تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۲۳۹۳۶
با حضور مسوولان استانی و کشوری:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد ( تصاویر )

۱
کبنا ؛با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد‌.
در این مراسم از زحمات سید فتح‌محمد حسینیان تقدیر و حمزه پیش‌قدم به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شد.

 حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زیربنای جامعه اسلامی فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: یکی از رویکردها و اشتباهات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در طول این ۲۷ سال این بوده که خود را درگیر اجرای این فریضه کرده در حالی که وظیفه ستاد، احیاء این فریضه الهی است.
قائم مقام ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به دومین آسیب این ستاد اشاره کرد و افزود: دومین آسیب ستاد این است که به خاطر وضعیت جامعه فقط به یک برنامه و یک موضوع که چسبیدن به لباس و موی خانم‌ها(حجاب و عفاف) متمرکز شود در حالی که به گفته مقام معظم رهبری امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مختلفی دارد که مهمترین آن حوزه عملکرد مسوولان است.
وی با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر تنها به یک موضوع، یک مکان و افراد خاصی متمرکز شود کوچک شماردن این فریضه الهی است، افزود: طبق فرمایش رهبری اگر امر به معروف و نهی از منکر به چند تار موی خانم‌ها، به چند مکان تهران و افراد خاصی خلاصه شود آنوقت امر به معروف نیست و گیر دادن و فضولی کردن است و آن را به خوبی تبیین و تشریح نکردیم.
میرزایی در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه سال گذشته مسیح علی‌نژاد در موضوع کشف حجاب در ایران گفت: چنین جرمی در حوزه دادسرای ارشاد بود اما پس از صحبت‌های رئیس دادگاه انقلاب مبنی بر اینکه رسیدگی به جرم کشف حجاب و فیلم‌برداری و ارسال آن برای کسی که با پمپئو دیدار داشته و بر علیه نظام کار می‌کند در حیطه دادگاه انقلاب است و حبس جریمه آن است دیگر فیلمی برای این خانم ارسال نشد و آنها شکست مفتضحانه‌ای خوردند.
وی بیان کرد: امسال یک هجمه دیگری علیه ستاد ایجاد کردند که اعتبارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر ۱۱۰ میلیارد تومان است و پول بیت‌المال را چیکار می‌کنید. در حالی که آنها حتی سواد ندارند که بودجه ستاد ۱۱۰ میلیارد ریال است که برای همه استان‌ها در نظر گرفته شده است و اینجا هم شکست خوردند و مورد تمسخر واقع شدند.
وی با اشاره به هجمه‌های داخلی و خارجی بر علیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: همانطور که اشاره شد عده‌ای تلاش می‌کنند با فشارهای مستقیم و غیرمستقیم تمرکز ستاد را بر روی یک موضوع متمرکز کنند در حالی که طبق فرمایش معظم‌له ستاد حوزه‌های گوناگونی دارد.
قائم مقام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین امر به و معروف و نهی از منکر گلوگاه‌های فساد در حوزه اقتصادی است، افزود: ستاد به این موضوع هم ورود پیدا کرد اما عده‌ای می‌خواهند به من چه و به تو چه را در کشور رواج دهند.
وی عنوان کرد: در همین قضیه کرونا ماسک زدن یک نوع امر به معروف است و برای حفظ سلامت مردم به من چه و به تو چه نداریم و در زمینه حجاب و عفاف هم چنین موضوعی نخواهیم داشت.
میرزایی عنوان کرد: یکی از جبهه‌ها و ظرفیت‌هایی که می توان مردم را به امر معروف و نهی از منکر دعوت کرد رسانه‌ها هستند  تا جایی که باید در فضای مجازی جنگید.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پویایی ستادهای استانی امر به معروف و نهی از منکر در گام دوم انقلاب گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌هایی است که در طول تاریخ هرگز در مقابل دشمن و استکبار سر خم نکرده است و همواره در این زمینه پیشقدم بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشكلات كشور واستان حل شد الحمدالله
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1