تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۴۸۶
کبنا گزارش می دهد

مراسم تودیع و معارفه جنجالی روسای قدیم و جدید جهاد کشاورزی کهگیلویه ( + تصاویر )

۳
کبنا ؛ صبح روز شنبه ( 22 شهریور ماه 99) جلسه تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار و ضمن معرفی حکمت الله نریمانی از زحمات ۲۷۰ روزه نیکویی زاده قدردانی شد.
در این نشست عطا باقرزاده معاون توسعه جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های نیکویی زاده سرپرست سابق جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم که سایر همکاران با ریاست جدید این اداره همچون گذشته همکاری‌های لازم را برای خدمت به مردم داشته باشند.
وی گفت: با توجه به اینکه فصل کشت نزدیک است باید ریاست جدید برنامه ریزی‌های لازم را برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان داشته باشد و در این راستا بتوانیم به مردم مخصوصاً کشاورزان خدمت کنیم.
علیرضا نیکویی زاده سرپرست سابق جهاد گفت: با همکارای مجموعه همکاران تلاش‌های زیادی در این اداره صورت گرفته است به طوری که درتولیدمحصولات کشاورزی بابسیاری ازشهرستان های استان برابری می‌کنیم.
نیکویی زاده گفت: در بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان با آفات و بیماری‌های غلات مبارزه خوبی صورت گرفت که در افزایش میزان محصولات اثرگذار بوده است.
سرپرست سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: این اداره با شیوع ویروس کرونا در شهرستان با ستاد کرونا همکاری‌های خوبی برای ضدعفونی داشته و در برخی از ایام همزمان ۴۰ دستگاه در حال ضدعفونی معابر شهری و روستایی بوده است.
این مسئول اضافه کرد: یکی از طرح‌های خوبی که در شهرستان کهگیلویه اجرایی شد سد خاکی شهید دل نسب کوهبرد بود که با پشتکار مهندس احسان تابش نژاد پیمانکار جوان این پروژه توانستیم پیشرفت آن را به میزان ۹۰ درصد برسانیم و امیدواریم تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد و ۳۵۰ هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت آبی برود.
وی ادامه داد: خوشحالم از همین مجموعه فردی برای اداره  جهاد کشاورزی انتخاب شده و انتظار دارم همه با مهندس نریمانی همکاری کنند.
نیکویی زاده گفت:من اصلاح طلبم بودم و هستم،در مجموعه کاری هیچگاه مسایل سیاسی را دخالت ندادم و نخواهم داد.
وی با بیان اینکه همیشه برای جناح های سیاسی احترام خاصی قایل بودم،افزود:جا دارد از عدل هاشمی پور قدردانی کنم،بنده مدت کوتاهی در دوره ایشان خدمت کردم که افتخار میکنم ، به جرم متصل بودن به ایشان عزل میشوم و امیدوارم در جایگاه جدید شاهد موفقیت هایی باشد.
نیکویی زاده ادامه داد:تشکر میکنم از اقای موحد که شخصی زحمتکش و پرتلاش هستند،در این مدت محدود تلاش کردند بار مسیولیت را از گردن من بردارند.
سرپرست سابق جهاد کشاورزی مطرح کرد:از تاج الدینی هم تشکر میکنم که به فرموده خود به خاطر من تحت فشار بودند،و دوست دیگری را منصوب کردند.
وی در پایان گفت:عشقم کهگیلویه است در کهگیلویه می مانم و در کنار دوستم اقای نریمانی همکاری میکنم و ارزوی توفیق دارم.
 حکمت الله نریمانی نیز در آیین معارفه خود گفت؛ از مسئولین ذیربط و متولیان امور خصوصیا ریاست محترم سازمان و نماینده محترم مردم به من اعتماد کردند تا برای خدمت رسانی و ایجاد تحولی نو کمر همت را بسته و گام‌های مثمر ثمری بردارم تشکر می‌کنم.
رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه ابراز کرد؛ در ابتدا اقدام نشریه فرانسوی را در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر محکوم می‌کنیم و هشدار می‌دهیم که این اقدام و سخیف و کینه توزانه حاکمان دولت فرانسه مثل سایر اقداماتشان راهی به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.
نریمانی افزود؛ استراتژی بنده در این مجموعه ۲ گسترده بر مبنای تأمل و مشورت با تمام همکاران با هرگونه سلیقه سیاسی است.
وی تصریح‌کرد؛ مناسب و پست‌ها اعتباری‌اند چرا که اگر ماندگار بود امروز به اینجانب نمی‌رسید که امام علی فرمودند مسئولیت‌ها میدان آزمون افراد است که امیدوارم از این آزمون سخت با ارائه خدمات شایان توجه به مردم سربلند بیرون بیایم.
رئیس جدید جهاد کشاورزی گفت؛ پست‌ها در ذات خود فاقد اعتبار هستند مگر اینکه به وسیله آنها بتوانیم منشی خدماتی باشیم و باری از دوش مردم برداریم به تعبیر قرآن کریم خداوند به شما امر می‌کند که امانات مردم را به اهلشان برگردانید بنابراین این سمت و منصب گذرا امانتی در دست من و شما که از آنها فقط برای عمران و آبادی خدمت به همشهریان استفاده شود و غیر از این فاقد هرگونه ارج و مقدار است.
نریمانی با سرودن شعری از سعدی ابراز کرد؛ مفتخرم در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در کنار عناصری مؤمن کاربلد با تجربه هستم و دست شما همکاران صادق و خودم را به گرمی می‌فشارم و اتکال به امدادهای الهی و راهکارهای دلسوزان هایتان برآنیم که با عملکرد مطلوب و در خور شأن مردم رو سفید باشیم.
وی اضافه کرد امیدوارم که همه ماها دست‌اندرکاران بخش کشاورزی کارشناسان و کشاورزان با برنامه ریزی صحیح به موقع بتوانیم آنچه که برای ما مقدور باشد به‌کارکار بگیریم تا انشاالله شاهد تحولات قابل قبولی در تمام بخش‌های کشاورزی باشیم.
 
نریمانی بابیان اینکه هدف ما غلامی و نوکری مردم نجیب و زحمتکش و شهرمان می‌باشد افزود؛ شهرستان کهگیلویه دارای سطح زیر کشت ۵۰ هزار محصولات زراعی دیم و آّبی و ۳۰۰ هزار هکتار باغات و بیش از ۱۰۰ هزار رأس دام سبک و سنگین دارا می‌باشد و با توجه به پتانسیل‌های مناسبی وجود دارد از جمله شرایط مناسب آب و هوایی با کیفیت عالی و مستند اراضی و وجود کارشناسان خبره و توانمند ما قادر خواهیم بود با استفاده از تجربه و توانمندی‌های علمی خودمان نهایت استفاده و بهره وری و افزون تولیدات را داشته باشیم.
در این مراسم حکمت الله نریمانی کارشناس ارشد زراعت جهاد کشاورزی از طیف اصولگرایان به عنوان رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه انتخاب شد.
گفتنی است نریمانی سابقه ریاست جهاد کشاورزی شهرستان لنده را در کارنامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ای دادبی داد
Iran, Islamic Republic of
دست راست عدل هاشمی عدل اصولگرا بود ..
سعید
Iran, Islamic Republic of
میخواستم بدونم کهگلویه .شهر یا شهرستانه یا روستایی بزرگی هستش...بعد کجای ایران هستش چون توی اخباروسایتها همش دعوا ودرگیری طائفه. همبشه هست.یک بار دیدم توی انتخابات مجلس یازدهم یکی از کاندیدها یه چندتا پتو بین مردم تقسیم کرد ..بعد از هواداران ان یکی کاندید مورد حمله قرار گرفت با چوب وسنگ....کهگلویه.
Sina
United States
کهگیلویه یکی از استان ها است،کنار استان چهار محال و بختیاری زیبا ترین شهرش که تقریبا مثل شماله فقط در اون حد مرطوب نیست.
فرید
Iran, Islamic Republic of
ایسو بفرما کوچنش جنجال داشت؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد شما به کشاورزا خدمت کنید دولت محترم به اندازه کافی به روستایها وکشاورز ودامداری خدمت کرده دستش درد نکنه هشت ماه پیش با هزارتا زحمت یک وام صد میلیونی برداشتم دادم گوسفند افتادم توکوه وکمر دنبالشون تا خیر سرم برای خانواده ام نان فراهم کنم الان اگه گوسفندارو بفروشم مزد خودم که هیچ نصف پولمم هم نمیخرن چون دولت جلوی صادراتشو گرفته اگه روزیکه وام رابرداشتم میدادم دوتا پراید میگرفتم توخونه خودمم تا به امروز میخوابیدم الان سرمایه ام شده بوددویصت میلیون
احمد
Iran, Islamic Republic of
جنجالی نبوده که به دروغ نوشتی جنجالی؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
اداره ای که مسئولینش به راحتی در چنین جلساتی یعنی تودیع و معارفه اینجور صحبت می کنند باید فاتحه پیگیری کار مردم را در آن اداره خواند . معلوم است که در این سازمان از بالا تا پایین همه رابطه ای آمدند و میدانند روسای سازمان افرادی نیستند که بر اساس تخصص انتخاب شده باشند . کسی را چند ماه گذاشتند سرپرست جوری حرف زده انگار رفتنش برای مردم فاجعه هست اصلا سرپرست برای این هست تا رئیس مناسب انتخاب شود .ضمنا به نظرم خود مسئولین استان سازمان تمایل داشتند که در این جلسه این حرفها زده شود وگرنه چه نیازی به برگزاری چنین جلساتی هست میرفتند در دفتر سازمان و رئیس جدید معرفی می شد. کشاورزان و مردم هیچ امیدی به این آمدن و رفتنها ندارند حداقل برای سازمان خودتون حرف نگذارید توی دهن مردم .
چمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس نیکویی زاده .همیشه شفاف واصلاح
طلب و بی ریا بودند . باز خدا کنه آقای نریمانی
مثل / نباشد که هر دولتی عوض میشد میگفت من
با این دولت جدیدم...به خدا بدبختی این دولت
این بود از کسانی مثل // استفاده
میکنه ابروی طایفشون را برد
سیدغلامباس موسوی
Iran, Islamic Republic of
تعامل با همکاران نه تامل با همکاران
منشاء خدمات نه منشی خدمات
اراضی مستعد نه مستند
افزایش تولید نه افزون تولید
اشکالات املایی را اصلاح بفرمایید
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1