تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۲۳۸۱۱
امروز /

دیدار مهدی روشنفکر با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به میان مردم رفته و دردهای آنها را بشنوند و با مردم همراه باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنت پسندیده حل مشکلات مردم و اهمیت آن در دین اسلام، اظهار داشت: خدمت به مردم بسیار ارزشمند بوده و در قرآن نیز بسیار سفارش شده و هم اکنون نیز در شرایطی قرار گرفتیم که مشکلات بی‌شمار بوده و دشمنان هم زیاد هستند و بخشی از حل مشکلات مردم جنبه روحی و روانی دارد.
وی با اشاره به حضور مسئولان در میان مردم، گفت: مردم وقتی ببینند مسئولان در کنار آن‌ها و برای حل مشکلاتشان تلاش می‌کنند امیدوار می‌شوند پس توصیه ما این است که مسئولان به میان مردم رفته و دردهای آنها را بشنوند، تا جایی که امکان دارد مشکلات را حل نمایید و جایی که حل مشکلات غیرممکن بوده حداقل با مردم همراه باشید.
سید نصیر حسینی افزود: از مسئولان توقع و انتظار داریم بدون از هرگونه دیدگاهی و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی مردم و مشکلات آنها را ببینید و برای حل آنها اقدام کنند و این‌طور نباشد که مردم احساس کنند برخی از مسئولان تنها برای گروه و طبقه خاصی تلاش می‌کنند.
وی تصریح کرد: توصیه‌های ما را به عنوان مشاوره در مسیر کارتان تلقی کنید و برداشت دیگری نداشته باشید و سعی کنید همواره به عنوان نمایندگان مردم بر روند اجرای کارها نظارت داشته باشید و همیشه این جنبه نظارتی خود را حفظ کنید.
امام‌جمعه یاسوج با بیان اینکه شأن نماینده مجلس بسیار بالاست و باید حفظ شود، افزود: یکی از مهمترین وظایف نماینده مجلس علاوه بر قدرت نظارتی سؤال پرسیدن از مسئولان است، همیشه از مدیران و مسئولان پاسخ بخواهید و سؤال کنید و دلیل بخواهید.
حسینی با اشاره به پیگیری مسائل مختلف در سایر حوزه‌ها بخصوص حوزه فرهنگی در شهرهای مختلف استان و شهر یاسوج گفت: در حوزه فرهنگی در شهر یاسوج کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و همکاری مسئولان نیز بسیار خوب بوده اما در این زمینه به یک نقشه راه فرهنگی و مذهبی جامعی نیاز داریم تا بتوانیم با اطلاعات درست پیش برویم.
 
وی عنوان کرد: مکان‌های مذهبی از جمله حسینیه، زینبیه، مسجد و خانه‌های فرهنگی در شهر یاسوج به اندازه کافی وجود ندارد، ما به چنین مکان‌هایی نیاز داریم تا بتوانیم به لحاظ فرهنگی در سطح شهر ثاثیرگذار باشیم.
حسینی افزود: یاسوج مرکز استان بوده و در این شهر به بناهای فرهنگی با نماد ایرانی اسلامی نیاز است تا بتوانیم چهره شهر را تغییر دهیم و این موضوع به‌خصوص در  ورودی‌های شهر بیشتر از سایر مکان‌ها احساس می‌شود.
امام‌ جمعه شهر یاسوج با اشاره به مشکلات منطقه مادوان، گفت: مناطقی که جنبه مسکونی شدن دارند باید از قبل نقشه جامعی برای آن مناطق ترسیم شده و مناطق اصلی از جمله مسجد، مکان‌های آموزشی، منطقه انتظامی آن تعیین شود تا با مشکلاتی که اکنون در منطقه مادوان بوجود آمده برخورد نکنیم.
وی تصریح کرد: مناطقی از شهریاسوج که فضاهای آزاد برای ساخت و ساز دارند و امکان ساخت و ساز در آن مناطق فراهم شده نیاز است که مجوز ساخت در آن مناطق داده شود.
حسینی با اشاره به مشکلات امروز کارخانه قند یاسوج، عنوان کرد: مشکل ما در سطح استان وجود مدیران ضعیف و مدیریت‌های بسیار ضعیف است، چنانچه مدیران قوی پای کار باشند می‌توانند با سرمایه اندکی نیز کار را جلو ببرند، کارخانه قندیاسوج سرمایه بسیار عظیمی برای کهگیلویه و بویراحمد بوده و می‌توانند با افزایش خطوط تولید، میزان اشتغالزایی را نیز افزایش دهند.
وی افزود: مدیریت‌های ضعیف در کارخانه قندیاسوج سبب شده تا این کارخانه بزرگ و سرمایه عظیم را ورشکسته و ناتوان نشان داده که باعث ضرردهی می‌شود و همین عامل سبب شده تا مدیران بالادستی بر ارزش واقعی این سرمایه عظیم خط بطلان کشیده و آن را کم‌ارزش محسوب کنند.
حسینی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه تخصصی طرح‌های راهبردی در استان، گفت: با راه‌اندازی کارگروه تخصصی طرح‌های راهبردی در استان تلاش کنیم تا از ظرفیت مؤسسات خیریه از جمله بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای راه‌اندازی طرح‌های پررونق استفاده کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استفاده از طرح‌های با قابلیت اجرا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند به رشد و تحول استان کمک بسزایی کند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست توصیه، تذکر و پیشنهادات نماینده مقام معظم رهبری و طلاب استان را برای خود راهگشا دانست و افزود: بدون شک نصایح و تذکرهای حضرتعالی برای بهبود وضعیت موجود تاثیرگذار خواهد بود.
مهدی روشنفکر خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر از هیچ کوششی برای رفع مشکلات و کمبودها در استان از طریق رایزنی با مسئولان کشوری کوتاهی نکرده‌ام هرچند کشور با محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو بوده و در واقع شرایط بد اقتصادی حاکم است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چقدر عکس گرفتی!!!!
رحیم پور
United Kingdom
باید به این همه تکاپو و تلاش دست مریضاد گفت
آرزوی سلامتی برای همه پاکدستان
مسلم
Iran, Islamic Republic of
بیچاره شهر ما که از نماینده هم شانس نیاوردیم.اینم از نماینده ما
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1