کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح بزرگ راه گچساران - خیرآباد با حضور وزیر راه ( + تصاویر )

13 شهريور 1399 ساعت 15:27

عملیات تکمیلی بزرگ راه گچساران - خیرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.


عصر امروز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99)  با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه محور پاتاوه - دهدشت بازدید صورت گرفت.
به گزارش کبنا، همچنین در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گفته حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال و به طول 40 کیلومتر افتتاح شد.
کلانتری اظهار کرد: این بزرگراه بخشی از بزرگراه بابامیدان-گچساران-بهبهان است که بخشی از آن در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بهره برداری شد.
وی افزود: این جاده مهم بخشی از کریدور ارتباطی خوزستان به فارس است ، جنوب غرب را به شرق کشور متصل می کند و یکی از مسیرهای پرترافیک جنوب ایران محسوب می شود.
طرح چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد. ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵ کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد.


کد مطلب: 425133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425133/2/افتتاح-بزرگ-راه-گچساران-خیرآباد-حضور-وزیر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1