تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۲۵۵۶۸
مقیمی در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران؛

با توجه به شرایط قرمز شهرستان اصلا موافق بازگشایی مدارس نیستیم / گفته های رئیس آموزش و پرورش درباره مشکلات مدارس

۲
کبنا ؛
جلسه شورای اداری شهریورماه در شهرستان گچساران روز سه شنبه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کبنا نیوز؛ مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران در این نشست اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش، بخشنامه صریح زده ایم که هیچ مدرسه ای هیچ دانش اموزی را نمی تواند به اجبار به مدرسه بیاورد.
وی گفت: حضور دانش اموز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد هست، و رفته رفته استقبال از حضور در کلاس ها کمتر می شود، استقبال دانش اموزان روستایی از مدارس بیشتر است. در مدارس سمپاد، به لحاظ فشار اولیا و دانش آموزان فشار بیشتری هست و استقبال بیشتر است.
مقیمی بیان کرد: سامانه ای برای تکمیل فضای آموزش مجازی داریم، به این شیوه است که معلم در کلاس تدریس می کند و همه دانش آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور دارند، که این سامانه هزینه های زیادی دارد، هزینه ماهیانه شارژ این سامانه در یک مدرسه 1 میلیون تومان است.
مقیمی اظهار کرد: مدارس سمپاد و شاهد ما درخواست برای اجرای این سامانه را دارند. ولی مدارس عادی ما توانایی اجرای این برنامه را ندارند و از برنامه شاد استفاده می کنند که سیستم شاد نیز تقریبا شبیه به همین سامانه است.
وی گفت: بنده و معاونان روزانه بیش از ۲۰ مدرسه را بازدید می کنیم.
مقیمی اظهار کرد: تهیه وسایل بهداشتی از عهده اموزش و پرورش خارج است، بسیاری از مدارس ما شهریه نگرفتند، با چه هزینه ای وسایل بهداشتی تهیه کنند.
وی افزود: از همکاران در شورای اداری خواستارم که اداراتی که می توانند، کمک کنند، وسایل و ابزارهای بهداشتی در اختیار ما بگذارند تا به مدیران داده شود، و فرزندان ما و شما و مردم از این نظر با مشکلی مواجه نشوند.
مقیمی اظهار کرد: همکاران من در مدارس اعم از مدیران و معلم ها و در حوزه ستادی کوتاهی نمی کنند، اگر توفیقی باشد مرهون زحمات این عزیزان است، همکاران ما هم فرزند دانش آموز دارند و در این خصوص کوتاهی نمی کنند
مقیمی گفت: با توجه به شرایط قرمز شهرستان اصلا موافق بازگشایی مدارس نیستیم ولی اسناد بالادستی از ما می خواهند اینگونه باشد، تصمیم گرفتند و ما هم اجرا می کنیم.
سرهنگ نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در خصوص برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس امسال ویژگی خاصی دارد، چرا که امسال اولین سالی است که حضرت اقا بصورت ویدئوکنفرانسی سخنرانی خواهند کرد.
نورایی نسب اظهار کرد: اصناف و ادارات مختلف برای ازادگان و جانبازان اداره ی خود، مراسم تجلیل برگزار کنند، همچنین امسال رژه خودرویی را خواهیم داشت.
وی گفت: از برنامه های هفته دفاع مقدس، تجلیل از پزشکان و کادر درمان، توزیع بسته های بهداشتی میان نیازمندان، توزیع اعزام تیم های پزشکی به نقاط روستایی و محروم، تجلیل از مقام شهدا را خواهیم داشت.
سرهنگ نورایی نسب گفت: مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان شهرستانی، برجسته سازی نقش سنگرسازان بی سنگر همکاران جهاد کشاورزی، معرفی شهدای مفقودالاثر، معرفی هر هفته یک شهید از جمله برنامه هایی است که خواهیم داشت.
نورایی نسب بیان کرد: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس "ما قوی هستیم" خواهد بود.
معاون فرماندار گفت: در خصوص تشکیل جلسات مبارزه با ویروس کرونا، تاکنون ۴۵ جلسه برگزار شده و ۴۴۹ مصوبه داشته ایم، بیش از ۴۱۵ گشت مشترک برای بحث رعایت پروتکل های بهداشتی داشتیم.
سجادپور گفت: طرح ملی ساماندهی اجتماعی با محوریت محله ها، طرح کمک های مومنانه ، از جمله طرح های خوبی بود که اجرا شد.
وی با بیان اینکه گچساران در مسیر ترانزیت چند شهر است و همین باعث شد زودتر به وضعیت قرمز دراید، گفت: اخرین مصوبه ستاد کرونا، به منظور جلوگیری از روند بیماری، از ظرفیت دهیاران و بخشداری استفاده شود، به اداره اموزش و پرورش شهرستان توصیه شده نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند، به چند اداره به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی داده شده است.
وی افزود: به بعضی دفاتر پیشخوان و چند پمپ بنزین در مسیر باشت تا گچساران تذکر داده شده و در صورت عدم رعایت بهداشت با متخلفین برخورد خواهد شد.
غلامیان سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: تاکنون ۴۳۳۳ مورد نمونه گرفته شده است، از این میزان ۲۸ درصد موارد مثبت شده اند، ۵۲ درصد اقا، ۴۸درصد خانم مبتلا به کرونا شده اند، ۹۰ درصد از جامعه شهری، و 10 درصد از جامعه روستایی مبتلا به بیماری شدند.
وی افزود: از این میزان ۳۱درصد مبتلایان کارمند هستند،از موارد مبتلا، ۲۹ مورد در بیمارستان شهیدرجایی و ۵ مورد در بیمارستان نفت بستری هستند.
غلامیان اظهار کرد: ۳۵ مورد فوتی داشته ایم، ۲۳ مورد در شهرستان و 12 مورد در بیمارستان شهیدجلیل فوت شده اند، موارد فوتی در مرداد و شهریور به مراتب کمتر از خرداد و تیر شده است ولی نگران فصل سرما و افزایش بیماری در این فصل هستیم.
خوانپایه فرماندار گچساران گفت: انتظار داریم روسای ادارات در جلسات شورای اداری حضور پبدا کنند، به مدیرانی که در جلسه حضور پیدا نکرده اند تذکر کتبی داده می شود.
خوانپایه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: به ازای هر پستی در کشور، چند شهید تقدیم انقلاب کرده ایم، شهیدان حق بزرگی بر گردن ما خواهند داشت.
وی به افزایش میزان مبتلایان در شهرستان گچساران اشاره کرده و گفت: بر اساس امار و اطلاعات، استان ما در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا از میانگین کشوری بالاتر رفته است.
وی گفت: همه ادارات باید حساسیت داشته باشند،چرا که سلامت دارد تعطیل می شود. هر اداره ایو هر فردی در صورت توانمندی، به اقشار جامعه کمک کند.
خوانپایه اظهار کرد: امتحان اصلی ما از اینجا شروع می شود، باید تلاش کنیم مدارس دچار بیماری نشوند. آموزش و پرورش هم در این خصوص باید پیشگام باشد، بخشداری باید ورود کند و از دهیاران در جهت پیشگیری از ویروس کمک بگیرند.
خوانپایه بیان کرد: روسای ادارات باید در حوزه تخصصی خود به خوبی عمل کنند، چرا که مردم ولی نعمت و طلبکار ما هستند.
فرماندار گچساران افزود: پروژه های سال جهش تولید مشخص شده، مدیران ما باید در این زمینه فعالیت داشته باشند.
خوانپایه گفت: ۶ ماه دیگر چند انتخابات در شهرستان برگزار خواهد شد، کسانی که می خواهند ثبت نام کنند از ۶ ماه قبل باید استعفای خود را تقدیم کنند، باید انتخابات به گونه ای با آرامش برگزار شود و فضا را به سمت تشویش نبریم.

خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

moallem
Iran, Islamic Republic of
اگر موافق نیستید چرا معلما رو مجبور میکنید در مدرسه حضور داشته باشند چرا وقتی مدارس روستا ها از حداقل امکانات حتی در شرایط عادی برخوردار نیستند اصرار به حضور معلم و دانش اموزان دارید و مدیران موظف کردید در صورت عدم حضور معلمان غیبت و کسر حقوق لحاظ بشه حتما باید دهها نفر بمیرند تا به خودتون بیایید اگر جسارت تصمیم قاطع ندارید استعفا بدید و با جون فرهنگیان بازی نکنید
دبیر اموزش و پرورش گچساران
Iran, Islamic Republic of
اولا شما به خاطر جان معلم و دانش اموز نیستید.بیکاری و گشتن در هفت ماه و حقوق گرفتن خیلی بهت چسبیده و دوست نداری دل بکار بدی.دوما اقای مقیمی و اقای زارع مدیر کل و استاندار و نماینگان مجلس هیچ کدام نمیتوانند مدارس را تعطیل کنند چون اختیاری از خودشون ندارند.حتی دانشگاه علوم پزشکی استان هم نتوانست کاری بکنه.خود اقای مقیمی هم گفتند موافق باز شدن مدارس نیستند ولی دستور از تهران هست که مدارس باز باشند.وقتی دستور از ستاد کرونا در کشور صادر شده اقای مقیمی چکاره هستند که مدارس را تعطیل کنند...تازه فقط مشکل شهر ما نیست.کل کشور این اعتراض را دارند ولی هیچ کسی به جز ستاد مرکزی کرونا نمیتونه دستور بستن مدارس را بدهد..اگر هم دستور تعطیلی دادند معلمان مظف هستند در مدرسه حاضر باشند و در برنامه شاد فعالیت اموزشی را ادمه بدهند.پس فکر نکن مدارس تعطیل بشوند میری برای خودت یه کار دیگه میکنی یا پاتو میزاری رو پات و فوتبال نگاه میکنی و حقوق میگیری
Iran, Islamic Republic of
تعجبه.چه صرورتی داره که معلم برافعالیت درشادبره مدرسه،کارشناس چی هستین شما😎
شمس
Iran, Islamic Republic of
تا حالا از کدوم مدارس بازدید کردی؟؟؟؟؟
علوی
Iran, Islamic Republic of
میگم ببخشید شنیده شده آموزش و پرورش گچساران
صحت داره؟ ؟؟


اینم پایان و نتیجه خ😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
چه خبره به ما هم بگید علوی جان
Iran, Islamic Republic of
چه خبره به ما هم بگید علوی جان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگه اجباری نیست

چرا برای عدم حضور معلمان در مدارس غیبت زدید

عربی
Iran, Islamic Republic of


تو و مدیریت آموزش و پرورش؟ ؟؟؟؟

حییییییف واقعا
ولی دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
جناب مقیمی .مدارس سمپاد شما از مدارس عادی دیگر شهرستان در ارایه تدریس مجازی عقب تر است با وجود اینکه تعداد دانش اموزان انها به مراتب کمتر از بقیه مدارس است .
Iran, Islamic Republic of
برای مقابله با کسی نیامده ام/برای خدمت و مبارزه با تبعیض به صحنه خواهم آمد/وضعیت امروز دیارمان بیکاری؛ تبعیض؛ نگاه سیاسی و قومیتی کارنامه ای است از گذشته برای انتخاب آینده
با عرض سلام وادب خدمت تمامی همشهری های عزیزم در گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد. در روزهای گذشته سوالات بسیاری از حقیر در خصوص حضورم در انتخابات میان دوره ای مجلس شد که بر همین اساس تصمیم گرفتم از همین جا اعلام نمایم حقیر ریحان محمدپور ده بزرگ متعلق به همین دیارم و فرزند شما خوبان هستم و امرور مردمی را می بینم که علیرغم شایستگی ها و ظرفیت های فراوان اما در بدترین شرایط به سر می برند؛ این منطقه باداشتن ذخایر عظیم نفت و گاز قابل توجه، جزو ۵ شهر ثروتمتد دنیاست اما چرا بایست جزو سومین استان بیکار کشور قرارداشته باشد ؟(هر چند به این نکته هم باید توجه داشته باشیم مردم به خوبی شاهد پیشرفت شهرهایی بوده اند که وابستگی به نفت و گاز نیز نداشته اند) . و جزو اولین ها در آمار فقر و خودکشی ؟ چرا بایستی بی عدالتی و تبعیض از سر ورویش بالا برود ؟ بله وقتی میدانم با کمک جوانان و نخبگان می شود وضعیت فعلی را را سر و سامان داد؛ چرا نیایم ؟ به جرات می گویم اگر می دانستم نمی شود کاری کرد قطعا به این میدان ورود نمی کردم. آمده ام تا بگویم بین مردم اعم از ترک و لر؛ لر باوی و بویراحمد و بهبهانی و بختیاری و بندری ها فرقی نیست. آمده ام تا بگویم شهروند درجه یک و دو نداریم و با کمک مردم به این تقسیم بندی ها پایان بدهیم همگان به خوبی می دانند گچساران و باشت دارای نیروهای مستعدی است که متاسفانه به دلیل بی عدالتی در استفاده از آنها دلسرد و خسته شده اند و امروز شاهد مهاجرت آنها هستیم. آیا خستگی را از چهره های مردم این شهر نمی بینید؟؟ در این مدت و دیدارهایی که به همراه کارشناسان داشتم به خوبی به این نکته رسیدیم که این مردم از بیکاری خسته نیستند بلکه آنها از تبعیض و نگاه های سیاسی و قومیتی خسته شده اند. متعهد بودن به مردم . ما چند کار میتوانیم در این رابطه ارائه دهیم اول اینکه برای نماینده گچساران و باشت شاخص تعریف کنیم به این معنی که بگوییم برای خروج از وضعیت فعلی نماینده آینده گچساران وباشت چگونه باید باشد، مثلا کسی باشد که عملا در سابقه اش نشان داده باشد مردم برای او تفاوتی نمی کند و نگاهش شایسته سالاری باشد نه در حرف بلکه در عمل؛ در سابقه اش نشان داده باشد که منافع شخصی خود را بر منافع مردم ترجیح نمی دهد و فردی باشد که ارتباطش در سطوح بالا ارتباط کار سازی باشد. نماینده گچساران باشت باید کسی باشد که توانمند به سازمان دهی همه ظرفیت های انسانی کارآمد داشته باشد؛ بدون از اینکه نگاه به ایل و طایفه و جناح سیاسی و دسته بندیهای اجتماعی،داشته باشد. باید کسی باشد که فضای کار وتلاش را در شهر زنده کند و جو شهر را از اختلافات ناکارامد ، اختلافات فرصت سوزی که وجود دارد را بشکند و رابطه مثبت باهمه ی نامزدهای انتخاباتی گچساران وباشت داشته باشد وایجاد وحدت کند نه رقابت. دین اسلام دین اعتدال است ابدا نباید وابستگی مطلق و افراطی نسبت به یک جناح وحزب و دسته و گروه داشته باشیم ممکن هست تفکر سیاسی داشته باشیم اما این تفکر سیاسی را در تصمیم گیریها و کارها دخالت ندهیم آن هم در انتخاب هایمان. بر خلاف عده ای که می گویند؛ ما برای مقابله نیامده ایم چرا که به اندازه کافی مقابله و در گیری را شاهد بوده ایم و ما آمده ایم تا فضایی را باز کنیم تا در این فضا هرکسی که توانمند هست بیاید وکار کند، ،ما آمده ایم برای ظرفیت سازی، آمده ایم برای اینکه هرچه توان داریم در راه تعالی مردم شهر بکار ببندیم و من نه با کسی مخالفت دارم و نه اینکه قرار است به نفع فردی کنار بروم و آمده ایم تا بمانیم و کار کنیم. همواره کاندیدا و هوادارانشان باید بر اخلاق اسلامی توجه نمایند چنانکه در خطبه ۲۰۶ نهج البلاغه بر نهی از دشنام دادن به دشمن تأکید دارند و سعی نماییم پایبند به اخلاق باشیم و نه حذف رقبا و تخریب آنها و بهتر آن است فضایی به وجود بیاید تا هر کاندیدایی در خصوص برنامه های خود سخن بگوید. اگر بجای شعار دادن عمل کرده بودیم امروز شاهد نشاط در جامعه بودیم.همواره در نهج‌البلاغه برگماردن افراد شایسته می خوانیم که اگر حکومت به دست بی‌خردان بیفتد بیت‌المال را بین خود دست‌به‌دست می‌کنند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر خدمت به مردم تأکید دارند و مردم هم باید هوشیار باشند و بررسی کنند که رابطه کاندیدا با بیت‌المال چگونه بوده است.

امروز مردم باید بررسی نمایند چه کسانی از کاندیداها حمایت می‌کنند، به هر حال می توان از گذشته درس گرفت و در گام دوم انقلاب با اعتماد به جوانان آینده خوبی را برای دیارمان رقم بزنیم چرا که به دفعات مشاهده کرده ایم از جوانان فقط برای تبلیغات و کارزار انتخابات استفاده می شود اما عملا جلسات سرنوشت ساز بدون حضور جوانان در تمامی طیف های سیاسی برگزار می شود و این نشان از بازی ندادن و میدان ندادن به آیندگان است و ما باید به فکر کادرسازی برای آینده باشیم.
با آرزوی موفقیت برای شما
فرزند کوچک شما ریحان محمدپور ده بزرگ

صفحه شخصی ریحان محمدپور ده بزرگ
لطفا به دوستانتان معرفی کنید،
https://www.instagram.com/p/CFJmGmgl_gm/?igshid=sbe4oi33vd5j
مینا
Iran, Islamic Republic of
ایوب خان تو فقط همون یهویی شانس اوردی واین پسترو گرفتی
اذر
Iran, Islamic Republic of
/ شما فقط شعل مقدس براتون بس بود ایقد علم شما ک نمیتونید تشخیص بدید ک نباید معلما ب مدرسه بروند /با حکم معاونت تو خونه نشستن پول می گیرنن خداروخوش نمیاد اشکار از بیت المال
مدینه
Iran, Islamic Republic of
اگ موافق نیستید چرا دیروز//تو هنرستان فاطمه زهرا برخورد بسیار زشتی با همکارا داستن وگفتن اگر تا ساعت دو از مدرسه زدید بیرون غیبت براتون میزنیم اشک مدیر مدرسه رو دراورد //
Iran, Islamic Republic of
خنده داره
اگه اجبار نیست
چرا میگی غیبت و کسر حقوق


خداییش این دو هفته از کدوم مدرسه بازدید کردی؟؟؟؟

عکس های بازدیدتو بزار اینیستا

واقعا متاسفم

و برای اونیکه تو را اینجا گذاشت

شیوا
Iran, Islamic Republic of
از این که/ آموزش و پرورش گچساران می بینم بسیار متاسفم
گذشته و حال ببین
تاج
Iran, Islamic Republic of
هر کسی نمی دونه فکر میکنه علی اباد شهره

عزیز دل برادر

جنابعالی که منتظری بهت بگن چیکار کنی

بدون اجازه دفتر منحله و باغ بنوشکه ..


شان و جایگاه آموزش و پرورش گچساران
زووووودتر بروووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت پولت حروم انتخابلت نکن بابا بی خیال مواظب خودت باش که سیاست و سیاست بازی کار هرکسی نیست اگر وامی چیزی گرفتی خرج کارهای عام المنفعه کن ثوابش بیشتره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
. شما همان کسی هستی که توانایی مدیریت یک مدرسه عادی را نداشتی مطمئن باش شما ضربه ای به آموزش وپرورش گچساران وارد می کنید که هیچ وقت قابل جبران نخواهد بود این مطلب را زمان به خوبی ثابت خواهدکرد
کبنا سانسور
Iran, Islamic Republic of
کبنا واسه جی کامنت ها را پخش نمی کنید

ساسنور هم حد و حدودی داره

از زمانی که ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران شده‌
مسیر پسرفت را انتخاب کرد
آموزش و پرورش را

الانم نداشتن اینترنت روستاهای اطراف گچساران را با وجود تاج گردون در این یک سال پگیری کنه.

کلا آموزش و پرورش گچساران را کرده بود ستاد انتخاباتی

مردم‌ حق دارند اینجا حرف دلشون را بزنن


کارتون خیلیییی زشته
حیدر
Iran, Islamic Republic of
صدای غاز بود که شنیدیم ..................
بابا بی خیال....
دوروز میشن مدیرکل ومدیر مدرسه وفرماندار
کبکشون خروس میخونه
شما کبلدنیستین تو مجلس محلی طریقه نشستن رو ....
اونوقت میخوادبره مجلس سفلا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1