تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۲۵۶۵۸
سفر معاون عمرانی وزیر کشور به چرام؛

اظهار تأسف معاون وزیر از وضعیت چشمه بلقیس چرام/ در خواست موحد از شهردار چرام چه بود؟

۲
کبنا ؛رئیس سازمان شهرداری‌های کشور ضمن بازدید از چشمه بلقیس چرام از عدم جذب سرمایه گذار برای توسعه این مجموعه اظهار تأسف کرد.
به گزارش کبنا از چرام، ظهر امروز «مهدی جمالی نژاد» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ورئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دعوت حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه سایر مسئولان استانی بازدیدی از چرام وباغ چشمه بلقیس چرام داشتند.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در ابتدای بازدید معاون وزیر کشور با اشاره به وضعیت باغ چشمه بلقیس بیان کرد: اگر این مجموعه با این پتانسیلی که دارد در یکی از کلان شهرها بود الان وضعیت باغ اینگونه نبود.
«سید محمد موحد» ضمن توضیحاتی در خصوص باغ چشمه بلقیس که مجموعه بی نظیری از درختان گرمسیری و سردسیری است بیان کرد از آقای جمالی نژاد انتظار داریم در خصوص کمک به این مکان گردشگری و تفریحی وجذب سرمایه گذار همکاری‌های لازم را داشته باشد.
جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در انتهای بازدید از باغ چشمه بلقیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بازدیدهایی از شهرهای مختلف استان داشتیم وتلاش بر این است که اقداماتی انجام شود تا توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه شهرها انجام گیرد و کمتر شاهد محرومیت باشیم.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پاسخ به «کبنا» در خصوص باغ چشمه بلقیس چرام تصریح کرد: نکته مهم این است که متاسفانه علیرغم ظرفیت‌های بالقوه زیادی و زیرساخت‌های مناسبی که برای سرمایه گذاری وجود دارد اقدام شاخصی برای جذب سرمایه گذاری صورت نگرفته است.
جمالی نژاد بیان کرد: این شهرستان (چرام) و این شهر زیبا و مجموعه بسیار زیبای چشمه بلقیس که در چرام می‌بینیم نقطه بسیار زیبایی است که همانطور که حاج آقای موحد فرمودند اگر همین منطقه زیبا در سایر کلان شهرها بود؛ یقیناً سرمایه گذاری بسیار خوبی می‌آمدند و اقدامات شاخصی انجام می‌دادند.

وی افزود: ولی متاسفانه می‌بینیم علیرغم اینکه زیرساخت‌ها و قدرت‌های خداوندی را در این جا می‌بینیم و اقلیم بسیار مناسبی را دارد ولی حضور سرمایه گذاران را در اینجا کم داریم.
جمالی نژاد بیان کرد: این ظرفیت‌های بالقوه نیاز به بالفعل شدن دارد و امیدواریم در کنار پشتیبانی و حمایت  و هدایت سازمان شهرداری‌ها و استانداری؛ ظرفیتی ایجاد کنیم که پای سرمایه گذاران اینجا باز شود.

معاون وزیر کشور در پاسخ به سؤال «کبنا» در خصوص برخورد نامناسب و عدم همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی بویژه در چشمه بلقیس چرام  تاکید کرد: مدیران استانی و شهرستانی باید تلاش کنند که سرمایه گذاران را جذب ودلگرم کنند و خدای ناکرده به علت عدم توجه طرد نشوند و نیاز هست که اتمسفر و فضای مناسبی ایجاد کنند که سرمایه گذاران بتوانند با طیب خاطر اینجا حضور پیدا کنند.
به گزارش کبنا از چرام در این بازدید نماینده کهگیلویه بزرگ از وضعیت باغ چشمه بلقیس اظهار نگرانی کرد و خواستار توجه بیشتر به این مجموعه گردشگری و تفریحی شد. و از شهردار چرام خواست که برنامه مدونی برای توسعه چشمه بلقیس داشته باشد.
بنابراین گزارش در این بازدید نکته مهمی که هم نماینده مردم و هم معاون وزیر کشور در خصوص جذب سرمایه گذار برای توسعه و رونق باغ  چشمه بلقیس چرام تاکید داشتند ولی غافل از اینکه مسئولان شهرستانی و شهردار چرام با این مسائل بیگانه هستند.
علی نوری شهردار چرام پاسخ دهد آیا در این مدت؛ سرمایه گذار بخش؛ خصوصی برای سرمایه گذاری در باغ چشمه بلقیس به وی مراجعه و درخواستی داشته واگر بوده چه اقدامی برای جذب سرمایه گذار انجام داده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تفریح و گل گشت و کباب و دوغ و دیگر هیچ ...
دکترا
Iran, Islamic Republic of
در عمل خواهیم دید که فقط وفقط حرفهای
بودجه چقدر تخصیص داد
یا اومده بود تفریح وخوشگذرانی وگذاشتن هزینه های کلان
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر موحد که برای اولین بار معاون وزیر وریس سازمان شهرداریها رت به حوزه انتخابیه اورد
قطعا شهرداری چرام با وجود شهردار مقتدر ومتعهد ومتخصص که حلال شهرداری با اون همه مشکلات وبدیهای کلانی که داشت تونست مرتفع کند در صورت اعتبار وتخصیص کارسون خواهد کرد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1