کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همت سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

در سریع ترین زمان یارانه حمایتی گوجه کاران استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود

31 شهريور 1399 ساعت 9:42

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 53 میلیارد ریال یارانه حمایتی به کشاورزان گوجه کار مناطق گرمسیر گچساران، باشت و کهگیلویه در سریع ترین زمان خبر داد.


ویسی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قریب 520 هکتار در استان زیر کشت گوجه فرنگی قرار گرفت که حدودا 280 هکتار آن در مناطق گرمسیر گچساران، باشت شهرستان کهگیلویه کشت شده است.
ویسی اظهار کرد: برای اولین بار جهت حمایت از کشاورزان و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان از طریق دولت و سازمان تعاون روستایی ایران، سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی های مختلف موفق به دریافت مجوز خرید در قالب طرح حمایتی یارانه ای گردید.
ویسی گفت: بر اساس این طرح حمایتی که برای اولین بار آن را در استان اجرا کردیم، از 20 خرداد 99، تا پایان فصل برداشت سال جاری، قریب به 13 هزار و 450 تن محصول گوجه فرنگی به کارخانجات طرف تفاهم نامه مجتمع غذایی آیدای اصفهان، کارخانجات مرودشت فارس و نورآباد ممسنی حمل و ارسال گردید .
مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جزو اولین استان هایی هستیم که توانستیم صورت وضعیت را به سازمان مرکزی تعاون روستایی ارسال کنیم و مبالغ یارانه مورد نظر را دریافت کنیم افزود: به محض اتمام برداشت و اخذ تاییدیه نهایی از طریق کمیسیون استانی صورت وضعیت تایید و تنظیم و یارانه کشاورزان که قریب به 5 میلیارد و 300 میلیون تومان می باشد از طریق سازمان تعاون روستایی مرکزی به سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شده و ظرف همین هفته به حساب کشاورزان عزیز پرداخت خواهد شد.
ویسی با بیان اینکه درخواست ما در 6 روز تایید شد، اظهار داشت: این درخواست با حمایت های آقای تاجگردون نماینده سابق گچساران تایید شد.
وی در خصوص سابقه حمایت دولت و پرداخت یارانه حمایتی به کشاورزان در کشور گفت: تاکنون 6 استان در کل کشور اقدام به خرید حمایتی گوجه کردند که از جمله آنها کرمان، فارس، گلستان، خوزستان بوده اند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار به جهت حمایت از کشاورزان اقدام به خرید حمایتی کرد و  خوشبختانه جزو اولین استان هایی هستیم که توانستیم صورت وضعیت را تنظیم و به تهران بفرستیم و در سفر گذشته به مرکز، صورت وضعیت را تشریح کردیم و مورد تصویب قرار گرفت و پول ارسال شد.
ویسی بیان کرد: جا دارد از رئیس هیئت مدیره مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، حوزه معاونت بازرگانی و اعضای هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که اقدامات خوب و موثری به جهت حمایت از کشاورزان استان داشتند تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.
وی در انتها گفت: جا دارد از نمایندگان محترم مردم در استان آقای موحد و روشنفکر، استاندار و معاون اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تقدیر و تشکر داشته باشم.

 


کد مطلب: 425787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425787/2/سریع-ترین-زمان-یارانه-حمایتی-گوجه-کاران-استان-کهگیلویه-بویراحمد-پرداخت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1