کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سفیر اتریش از شرکت‌های سینره و زردبند کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

13 مرداد 1399 ساعت 21:24

سفیر اتریش با همراهی رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران، معاون اقتصادی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی سینره و زرد بند بازدید کرد.



 
 
سفیر اتریش با همراهی رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران، معاون اقتصادی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی سینره و زرد بند بازدید کرد.
 
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: توسعه واحد تولیدی سینره در دستور کار ما قرار دارد و حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار پیش بینی شده است.
 وی بر حمایت همه جانبه دولت از تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: از سرمایه گذاران در بخش‌های معدن، کشاورزی و گردشگری استقبال می‌کنیم.
 معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حمایت از شرکت‌های تولیدی استان خلاء عرضه و تقاضا را در استان برطرف می‌کنیم.
وی به ظرفیت تولید مواد آرایشی و بهداشتی در استان اشاره کرد و افزود: امید است زمینه همکاری استان با شرکت‌های اتریشی در این خصوص فراهم شود.
اشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران نیز در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در بازدید کوتاهی که از این شرکت داشتم متوجه شدم که بر پایه دانش بنا نهاده شده و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
 وی عنوان کرد: آمادگی داریم تا پس از بررسی‌های لازم زمینه مشارکت و همکاری با شرکت‌های مختلف این استان فراهم شود.
 گفتنی است 《اشتفان شُلتس》 سفیر اتریش در ایران امروز جهت بررسی ظرفیت‌های حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد.
دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان و بازدید از شرکت تولیدی سینره (طبیعت زنده) و زردبند از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه بود.


کد مطلب: 423985

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423985/2/بازدید-سفیر-اتریش-شرکت-های-سینره-زردبند-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1