کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد در شورای سلامت شهرستان:

جمعه بازار یاسوج تا اطلاع‌ثانوی تعطیل می‌شود / حضور دانش‌آموزان در مدارس پرخطر است

18 شهريور 1399 ساعت 21:11

بیست و هشتمین جلسه اضطراری شورای سلامت شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.


بیست و هشتمین جلسه اضطراری شورای سلامت شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 17 شهریور ماه 99) بیست و هشتمین جلسه اضطراری شورای سلامت شهرستان بویراحمد به منظور ایجاد تدابیر و تمهیدات ویژه به همراه راهکارهای عملی جهت کاهش شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه از افزایش ۶۵ درصدی کل بیماران در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 رئیس شورای سلامت بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای تیم‌های بازرسی مرکز بهداشت و عدم رعایت پروتکل‌ها شرایط حضور برای دانش آموزان در مدارس، پر خطر قلمداد شد.
رئیس شورای اداری بویراحمد ضمن تذکر به دستگاه‌های دولتی تاکید کرد: ادارات باید مراقبت‌های بهداشتی بیشتری داشته باشند.
فرماندار بویراحمد فعالیت جمعه بازار یاسوج را مغایر با پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان؛ جمعه بازار یاسوج از تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شهرداری نیز باید با اهالی جمعه بازار همگرایی لازم را داشته باشد.
 وی افزود : طلافروشی‌ها، نوشت افزارها، دفاتر پیشخوان و پلیس+ ۱۰ نیز جزو صنوف پرخطر تشخیص داده می‌شود که می‌بایست از دستورالعمل‌های بهداشتی پیروی کنند.
 رئیس شورای تأمین شهرستان خاطرنشان کرد: هرگونه فک پلمپ مراکز به خصوص در این شرایط قرمز کرونا از طریق مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
 


کد مطلب: 425336

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425336/2/جمعه-بازار-یاسوج-اطلاع-ثانوی-تعطیل-می-شود-حضور-دانش-آموزان-مدارس-پرخطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1