تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۸۹

تقدیر مدیر کل منابع طبیعی از تدابیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛مدیر کل منابع طبیعی استان از توجه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با آتش سوزی منطقه کوه سفید لنده  تقدیر نمود.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آتش سوزی در منطقه کوه سفید  شهرستان لنده اظهار داشت : استاندار کهگیلویه وبویراحمد از روز اخیر تمام امکانات حاضر را برای مهار آتش‌سوزی بسیج کرد که جا دارد از ایشان تقدیر ویژه نمود.
غلام محسین حکمیتان اصل با بیان اینکه استاندار ومعاون عمرانی استان در کوتاه ترین زمان ممکن جلسه اضطراری ستاد بحران را تشکیل دادند افزود: استاندار دستور ویژه ای برای ایجاد تجهیزات کامل  برای مقابله با آتش سوزی را داد و همچنین با بررسی شرایط منطقه لحظه به لحظه برای مهار آتش تماس تلفنی برقرار می کرد.
مدیر کل منابع طبیعی استان عنوان کرد :باهماهنگی های لازم با فرمانده یگان حفاظت سازمان جتگلها درکم ترین زمان ممکن چند اکیپ واکنش سریع درمنطقه حاضر شدند وهم اکنون آتش سوزی تحت کنترل است وانتظار میرود تا ساعاتی دیگر به طور کامل مهار شود.
وی اظهارکرد: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه طی پیگیری های صورت گرفته یک بالگرد هوانیروز برای کمک به مهار آتش سوزی به منطقه اعزام خواهد شد.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد از استاندار ومعاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، نیروی های مردمی، بسیج ،فرماندارشهرستان لنده ونیروهای منابع طبیعی تقدیر وتشکر کردند
اعزام بالگرد هوانیروز به محل آتش سوزی در لنده
فرماندار لنده گفت: آتش سوزی کوه سفید لنده در حال گسترش است و تلاش برای مهار آن به کمک مردم و نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست ادامه دارد.
فرماندار لنده با بیان اینکه این آتش سوزی از روز گذشته آغاز و همچنان زبانه می کشد گفت: سه اکیپ از امدادگران منابع طبیعی استان برای مهار آتش سوزی به منطقه کوه سفید لنده اعزام شدند.
آقای موسوی افزود: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه هم اکنون یک فروند بالگرد از هوانیروز استان فارس پس از سوخت گیری در فرودگاه یاسوج به منطقه اعزام شد و تا دقایقی دیگر کار انتقال نیروهای تازه نفس برای مهار آتش آغاز می شود.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه علت آتش سوزی عامل انسانی است گفت: هنوز میزان خسارات وارده به جنگل‌ها و مراتع منطقه کوه سفید مشخص نیست.
حکمتیان افزود: ۴۰ نفر از نیروهای امدادی بامداد امروز به همراه چند دستگاه دمنده به منطقه اعزام شدند و در حال تلاش برای مهار آتش هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1