کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور پاتاوه - دهدشت

13 شهريور 1399 ساعت 14:41

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99) از محور پاتاوه - دهدشت بازدید کرد.


محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99) از محور پاتاوه - دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با همراهی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه محور پاتاوه - دهدشت بازدید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: این راه به طول 136 کیلومتر و سه هزار میلیارد تومان از پروژه‌های محوری در احداث راه‌های اصلی کشور است.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بهره‌برداری از جاده پاتاوه به دهدشت استان را از بن بست خارج و شرایط رفاه مردم را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به روند عملیات طرح گفت: طی دو سال گذشته روندی شکل گرفته و تحرک همه جانبه به وجود آمده است امیدواریم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده پاتاوه به دهدشت در ابتدا جاده فرعی تعریف شده بود، اضافه کرد: با مطالعات وزارت تبدیل به راه اصلی با ظرفیت متفاوت شد.
اسلامی گفت: این محور را در لیست پروژه‌های جهش تولید قرار می‌دهیم و در پایان سال هدیه بزرگ مقام معظم رهبری که از مصوبات سفر ایشان بود را به مردم تقدیم خواهیم کرد.
وی ادامه داد: استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس بطور ویژه پیگیرند قول و فعل ما هم یکی است وعده کارشناسی شده می‌دهیم.
اسلامی با بیان اینکه در این بازدید از پاتاوه همه مسیر را دیدم و جبهه تعطیلی وجود نداشت، تصریح کرد: مهمترین عامل تعطیلی پروژه‌گاهی پول نیست بلکه معارضات مسیر پروژه است.
وزیر راه و شهرسازی در پایان از تزریق اعتبار قابل توجهی به پروژه خبر داد اما به مبلغ در نظر گرفته برای تسریع در روند عملیات اشاره‌ای نکرد.


کد مطلب: 425131

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425131/2/بازدید-وزیر-راه-شهرسازی-محور-پاتاوه-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1