کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح پروژه‌های عمرانی برق گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

4 شهريور 1399 ساعت 12:26

پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، قبل از ظهر امروز و در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران افتتاح شد.
بهره‌برداری از 20 پروژه توسعه‌ای حوزه صنعت برق در کهگیلوه و بویراحمد
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به مناسبت هفته دولت 20 پروژه توسعه برق با اعتباری به مبلغ 190 میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری رسید.
نادر جانی‌پور در حاشیه آیین  افتتاح  پروژه توسعه و احداث شبکه برق پشت فنس سپاه گچساران گفت: امسال به مناسبت هفته دولت 20 پروژه با اعتباری به مبلغ 190 میلیارد ریال در سطح استان افتتاح شد.
 وی گفت: چهار پروژه از جمله اصلاح و بهنیه سازی شبکه برق شهری تپه آفتابگردان و شهرک نفت و توسعه و احداث شبکه برق شهری پشت فنس سپاه با اعتباری به مبلغ 33 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشخصات پروژه توسعه و احداث شبکه برق شهری پشت فنس سپاه اشاره و عنوان کرد: یک هزار و 71 متر طول شبکه فشار متوسط، 3700 متر طول شبکه فشار ضعیف، 17 اصله پایه فشار متوسط، 84 اصله پایه فشار ضعیف و تعداد 3 دستگاه ترانسفور ماتور نصب شده است.
جانی‌پور با اشاره به اینکه این طرح از منابع داخلی تامین اعتبار شد، خاطرنشان کرد: در این پروژه 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

علی خوان‌پایه فرماندار گچساران نیز در حاشیه این آیین، اظهار داشت: پروژه توسعه و احداث شبکه برق شهری (پشت فنس سپاه)، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری تپه آفتابگردان، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری شهرک نفت، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.
در این آیین، 10 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان گچساران با اعتبار 76 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار استانی و اعتبار شرکت ملی توزیع برق به بهره برداری خواهند رسید.
پروژه های اداره برق گچساران «توسعه و احداث شبکه»، پشت فنس سپاه با میزان اعتبار 11 هزار میلیون ریال، پروژه «اصلاح و توسعه شهری» تپه آفتابگردان با میزان اعتبار 13 هزار و 700 میلیون ریال، پروژه «اصلاح و بهینه سازی شبکه» منطقه شهرک نفت با میزان اعتبار 9 هزار میلیون ریال، همگی در سال 98 آغاز شده، و از اعتبارات داخلی شرکت ملی توزیع برق هزینه شده اند.
همچنین پروژه «توسعه شهری نقاط مختلف» با میزان اعتبار 1700 میلیون ریال، پروژه «توسعه و احداث شبکه» فلکه نرگس با اعتبار 9 هزار و 500 میلیون ریال، پروژه «روشنایی بلوار تاجگردون و بلوار بعثت» با میزان اعتبار 7 هزار میلیون ریال، در سال 98 آغاز شده و از اعتبارات داخلی شرکت ملی توزیع برق هزینه شده اند.
همچنین 4 پروژه ی اداره برق، از اعتبارات عمرانی استانی تامین شده است.
این 4 پروژه شامل پروژه «روشنایی مسکن مهر» با میزان اعتبار 5 هزار و 200 میلیون ریال، «توسعه فیدر خیابان ترابری» با میزان اعتبار 7 هزار میلیون ریال، «اصلاح و بهینه سازی شبکه روستای رودبال» با میزان اعتبار 3 هزار و 700 میلیون ریال»، «روشنایی نقاط مختلف شهری» با میزان اعتبار 8 هزار و 600 میلیون ریال، است که همگی در سال 99 شروع به کار شده اند.


کد مطلب: 424804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/424804/2/افتتاح-پروژه-های-عمرانی-برق-گچساران-حضور-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1