کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

به پاس زحمات پزشک فداکار بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت

30 شهريور 1399 ساعت 1:53

دکتر سید غفار شفایی تنها پزشکی نیست که این روزها در کنار بیماران کرونایی از آرامش و زندگی‌اش زده است بلکه شفایی‌ها بیشمارن و یقیناً مردم قدرشناس آنان خواهند بود و همواره از آنان به نیکی و بزرگی یاد خواهند کرد


متن ارسالی؛ وقتی صحبت از سختی‌ها و مشکلات بیماری کرونا می‌شود یک بیمار کرونایی بهتر از هر کس دیگر می‌داند این سختی‌ها چیست؟ و یک بیمار کرونایی باید با چه دردها و مشکلاتی دست و پنجه نرم‌کند؟ و چه روزها و شب‌های سخت و گاهی هراسناک را باید تجربه نماید؟
 سختی اما تنها از آن بیماران و تن رنجور آنها که در مقابل یک ویروس میکروسکوپی به ستوه آمده است نیست. بعد از گذشت نزدیک به ۷ ماه از ورود کرونا به کشور کادر درمان از هیچ فداکاری دریغ نورزیده‌اند و جانانه در مقابل این ویروس ایستادگی کرده‌اند و بار درمان و فراتر از آن همراهی روانی بیماران را به جان خریده‌اند و سختی‌ها و مرارت بسیاری را بر دوش کشیده‌اند.
دکتر سید غفار شفایی تنها پزشک فداکار در عرصه مبارزه با کرونا در کهگیلویه نیست بلکه همکاران وی نیز همانند این پزشک جوان و خوش سیما در طی این مدت سختی‌های زیادی به جان خریدند و بسیاری از آنان حتی با سختی و مشقت فراوان به کرونا مبتلا شدند. عزیزانی که بی هیچ منتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا یادآور از جان گذشتگی رزمندگان انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از میهن عزیزمان ایران باشند.
کلمات ناتوان از بیان و ارجگذاری به مجاهدت‌ها و مهربانی‌های کادر درمان کشور می‌باشد اما چاره‌ای نیست جز اینکه به همین‌کلمات و جملات ناقص و ناتوان پناه ببریم تا شاید اندکی از دریای مهربانی‌های این عزیزان را پاسخ داده باشیم.
بنده به عنوان کسی که این بیماری را تجربه کرده‌ام و ساعت‌ها و روزها و شب‌های سختی را با این ویروس گذرانده‌ام سلامتی مجدد خود را مدیون عزیزان کادر زحمت کش بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و بویژه پزشک مهربان این بیمارستان یعنی دکتر شفایی می دانم.
پزشک عزیز و فداکاری که به گواه همه بیماران و کسانی که در ۷ ماه گذشته گذرشان به بیمارستان امام خمینی (ره) افتاده است خود را با تمام وجود وقف بیماران کرده است و با دردهای آنان درد کشیده است و با شفایشان لبخند رضایت بر لبانش نقش بسته است. با بیماران بیدار مانده است و با خواب آنها باز هم بیداری کشیده است تا مبادا اتفاقی برای آنان بیفتد. پزشکی که فراتر از هر عنوان و جایگاهی "انسانیت" را در بالاترین درجه آن به منصه ظهور رسانده است.
دکتر سید غفار شفایی تنها پزشکی نیست که این روزها در کنار بیماران کرونایی از آرامش و زندگی‌اش زده است بلکه شفایی‌ها بیشمارن و یقیناً مردم قدرشناس آنان خواهند بود و همواره از آنان به نیکی و بزرگی یاد خواهند کرد. بنده اما به جهت آنکه در ایام بیماری زحمت درمانم متوجه دکتر شفایی و کادر درمان آن بیمارستان بود با تمام وجود از ایشان و همکارانشان سپاسگزارم و دعا می‌کنم که وی و سایر پزشکان تلاش گر و فداکار ایران عزیز همیشه سلامت و سربلند باشند.
 
یک بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
 


کد مطلب: 425742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425742/2/پاس-زحمات-پزشک-فداکار-بیمارستان-امام-خمینی-ره-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1