کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج؛

خوبانی: شورا بدون حب و بغض مطالبه‌گر حقوق مردم است / عذرخواهی آشنا از رسانه‌ها ( + تصاویر )

19 مرداد 1399 ساعت 11:19

صبح امروز جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی برگزار و از خبرنگاران فعال در حوزه شوراها تجلیل شد


صبح امروز جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی برگزار و از خبرنگاران فعال در حوزه شوراها تجلیل شد
به گزارش کبنا، خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست با اشاره به جایگاه اهمیت رسالت خبرنگاری، اظهار کرد: خبرنگاران با شورای اسلامی شهر یاسوج همکاری زیادی داشتند که از آنها قدردانی می‌کنیم.
وی افزود: خبرنگاران حق زیادی بر گردن جامعه دارند، آن‌ها با تمام محدودیت‌ها و سختی‌ها به دنبال آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه هستند.
وی گفت: درب شورای اسلامی شهر یاسوج بر روی همه خبرنگاران باز است و ما معتقد به شفاف سازی به معنای واقعی آن هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شورا بدون از هیاهوهای سیاسی به دنبال مطالبات مردم است و در این دوره ما بدون هیچ گونه حب و بغض مطالبه گر حق و حقوق مردم است.
 کیوان آشنا عضو شورای اسلامی در این جلسه ضمن قدردانی از رسانه‌ها، اظهار کرد: در طول این مدت اگر بد اخلاقی و حرف نامربوطی شنیده‌اید، عذرخواهی می‌کنیم.
دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت: خبرنگاری شغل انبیاء است. رسانه‌ها باید اصل امانت داری را رعایت کنند.
علی اکبری‌تبار عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از وظایف شوراهای اسلامی این است که در جهت رفاه عمومی قدم بردارد، اظهار کرد: شورای پنجم یاسوج یکی از شوراهای مطالبه گر است که روح نظارت بر آن حاکم است. متأسفانه بعضی‌ها می‌خواهند این روحیه مطالبه‌گری و نظارت را از شورای اسلامی یاسوج بگیرند و به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند. اما رسانه‌های آزاد می‌دانند که اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج هیچ هدفی جزء مصالح مردم و شهر ندارند.
وی گفت: ما قدردان رسانه‌های مطالبه‌گر هستیم و از زحمات آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج رسانه‌ها را چشمان بیدار جامعه دانست و گفت: اگر رسانه‌ها نباشند، امورات به خوبی پیش نمی‌روند. حرمت رسانه باید رعایت شود و نباید به رسانه‌ها نگاه سلیقه‌ای داشت.
نگین تاجی گفت: از تلاش رسانه‌ها برای انعکاس اخبار شورای اسلامی شهر یاسوج قدردانی کرد.


کد مطلب: 424160

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/424160/2/خوبانی-شورا-بدون-حب-بغض-مطالبه-گر-حقوق-مردم-عذرخواهی-آشنا-رسانه-ها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1