد؟ امام راحل تکیه بر جنگ برای  رفع فتنه در عالم داشتند و این سوال مطرح است  چه دولتی امروز فتنه گری می کند  آیا این دولت غیر از آمریکاست؟ بنابراین دفاع ما برای رفع فتنه از عالم بود و عراق  تنها یک مسیر برای ما بود‌.

سردار خرم دل با بیان اینکه بخش های مختلف و گروه های سنی در دفاع مقدس، حضوریافتند گفت: ۴۰ سال از دفاع مقدس و پیروزی دفاع مقدس می گذرد و این سوال مطرح است  مجاهدت ها و تلاش ها چه نتیجه ای دارد؟ امروز از  دو  جانباز عیادت داشتم معتقدم آنها شهدای زنده هستند این جانباز بیان می کرد توان راه رفتن ندارم اما به انداز یک گونی برای سنگر مرا به سوریه اعزام کنید، آیا می شود خون این شهداء هدر رود؟ عدالت خداوند حکم می کند خون شهداء  به سرانجام برسد.

وی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه فتنه عالم آمریکاست، گفت: امام به فروپاشی و افول آمریکا می اندیشید و اگر با عقل مادی نگاه کرد از خود سوال می کنیم در مقابل تجهیزات آنها و اقتصاد آنها آیا راه پیروزی وجود دارد؟ اگر با سلاح دنیایی نگاه کنیم شاید خیر، اما هشت سال دفاع مقدس با وجود همه کمبود امکانات، و تجهیزات در مقابل تمام تجهیزات وسلاح های آنها ایستادگی و پیروز شدیم.
خرم دل بابیان اینکه امام حسین(ع)در مقابل لشکر یزید چندین هزار نفری ایستادگی کرد، گفت: امام حسین معادلات او مادی نبود و تکیه بر حق داشت و رمز پیروزی ایشان نیز همین بود.
خرم دل با بیان اینکه فروپاشی آمریکا با انقلاب ایران اسلامی، شروع شد گفت: همه پیش بینی های امامین انقلاب محقق شده است، آمریکا اگر ناوگان خودرا به سمت کشوری هدایت می کرد قبل از رسیدن آن کشور دچار شکست می شد، امروز قدرت نرم این کشور از بین رفته یعنی اینکه  اراده خود را بر دیگران تحمیل کند، حدود دو هفته ای پیش وقتی امریکا قرار بر تصویب قطعنامه بر علیه کشور ایران داشت، چین، روسیه و سایر کشورها همراهی نکردند یعنی هژمونی آمریکا افول کرده و این موضوع ضعف قدرت نرم آمریکا را نشان می دهد.
وی افزود: در حوزه سخت آمریکا و در حوزه اقتصاد بیست تریلیون دلار بدهی دارد، در عراق و  افغانستان ترامپ بیان کرده  هفت تریلیون دلار هزینه کردند، امروز بیش از ۴۰ میلیون مردم آمریکا گرسنه هستند، در حوزه نظامی سربازان آمریکایی اراده و انگیزه ندارد و با پرداخت پول به شرکت های نظامی مانند بلک واتر به آنها گفته می شود در یمن بجنگید، هر سال ۴۰ هزار نفر در آمریکا در اثر درگیری ها از بین می روند، دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زندانی هستند خانواده معنا ندارد، مصرف مواد مخدر مشروبات الکلی فساد اخلاقی در جامعه و ارتش آمریکا مشاهده می شود، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بیان می کند در شرایط کنونی آمریکا در حال فروپاشی است.

فرمانده سپاه فتح افزود: جریان چهار درصدی در امریکا، همه تصورات در خصوص آمریکا مبنی بر اینکه این کشور اوج پیشرفت دارد و ثروت و قبله امال سایر ملت ها بوده را خنثی کرده است، آنها  با شهادت سردار سلیمانی حتی در جامعه آمریکا موج انزجار بر علیه آنها صورت گرفت باید اشاره کرد همچنان انتقام سخت را در خصوص شهادت سلیمانی  نگرفته ایم،  عربستان با همه  تجهیزات چندین سال درگیر یمن است اما نتیجه ای نگرفته است، اگر شیوخ منطقه با رژیم صهیونیستی قرار داد امضاء می کنند به دلیل نهایت درماندگی آنهاست.

سردار خرمدل گفت: آمریکا و غرب تلاش دارد مردم این کشور را ناامید کند، اما این شهداء و مردم هستند که چهل سال پوزه آنها را به خاک مالیده است، بنابراین مجاهدت های شهداء تلاش های مردم ایران و خون شهید سلیمانی هدر نرفته است و این تلاش ها منجر به پیروزی نهایی  خواهد شد و در آخر اهتزاز پرچم لا اله الی الله  مشاهده خواهد شد و پرچم به دست امام زمان عج به وسیله مردم ایران تحویل داده خواهد شد.

خرمدل با بیان اینکه در فضای مجازی هجمه های بر علیه اعدام نوید افکاری وجود دارد، گفت:  طبق قانون نوید افکاری محاکمه شد چه جنجالی به پا می کنند اما در آمریکا با روحیه نژادپرستی یک سیاه پوست را خفه کردند اما سکوت کردند و واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند.


کد مطلب: 425960

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425960/2/برگزاری-یادواره-شهدای-شهرستان-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1