تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۲۴۰۵۷
بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش دهدشت مطرح شد

متن وداع رئیس سابق آموزش و پرورش دهدشت / در خواست بخشش و گذشت دارم

۳
کبنا ؛با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، روح الله پناهنده به عنوان سرپرست مدیریت آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد.
 به گزارش کبنا، طی حکمی سید روح الله پناهنده به سمت سرپرست معاونت آموزش وپرورش دهدشت منصوب و جایگزین علی پورک پور شد.
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان تغییر و تحول را امری طبیعی دانست و گفت: علی پورک پور به دلایل مشکلات خانوادگی استعفا داده و اداره کل آموزش وپرورش تشخیص داده که معاونت ابتدایی با حفظ سمت جایگزین وی شود که قدردان زحمات پورک پور هستیم و برای روح الله پناهنده آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
 یاری از زحمات مدیر سابق آموزش وپرورش دهدشت افزود: کمک کنیم سرپرست جدید موفق باشد و همه ما باید وی را یاری کنیم چون معتقدم متاسفانه خودزنی و تخریب در استان ما روش نامناسبی است و باید تلاش کنیم به جای تخریب به ارتقا همدیگر کمک کنیم.
 رئیس سابق آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر کل و شورای معاونین گفت: از زحمات و همراهی مجموعه کارکنان اداری و فرهنگیان شهرستان تشکر می‌کنم و انشالله همه ما سرپرست جدید را تا حصول اهداف متعالی آموزش وپرورش یاری کنیم.
 پورک پور افزود: شرایط و مشکلات خانوادگی به گونه‌ای شد که امکان ادامه خدمت میسیر نبود و ترجیح دادم برای تسهیل در حل مشکلات خانوادگی در این جایگاه نباشم.
سرپرست جدید آموزش وپرورش دهدشت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر سابق و اسبق آموزش وپرورش دهدشت گفت: از حسن اعتماد و توجه مدیر کل محترم و شورای معاونین تشکر می‌کنم و علی رغم شرایط و دشواری‌های خاص این مسئولیت را پذیرفتم و انشالله با همکاری و همراهی کارکنان اداری مسیر خدمت بهتر و مطلوب‌تر ادامه پیدا کند.
 پناهنده گفت: کار اداری گرفتاری‌های خاص خود را دارد و مسئولیت یک مجموعه مشکلات دو چندان، چرا که کار در آموزش وپرورش سخت اما همراه با عشق و اخلاص است.
به گزارش کبنا، علی پورکپور بعد از مراسم تودیع خود، نامه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرده که متن آن در ادامه آمده است؛
  بسم الله الرحمن الرحیم
 وَ مَنْ لَمْ یَشْکُرِ النّاسَ لَمْ یَشْکُرِاللهَ (کسی که از انسان‌ها تشکّر نکند، از خدا تشکّر نکرده است.) رسول اکرم (ص)
 خداوندا؛ توانم بده که قدردان محبت‌ها و عنایات بی منت آستانت، مهر ماندگار دوستان و همکارانم، حمایت و صبر خانواده‌ام باشم و مسیر زندگیم را چنان کن که بتوانم قدردان دریای محبت و مهربانیت باشم.
 اینک که شرایط و اقتضائات کاری، خانوادگی و شغلی به گونه‌ای رقم خورد که ناگزیرم علی رغم ارادتی که به دیار بلاد شاپور و مردمان عزیزش دارم توفیق خدمت در سنگر مدیریت دستگاه دوست داشتنی آموزش وپرورش و همراهی جمیع فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز و والدین آنها را ناتمام بگذارم و با اولویت گذاری، شرایط زندگی خانوادگی خود را ترجیح داده و علی رغم مقاومت مشفقانه، دوستانه و از سر محبت مدیر کل آموزش وپرورش استان استان ناگزیر به رفتن هستم؛ از لطف بی کران و الطاف بی حد خداوند مهربان که همواره و همیشه حامی و پشتیبانم بوده سجده شکر به جای آورده و خاضعانه سپاسگزارم.
 به یقین لبخند مهر آفرین کودکان و دانش آموزان مدارس دیار کهگیلویه که به خود می‌بالم تک تک آنها را حتی برای لحظه‌ای زیارت کرده و مهر ماندگار حرکات و رفتارهای آنها هیچگاه از خاطرم پاک نمی‌شود و افتخار می‌کنم در مدت زمانی که مدیریت آموزش وپرورش شهرستان را در اختیار داشتم به تمامی مدارس در جغرافیای تحت پوشش این مدیریت سر زده و از نزدیک با معلمان و دانش آموزان دیدار و گفتگو کرده و این را وظیفه قانونی و اخلاقی خود دانسته و بدان می‌بالم.
  دلگیر و رنجور هیچ اتفاق و رخداد ناخوشایندی نیستم چرا که به آنچه انجام داده و عمل کرده افتخار می‌کنم و باور دارم به آنچه گفته و مدعی بوده عمل کرده‌ام و این را مرهون و مدیون اندیشه‌ام می دانم و آنچه امروز فقط و فقط دلگیرم می‌کند مهربانی‌ها، لبخندها و چهره‌های دانش آموزان و محبت فرهنگیان کهگیلویه است که به مانند قابی ماندگار همواره در ذهن و خاطرم به یادگاتر خواهد ماند.
 از حسن توجه، حمایت و پشتیبانی مدیرکل اخلاق مدار آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، شورای معاونین و همه همکاران ستادی وی، نماینده سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، خانواده بزرگ و عظیم ایثار و شهادت، خانواده خودم که سختی‌های این مدت را به جان خریدند، همراهی فرمانداران دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه آقایان پوزش، نیکبخت و اتابک، امام جمعه سابق و فعلی شهردهدشت، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری، شورای آموزش وپرورش استان و شهرستان، ایلات و طوایف مختلف شهرستان، جریانات سیاسی، فرهنگیان، دانش آموزان و والدین گرامی آنها و هم قدمی خبرنگاران و اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
 فرهنگیان، کارکنان اداری، نیروهای خدماتی و همه کسانی که در مدت زمانی که افتخار خدمت در کنارشان را داشتم بدانند؛ شرایط مدیریت در آموزش وپرورش با حجم زیاد مشکلات، توقعات و انتظارات دشوار است و گاهی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که خاطری آزرده، دلی غمیگین و لبخندی از لبی رخت بر می‌بست که خدا را شاهد و گواه می‌گیرم هیچگاه نه قلبا و نه عامداً انگیزه و نیتی نداشته‌ام و اگر به هر دلیلی و هر به هر گونه‌ای خاطری آزرده شد از صمیم قلب و سویدای جانم صمیمانه پوزش می‌طلبم و درخواست بخشش و گذشت دارم.
از همکاران گرامی اداری که قریب دو سال در کنار هم بودیم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم و طبیعتاً در گذر اتفاقات و رویدادها ممکن است احیاناً کسی رنجیده خاطر باشد نیز پوزش می‌طلبم و امیدوارم حق همکاری، همراهی و حمایت به طریقی ادا شده باشد و خدمت صادقانه به فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان را اکیداً به همه شما توصیه و سفارش می‌کنم.
در پایان و بارد یگر از حمایت‌های بی دریغ مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که حقیقتاً در مدت دو سالی که توفیق حضور داشتم همیشه حامی و پشتیبان آموزش وپرورش دهدشت بوده و از تمامی مدیران شهرستان‌ها و مناطق تشکر می‌کنم و توفیق خدمت صادقانه را در ادامه راه برای همه آنها آرزو می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیغان
Iran, Islamic Republic of
آخی سی انتخاب سیاسی نیرویل فک نکنم توان کارکردن داشت بون اگه رای وش دادبودن الان هیشکه بهتروخوش نبی کوشایسته سالاری وکوانتخاب اصلح
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله بزودی تغیر در اداره کل و گچساران را شاهد باشیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
. هیچ اختیاری از خودش نداشت پناهنده همه کاره بود.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بی شک دوسال مدیریت / دوران مدیریت اموزش و پرورش دهدشت بود .
چرا که جز به قومیت و قوم گرایی هیچ فکر دیگری نداشت .به هر صورت خدارا شاکریم که نجات پیدا کردیم از تدبیر جناب مدیرکل صمیمانه سپاسگزاریم
مردم
Iran, Islamic Republic of
در 720 روز مدیریت شخصا از جند مدرسه بازدید داشتید
پیمان حسین پور
Iran, Islamic Republic of
مردمان بلادشاپور و کهگیلویه بزرگ بخوبی میدانند که شما میراث دار خوبی برای شهر فرهنگ و ادب حاج عطاطاهری بودین..خسته نباشید دست مریزاد...دانش آموزان و دانشجویان همچو حال یقیننا در آینده به نیکی از تو سخن خواهند گفت...با آرزوی موفقیت و پیروزی در همه مراحل زندگیتون
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه که اینطور باشه.مسئولین محترم از الان باید بین بازنشستگان سنوات قبل مدیر لایق و قومگرا پیدا کنند تا مشکلات را حل کند.
پری
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت خوب شما کمال تشکر رو دارم...همیشه به عنوان ی مدیر قوی و مقتدر ومنظم در ذهن باقی خواهید ماند....
کاش شایستگی و کاردانی فدای سیاست و باج و رانت نمی شد.
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر ممکن است نتایج عملکرد خود را در طی این دو سال به جامعه فرهنگی و مردم دهدشت طی نامه ای در رسانه ها اعلام کند و کارهای نکرده راهم گزارش دهد تا سرپرست محترم این کارها را دتبال کند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا نوبت اداره کل و گچساران هم میرسد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1