کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با اسرائیل مایه ننگ است

4 مهر 1399 ساعت 15:32

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دشمنان در تلاش برای تحریف دفاع مقدس هستند.


خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 4 مهر ماه 99) به ریاست آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستین روز هفته دفاع مقدس گفت: معظم‌له مطالب ارزشمندی پیرامون دفاع مقدس فرمودند که از جمله آنها لزوم تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف‌گران است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب آشکار شدن ظرفیت‌های کشور و مردم و همچنین برملا شدن چهره خبیث استکبار جهانی برای دنیا از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود.
وی ادامه داد: دفاع مقدس به منزله هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و همین امر تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرد، آثار و برکاتی دفاع مقدس دارد که بخشی از آن سال‌های بعد مشخص می‌شود
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند دست به تحریف این دستاوردها بزنند، افزود: دفاع مقدس ضربات سنگین و مهلکی به استکبار وارد کرد که مهمترین هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ ساقط کردن نظام و کشور بود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ملت‌های آزادی‌خواه جهان از دفاع مقدس ایران الگو گرفتند و فهمیدند که می‌توان مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.
حسینی بیان کرد: ابعاد مختلف دفاع مقدس هر چه بیشتر برای نسل جوان کنونی و آینده بیان شود تا از تحریف آن جلوگیری شود.
وی در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن مجتبی بنا به روایاتی و همچنین شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه گفت: ۹ مهر روز همبستگی با کودکان فلسطینی است. ملت مظلوم فلسطین سال‌هاست که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارند و عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با این رژیم جعلی مایه ننگ است این کار به معنای حمایت از جنایات این رژیم صهیونیستی است.
وی خاطرنشان کرد: این کشورها از سر ذلت و ترس تسلیم استکبار جهانی شدند و اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل کردند.
به گزارش کبنا، در حاشیه برگزاری خطبه‌های نماز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و همچنین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از آیت الله نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج به عنوان جانباز، پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 425924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425924/2/عادی-سازی-روابط-امارات-بحرین-اسرائیل-مایه-ننگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1