کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار مادوان خبر داد؛

اجرای عملیات پل جدید جاده یاسوج اصفهان در آینده نزدیک

30 مرداد 1399 ساعت 15:10

شهردار مادوان گفت: پل جدید جاده اصفهان از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در دفع و هدایت آب های سطحی می‌باشد و پل جدید از نظر مشخصات فنی و قطر دهانه پل جوابگوی حجم سنگین آب های سطحی و آب حاصله از بارندگی خواهد بود.


داریوش جهانبخش گفت: با توجه به کوچک بودن قطر دهانه ی پل قبلی و اینکه لوله ی آب کشاورزی روستای مادوان سفلی از دهانه ی پل میگذرد، این پل جوابگوی دفع آب های سطحی نبوده و مدام توسط زباله ها و نخاله ها مسدود می‌گردد.
جهانبخش اظهار کرد: به دلیل مشکلات پل، آب های سطحی در خیابان اصلی جاده ی اصفهان رها می‌شوند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود می آورد، بنابراین نیاز به احداث پل جدید در کنار پل قبلی به شدت احساس می شود.
شهردار مادوان عنوان کرد: پل جدید جاده ی اصفهان از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در دفع و هدایت آب های سطحی می‌باشد و پل جدید از نظر مشخصات فنی و قطر دهانه ی پل جوابگوی حجم سنگین آب های سطحی و آب حاصله از بارندگی خواهد بود. 
جهانبخش تاکید کرد: به جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت، طرح ترافیکی در مسیر مشخص شده اجرا می‌گردد.
جهانبخش در پایان گفت: از معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار،مدیرکل محترم راهداری وحمل ونقل استان،مدیرکل محترم دفتر فنی، شهردار محترم یاسوج، و همه کسانیکه همکاری فرمودند تقدیر و تشکر می کنم.
جهانبخش ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل خدوم شهرداری مادوان، از حوزه های فنی و عمرانی به عنوان اصلی ترین بازوی قدرتمند شهر برای اجرای پروژه ها یاد کرد و ابراز و امیدواری کرد در آینده ی نزدیک‌ عملیات اجرایی این پل آغاز گردد.


کد مطلب: 424621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/424621/2/اجرای-عملیات-پل-جدید-جاده-یاسوج-اصفهان-آینده-نزدیک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1