کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید استاندار از محور یاسوج_شیراز مطرح شد

محور ۴ خطه یاسوج_شیراز تا پایان دولت زیر بار ترافیک می‌رود

12 مرداد 1399 ساعت 21:40

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از به بهره برداری رسیدن محور ۴ خطه یاسوج_شیراز تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از به بهره برداری رسیدن محور ۴ خطه یاسوج_شیراز تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری امروز (یکشنبه 12 مرداد ماه 99) در حاشیه بازدید از محور یاسوج_شیراز، اظهار داشت: این محور یکی از پروژه‌های اولویت دار ما است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پیگیری و سرعت بهره برداری از راه‌های استان در اولویت کاری ما قرار دارد، گفت: محورهای یاسوج_ سمیرم، دهدشتپاتاوه، یاسوجشیراز و یاسوج_ سی سخت باید تا پایان دولت به بهره برداری برسند.
 وی از زیر بار ترافیک رفتن محور گچساران_خیرآباد در هفته دولت خبر داد و گفت: این محور ۵۰ کیلومتر بوده و اعتبار آن ۲۰۰ میلیارد تومان است.
کلانتری افزود: با تخصیص اعتبار ویژه از سوی دفتر مقام معظم رهبری محور پاتاوه_دهدشت نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه محور یاسوج_شیراز یکی از شریان‌های مهم ارتباطی استان است، عنوان کرد: این محور در حوزه استان ما ۳۲ کیلومتر است و ۲ قطعه ۴ کیلومتری نیز در حال آماده سازی است که این ۸ کیلومتر تا ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود.
 نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: محور ۴ خطه یاسوج_شیراز تا پایان دولت زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.
 کلانتری با تاکید بر اینکه بهره برداری از این محورها خواسته به حق مردم استان است، اظهار داشت: باتوجه به تاکید رئیس جمهور، مساعدت‌های سازمان برنامه و قول مساعد وزیر راه و با تأمین ۶۰ میلیارد تومان نقدینگی که آن را دو برابر خواهیم کرد تا پایان دولت امکان بهره برداری از این محورها فراهم خواهد شد.
 وی بیان کرد: هدف از این بازدید بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه بود.
 گفتنی است کلانتری در حاشیه این بازدیدها در جمع مردم روستای گنجگون قرار گرفته و پس از شنیدن مطالبات و خواسته‌های آنها دستورات لازم جهت رفع آن مشکلات را به مدیران مربوطه صادر کرد.


کد مطلب: 423938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423938/2/محور-۴-خطه-یاسوج-شیراز-پایان-دولت-زیر-بار-ترافیک-می-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1