تاریخ انتشار
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۴۲۴۹۲۳
حواشی آیین افتتاحیه طرح های هفته دولت در گچساران؛

افتتاحیه ماشینی در گچساران / تعجب استاندار از اقدام شهردار دوگنبدان / خودداری کلانتری از افتتاح یک طرح / شهروند ناراضی گچسارانی خطاب به استاندار؛ فقط تبلیغ نکنید کار هم بکنید / بالاخره رئیس شورای شهر دوگنبدان آفتابی شد /تاجگردون کجایی که یادت کنم! (+ تصاویر )

۹
کبنا ؛به مناسبت هفته دولت آیین افتتاح و کلنگ زنی 55 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون استاندار و مسئولان شهرستان گچساران انجام گرفت.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از سه هزار و ۲۱۷ میلبارد ریال در این شهرستان به بهره برداری و یا عملیات آن اجرایی آنها شروع شد.
حسین کلانتری افزود: این طرح‌ها در بخش‌های زیرساخت‌های برق، بهداشت، عمران شهری و روستایی و احداث جاده عملیاتی شده است.
کلانتری ابراز کرد: امسال  ۴۶  طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال پایدار برای ۲۱۷ نفر فراهم شده است.
وی عنوان کرد: همچنین امسال به مناسبت هفته دولت 9 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ 440 میلیارد ریال  عملیات اجرایی آن آغاز  شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در هفته دولت  امسال عملیات اجرایی چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان آغاز  شد.
کلانتری در ادامه به افتتاح  قطعه چهارم بزرگراه گچساران -بهبهان در هفته دولت اشاره و بیان  کرد: محور چهار باند گچساران - استان خوزستان  به طول 45 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 198 میلیارد تومان عملیاتی شد.
وی  با اشاره به اینکه عملیات  احداث محور چهاربانده گچساران - استان خوزستان در چهار مرحله و در تیرماه سال 1394 عملیاتی شد، افزود: فاز اول این پروژه  به طول 14 کیلومتر از فلکه نرگسی تا پاسگاه عبدالهی با اعتباری به مبلغ  بیش از 61 میلیارد و 600 میلیون تومان، فاز دوم از پاسگاه عبدالهی تا کیلومتر 25 پروژه به طول 15 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 66 میلیارد تومان در سال 1396 به بهره برداری رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به  قطعه سوم احداث محور گچساران - استان خوزستان که در سال گذشته با حضور مسوولان کشوری به بهر برداری می‌رسد، عنوان کرد: قطعه سوم این محور از کیلومتر 25 تا تقاطع دهدشت به طول 10 کیلومتر  و با اعتباری به مبلغ 44 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی  بیان کرد: امسال به مناسبت هفته دولت قطعه چهارم بزرگراه  گچساران - استان خوزستان (بهبهان) افتتاح  شد که  این محور از تقاطع دهدشت  تا پل بزرگ خیرآباد به طول 6 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 26 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
 کلانتری افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور ترانزیتی به عنوان کریدور جنوب به مرکز و شمال کشور هر ساله شاهد تصادفات رخ به رخ در این محور بودیم  که باعث خسارات جانی و مالی فراوانی به هم وطنان می‌گردید.
 کلانتری خاطرنشان کرد: با بهره برداری  از این چهار خطه شاهد کاهش تصادفات، صرفه جویی در هزینه سوخت و کاهش استهلاک خودرو،  افزایش ایمنی  تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، کاهش مصرف سوخت وسائط نقلیه، افزایش رونق اقتصادی، بهبود وضعیت زیربنایی و زیرساخت استان، صرفه جویی در وقت  و سفر  ایمن برای کاربران جاده‌ای خواهیم بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اجرای سیستم روشنایی محور گچساران- بهبهان، لکه گیری و روکش و آسفالت محور باشت- گچساران و خیرآباد، اجرای طرح هادی روستای اسلام آباد، اجرای چمن مصنوعی روستاهای سعادت آباد و اسلام آباد باغ انار، ساخت سالن ورزشی روستای پادوک از طرح‌های  افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.
در ادامه این آیین شهردار دوگنبدان اظهار کرد: ۱۲ پروژه با اعتباری به مبلغ 629 میلیارد ریال  از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری و کلنگ زنی شد.
مسعود ظفری با بیان آنکه امسال به مناسبت هفته دولت چهار طرح کلنگ‌زنی و هشت طرح  افتتاح شد،  ادامه داد: تکمیل بلوار  شهید پناهپوری به طول ۵ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۶۵, میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
ظفری افزود: پروژه بلوار شهید پناهپوری موازی با بلوار اصلی شهر از ابتدای باغ فردوس تا کوچه یازدهم شمالی کوی کارکنان  است که در هفته دولت تا کوچه سوم شمالی به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: اجرای پروژه کمربند سبز که از باغ فردوس تا کوچه ۱۱, شمالی کارکنان از دیگر طرح‌های شهرداری دوگنبدان است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شهردار دوگنبدان ابراز کرد: این طرح به طول هشت کیلومتر است که در این طرح 42 هزار اصله درخت کاشت خواهد شد.
ظفری عنوان کرد: سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان در سه سال گذشته هشت متر بود که هم اکنون به ۱۲.۸ متر مربع رسیده است.
وی تصریح کرد:  اجرای طرح کمربند سبز با اعتباری به مبلغ ۲۰, میلیارد ریال  از محل  درآمد داخلی شهرداری عملیاتی شد.
شهردار دوگنبدان افزود: اجرای عملیات احداث پارک تپه‌ای امید به مساحت چهار و نیم هکتار با اعتباری ۴۰ میلیارد ریال از محل درآمد داخلی، اجرای فاز دوم بلوار اندیشه از جاده پازنان  تا تپه آفتابگردان با اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال عملیات آنها اجرایی شد.
وی به کلنگ احداث ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان اشاره و ابراز کرد: ساختمان جدید شهرداری با ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه  با اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی و ساماندهی کانال مدرس شخصی  با اعتباری به مبلغ 5 میلیارد خواهد شد.
ظفری خاطر نشان کرد:  ساماندهی بلوار ورودی شهر به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که از پلیس راه تا میدان ورودی شهر به طول پنج کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۲ میلیارد اجرا شده است.
شهردار دوگنبدان گفت: افتتاح پارک جانبازان با اعتباری به مبلغ 3 میلیارد ریال، پارک خیابان ترابری با اعتباری به مبلغ 8 میلیارد ریال،  افتتاح پارک بهمن بیگی به مبلغ 8 میلیارد ریال،  اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد، جدول گذاری حد فاصل  میدان شهید امید بخش تا کشتارگاه به مبلغ 22 میلیارد ریال،  احداث بلوار بی بی حکیمه با اعتباری به مبلغ 28 میلیارد ریال  و افتتاح بلوار زنده یاد البرز زارعی به مبلغ 15 میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های افتتاحیه شهرداری دوگنبدان  در هفته دولت امسال است.
«اما آیین افتتاحیه شهرستان گچساران در نبود تاجگردون همراه با حواشی جالبی بود.»
در افتتاحیه‌های سال‌های گذشته که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت بود استانداران و معاونین استاندار به همراه جمعی کثیری از مدیران کل استان صبح زود (ساعت 7 صبح) در گچساران حضور پیدا می‌کردند بطوریکه صبحانه کاری را در گچساران میل می‌کردند و افتتاحیه و کلنگ زنی‌ها بیش از 10 تا 12  ساعت (تا شب) طول می‌کشید اما امسال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی در نبود تاجگردون (بعلت رد اعتبارنامه) با ساعاتی تأخیر (ساعت 11 صبح) در گچساران حضور پیدا کردند و تا قبل از ظهر آیین افتتاحیه‌ها به پایان رسید.
یکی از حواشی این مراسم که کاملاً مشهود بود، در حین حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چندین محله شهر دوگنبدان بلافاصله شهروندان به استاندار مراجعه کرده و از خدمات شهری (از وضعیت کوچه‌ها، خیابان‌ها و کانال‌های محلات) و از عملکرد و بی توجهی شهرداری دوگنبدان به این مناطق گلایه شدید داشتند.
یکی از شهروندان که خیلی عصبانی به نظر می‌رسید به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: «فقط تبلیغ نکنید کار هم بکنید و در ادامه از بی توجهی شهردار دوگنبدان در خصوص مشکلاتش گلایه کرد و از مراجعات مکرر به شهرداری و عدم پاسخگویی بسیار ناراضی بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهردار و  بقیه مسئولان دستور داد که این موضوع و بقیه مشکلات شهروندان که به وی مراجعه کرده بودند را به جد پیگیری کنند.»

 سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان بعد از مدت‌ها که بعلل نامعلومی در جلسات شهرستان حضور پیدا نمی‌کرد اما در این آیین دقایقی در افتتاحیه بلوار شهید پناهپوری حاضر شد.
در این آیین کلنگ هیچ طرحی به زمین زده نشد که به نظر می‌رسد برای اولین بار است که چنین اتفاقی افتاده باشد.
 در هفته دولت طرح‌های افتتاح شده در شهرستان گچساران طرح‌های قابل مشهود و چشم گیر نبود و بقولی  چنگی به دل نمی‌زد.
در این آیین بعضی از طرح‌ها بطور ماشینی افتتاح می‌شد بطوریکه استاندار از ماشین پیاده نمی‌شد فقط طرح را بازدید و افتتاح می‌کرد.
اما حواشی جالب دیگر این آیین؛ تعجب و حیرت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح بلوار شهید پناهپوری بود که با انبوهی از بنرهای تبلیغاتی مواجه شد و بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد: نصب این همه بنر از طرف شهرداری دوگنبدان نیاز نبوده و نباید این کار صورت می‌گرفت.
البته حواشی این آیین به اینجا ختم نشد باتوجه به اینکه  کمتراز یک کیلومترازآسفالت بلوار شهید پناهپوری تکمیل نشده بوداستاندار حاضر نشد که روبان این طرح را قیچی کند و عنوان کرد هرچه سریعتر مابقی بلوار را برای استفاده شهروندان آماده و تکمیل کنید. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه خیابون مصلی الان چهارساله بلاتکلیف و خاکیه ظفری هم ککش نمیگزه
Iran, Islamic Republic of
خدایا به جاه و جلال خودت به عزت و آبروی امام حسین و هفتاد و دوتن شهدای کربلا و به آبروی تمامی شهدا خائنین به مردم شهرستانهای گچساران و باشت از خائنین شهرستانی خائنین استانی و خائنین کشوری را از صحنه روزگار محو ونابود بگردان نسل و نژادشان را برای همیشه مثل آل یزید و آل مروان ال ابوسفیان از صحنه روزگار محو نابود بگرداند
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق خون حسین سید قدرت حسینی به گچساران ه.
فردا هم می شنوید استاندار مثل استاندار
که در نبود تاجگردون همه کار میکنید
Iran, Islamic Republic of
آخ تاجگردون کجایی جای خالیت الان مشاهده میشه آخ وبخت گچساران و استان، مثل تو هرگز پیدا نمی‌شه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
الهی امین
و خدایا
هر چه زودتر // را از سر جامعه فرهنگی کم کن
آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
این شهردار بنده خدا مدیر نیست نمیتونه شهر و اداره کنه و این شورا هم دارن سال آخر به کارای خودشون رسیدگی میکنن
گچساران
Iran, Islamic Republic of

آخ تاجگردون یادت بخیر أینها همه تلاش تو بوده حالا.....
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
چرا اقای استاندار ومعاونان ایشلن به اکثر دهستانهای استان رفتند ومشکلات انها را دیدن وپیگیری کردن چرا به دهستان بویراحمد گرمسیری به مرکزیت روستای دیل که بزرگترین روستای گچساران واستان که 25شهید وچندین جانباز وازاده تقدیم نظام کرده وتنها روستای بود که دراین منطقه روبروی نظام پلید شاهنشاهی ایستاد حالا نمیدانیم چرا مسولین به این دیار نمیایند مردم انقلابی نگرانند که اقای استاندار چرا به روستای دیل نمیاید انشاااه که برای دیدن به این دیار تصمیم بگیرند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اینها هم/ تاجگردون هستند باید از او به هر نحوی یاد کنند ظفری نگران نباش از این نوع گزا شات
در ضمن شهردار می توانست همانقدر از بلوار که اماده است می گذاشت برای افتتاح تا بهانه دست دیگران نمی داد
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشند، خیلی عکس یادگاری گرفتن
Iran, Islamic Republic of
اگه تاج گردون بود شصت برابر این بنرها استفاده می شد و اعتراض هم نمیشد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
امثال شما درمقابل جبهه نورزیادند وقتی عقده بر عقیده فزونی شد
دامودی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نماینده ای مثل حاج غلام داشتیم اوآبرو داد به پای راحتی و آبادانی. حوزه اش ومردمش البته بعضی. کاری به حق ندارند متاسفانه. فقط عقده وامیکنند
مصطفی
United States
.من اگر شهردار بودم نیاز نمیدونستم ک استاندار بیاد گچساران.همون شهردار توانایی این رو داشت ک افتتاح بکنه.هموطوری ک اجرا کرده بود🙏
طاهری
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این تبلیغات منفی چه سودی براتون داره دست بردارید از این کارهای کثیف، واقعیات شهر رو برای مردم گزارش کنید همین بلوار پناهپوری اگه تو زمان تاج افتتاح میشد چند دست مهتر میاورد تا براش بزنه ..
Iran, Islamic Republic of
یک کیلومتر از بلوار آسفالت نشده و استان دار هم حاظر نشد افتتاحش کنه بهتره دوباره متن رو بخونی
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میگی
تاج گردون برای همیشه به تاریخ پیوست

خدا رحمتش کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه برای همیشه رفت
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله عمر سیاسی کاری ظفری به پایان خط رسید البته سفره اش را پر کرد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون همچون بلوط های زاگرس ریشه در خاک دارد تاج گردون متعلق به گچساران و گچساران متعلق به تاج گردون است گچساران را با نام تاج گردون می شناسند / یکیشون یک حکم قطعی فساد و اختلاس سه میلیونی داشت که با پنهان کاری و مسامحه نظارت نادیده گرفته شده بود رو شده دیگه نه خودش میتونه کاریش کنه و نه نظارت و شورای نگهبان میتونه میتونه چشم پوشی کند انقدر این حکم دست بدست میشه تا بدست تک به تک مردم برسد حکم اختلاس سی سخت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدا همتون قربونی تاجگردون بشید
Iran, Islamic Republic of
دکتر ظفری شما که با این همه مخالفت و نداشتن اعتبار اینهمه کار کرده ای یعنی توانمندی عزت و ابرویتان در پناه امام حسین
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده هم گزارش این جلسات وهم برخورد جناب استاندار به سفارش بعضی که کارشان فقط تخریب است چیز دیگری نبود خدا وکیلی یک کیلومتر اسفالت شهرداری ناقص باشه باید افتتاح نشه یا کلنگی که زده شد و۵۰هکتار زمین مفت ومجانی به بهانه پتروشیمی ومیلیاردهاتومان وام با بهره کم دادن به نوچه های نماینده به اصطلاح خوبتون که فقط با کلنگ اغاز وپایان یافت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
افسوس به قلم اگر اجاره روَد
۱.جناب کبنا کل بنرهای نصب شده یک هزارم بنرهای تبلیغاتی نماینده رد اعتبار شده تون نبود و هر یک بنر مخصوص یک طرح بود
۲ تمام مشکلات شهر رو به یک کلمه اون هم اعتراض به عملکرد شهردار پاک دست ختم کردین تو گزارشت
۳ چرا به بیماری کرونری آقای سید ناصر حسینی اشاره نکردین و تلویحا مسول غایب شهر معرفیش کردین.
۴ خودم وشما رو به حقگویی و حق خواهی دعوت میکنم.
۵ با همه تفاسیر از زحمات شما در انعکاس اخبار تشکر میکنم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1