کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دقایقی پیش؛ وزیر راه و شهرسازی وارد یاسوج شد / افتتاح پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج + تصاویر

13 شهريور 1399 ساعت 9:01

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 ) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 ) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

8:30
وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد فرودگاه یاسوج شد.

به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 ) هواپیمای حامل وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه یاسوج به زمین نشست، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جهت بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و بازدید از چند پروژه مهم از جمله فرودگاه یاسوج، برقراری و افزایش پروازها وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گفته عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ وزیر راه و شهرسازی به همراه تیم معاونین وارد یاسوج شدند. در این سفر یک روزه علاوه بر بهره برداری چند طرح مهم از جمله تطویل باند و بهسازی مجموعه فرودگاهی و تجهیز سیستم ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالن‌های فرودگاه یاسوج بازدید می‌کند. در ادامه عملیات کلنگ زنی تقاطع بزرگ غیر همسطح مهریان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، بازدید از بزرگترین پروژه راهسازی جنوب کشور (محور ملی پاتاوه _ دهدشت)، بازدید از محور چرام به گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر را خواهند داشت.
سفر به شهرستان گچساران و بازدید از تونل دیل و در ادامه عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران به بهبهان (پل خیر آباد انتهای حوزه استان) با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان را افتتاح خواهند کرد.
بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران و خیابان بلادیان این شهر و همچنین نشست با مسئولان استانی نیز از دیگر برنامه‌های یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد است.


9:11
پروژه تطویل باند و سالن ترانزیت فرودگاه یاسوج افتتاح شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورودش به فرودگاه یاسوج، پروژه تطویل باند و سالن ترانزیت فرودگاه یاسوج را افتتاح کرد.
برای افتتاح این پروژه 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی اسلامی وزیر راه را همراهی می‌کنند.
 


کد مطلب: 425112

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425112/2/دقایقی-پیش-وزیر-راه-شهرسازی-وارد-یاسوج-افتتاح-پروژه-تطویل-باند-فرودگاه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1