کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

آیین معارفه رئیس حوزه‌های علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ( + تصاویر )

29 شهريور 1399 ساعت 9:56

مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
صبح امروز ( شنبه 29 شهریور ماه 99 ) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی، طلاب، روحانیون و اساتید دانشگاه و حوزه علمیه سالن تودیع و معارفه مدیران حوزه‌های علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین با حکم آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی به عنوان رئیس حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین سید مومن موسوی رئیس سابق حوزه علمیه قدردانی شد.
آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم از خدمات مسئولان گذشته حوزه‌های علمیه قدردانی کرد و اظهار داشت: حوزه‌های علمیه می‌تواند بشر را نجات دهد.
وی افزود: تاریخ گواه این است که علما ما هیچ وقت زیر بار ذلت نرفته‌اند و همیشه برای عزت‌مندی و سربلندی امت اسلام قدم بر داشته‌اند. حوزه‌ها پایه‌های رشد و شکوفایی جامعه هستند.
آیت الله حسینی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یکی از ظرفیت‌های حوزه علمیه است که توانسته به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مقابل استکبار سرافرازانه ایستادگی کند.


کد مطلب: 425713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425713/2/آیین-معارفه-رئیس-حوزه-های-علمیه-سراسر-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1