کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازار ماسک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

5 مهر 1399 ساعت 16:24

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت بر بازار ماسک با شروع فصل پاییز و سرما خبر داد.


مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت بر بازار ماسک با شروع فصل پاییز و سرما خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: صالحی مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گشت مشترک با معاونت غذا و دارو، معاونت بازرسی سازمان صمت، از دو کارخانه تولیدی ماسک به لحاظ ورود به فصل پاییز و شروع سرما و نیاز بیشتر به ماسک، تمرکز تعزیرات نیز باید در این حوزه باشد.
وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده بین حلقه تولید و توزیع بخش خصوصی با نظارت سازمان صمت، معاونت غذا و دارو ماسک تولید و روزانه در اختیار شبکه‌های درمانی و داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: از تشدید نظارتها بر فرایند تولید تا توزیع ماسک، با هر گونه سوء استفاده از بحران کرونا برخورد قاطع و قانونی می‌شود، سازمان صمت، معاونت غذا و دارو، بر نحوه توزیع ماسک تولیدی با همکاری دستگاههای نظارتی تاکید کرد و بر ضرورت برخورد با توزیع خارج از شبکه گزارش شود.
براتعلی صالحی گفت: بر اساس تعیین نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار قیمت ماسک نباید بالاتر از آن باشد و از واحدهای تولیدی بر ضرورت افزایش این کالا مورد نیاز مردم و لزوم دسترسی آسان به اقشار مختلف استان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: سازمان صمت باید پارچه تولید ماسک سریع در اختیار کارخانه‌ها قرار دهد. در این خصوص عطائی مدیر یکی از کارخانه‌های تولیدی ماسک گفت: اگر پارچه به دست ما برسد روزانه ۲۰۰۰۰ هزار عدد ماسک تولید و روانه بازار می‌کنیم.
 


کد مطلب: 425954

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425954/2/بازار-ماسک-زیر-ذره-بین-تعزیرات-حکومتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1