تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۵۷۴۷
صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور؛

مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۱۲
کبنا ؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 30 شهریور ماه 99)، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور وارد شهر یاسوج شد و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در محل برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد.

امنیت رکن رکین جامعه است
 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با تشکر از زحمات نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت گفت: امنیت رکن رکین جامعه است و نیروی انتظامی ولایی خط مقدم مقابله با حرکات مخل نظم و امنیت کشور است.
 
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت و مقابله با چالش‌های مخل نظم امنیت کشور اظهار داشت: در سایه امنیت است که مردم می‌توانند زندگی کنند و زندگی عادی، معنوی، اخلاقی و علمی هر کسی در سایه امنیت امکان پذیر است.
 وی افزود: در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه در میان افراد یک جامعه، امکان فعالیت‌های متنوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می‌رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج بیان داشت: دشمن تلاش دارد به مملکت ما ضربه وارد کند اما نیروی انتظامی یک نیروی ولایی است که در خط مقدم شبانه‌روز ایستاده و در مقابل حرکات مخل نظم و امنیت مقابله می‌کند و جان خود را فدای آرامش مردم انقلاب و سرزمین کرده است و مردم این سرزمین باید قدر شناس نیروهای جان برکف انتظامی باشند.
 وی با اشاره به این که پلیس یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: ما معتقدیم اگر نیروی انتظامی کنار بکشد، امنیت در همه ابعاد مختلف مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد.

نیروی انتظامی ولایی خط مقدم مقابله با حرکات مخل نظم و امنیت کشور است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمن یک زمانی با شورش و تظاهرات افراد قلم به دست و فرهنگی را به میدان می‌آورد اما امروز متوجه شدند که با فرهنگ نمی‌توانند به جنگ انقلاب بروند و آدم‌های قمه به دست را به میدان آوردند که در این راستا خوشبختانه خبر برخورد با اراذل و اوباش در تهران بسیار مسرت بخش بوده است.
 وی با اشاره به اینکه ما وقتی ماشین نیروی انتظامی و یا گشت پاسگاه و یا کلانتری را می‌بینیم احساس امنیت می‌کنیم و در مقابل دزدان و مخلان نظم و امنیت احساس ناامنی می‌کنند.
آیت الله حسینی بیان داشت: ما انصافاً به نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم که همیشه در مقابل توطئه دشمنان ایستاده و دشمن را به زانو در آورده و یکی از ارکان امنیت نیروی انتظامی بوده که بدنش را آماج تیر قرار داده و برای پیروی از فرمان ولایت بسیار ارزشمند است.
 
وی با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب دغدغه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است ولی نیروی انتظامی وسط میدان است تصریح کرد: بعضی مواقع تذکر لسانی بسیار کارساز و مشکلات زیادی را برطرف می‌کند و ما توقع داریم در این راستا از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد استفاده شود چراکه ظرفیت‌های مردمی نامحدود و کمک بسیار خوبی است.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج بحث پیوست‌های ایمنی را مهم برشمرد و بیان داشت: پیوست‌های ایمنی و زیربنایی باید یک قانون باشد تا زمینه‌های جرم کم شود، به عنوان مثال اگر شی با ارزشی را کف خیابان بگذاریم مردم وسوسه می‌شوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از زحمات پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر و بیان داشت: سردار انصاری با ایجاد ارتباط موثر با نهادها، سازمان‌ها، ریش‌سفیدان و متنفذین محلی در جهت برقراری صلح و سازش بین مردم و ایلات و طوایف استان تلاش‌های بسیار ارزشمندی داشته و به عنوان یک شخص شاخصی عمل کرده و تجربه‌های خوبی دارد، انشاالله از تجارب ایشان استفاده شود.
 
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور سرهنگ کیقباد مصطفایی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سردار مهدی انصاری تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of

چرا لقب سازی میکنید ؟؟
این استان یکی میکنه ایت الله عظما یکی میکنه ایت الله !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام نمیدونم چرا اتباع خارجی غیر مجاز را اخراج نمی‌کنید
آقا جان روستای ما بیش از سه هزار شغل دست ایناست که قاچاقی تو ایران هستند، یعنی حرف اینا درسته اگه نباشند ما از گشنگی میمیریم
ع7
United States
متاسفانه شاخص‌های أمنیتی در استان وضعیت مطلوبی ندارد.رخدادهای ناگواری در جامعه اتفاق می‌افتد.چندین فقره قتل طی سال جاری وکذشته سرقت‌های متعدد شرارت های فراوان و خرید و فروش مواد مخدر و بسیاری از مشکلات دیگر که می بایست پلیس با آنها برخورد می‌کرد متاسفانه رضایتمندی مردم از پلیس کم شده است ودر این وضعیت باید فرمانده نیروی انتظامی استان شخصی باشد که توانایی‌های لازم و تجارب تخصصی داشته باشند که تجربه نشان میدهد نیروی بومی قدرت لازم را ندارد
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند صادقانه ننوشتی .بغض های اداری را در قلم دخالت مده.سردار انصاری سپاهی ۸سال دفاع مقدس و پلیس با اخلاص دوران صلح جامعه اسلامی بوده و هست.و زحمان فراوانی برای این استان کشید و تجربه نشان داده نیروی بومی مثل سردار انصاری بخوبی از عهده کار بر آمده است .شما اعتماد بنفس لازم را نداری بماند !
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار انصاری
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرمانده جدید با اخلاص ؛باسواد ؛ باتجربه وخلاق جناب سرهنگ کیقباد مصطفایی.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خدا جای حقه ....واگذارت کردم به فاطمه زهرا س ..
Arash
Iran, Islamic Republic of
.میمونن بعد چند ساعت میان روی صحنه و چندین نفر آدم بدبخت کشته و زخمی میشن ..
جوان
Iran, Islamic Republic of
انشالله کلاسهای آموزشی نحوه برخورد با مردم برای نیروها برگزار بشه که حقوق شهروندی رو رعایت بکنند نه اینکه بیشتر جو خراب کنند بارها دیده شده یه سری از همکاران نیروی انتظامی با مردم تند برخود میکنن و به خاطر کوچکترین مسئله ای مردم رو تهدید به بازداشت یا توقیف خودرو کردن فقط به خاطر اینکه پلیسه و زورش میرسه امیدوارم صبر و حوصله بیشتری به خرج بدن
محمود هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام من میخوام جز نیرو های شما شوم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1