کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

3 سال بلاتکلیفی دانشجویان سلامت دهان و دندان کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

8 مرداد 1399 ساعت 1:27

جمعی از فارغ‌التحصیلان، بورسیه رشته تحصیلی تکنسین سلامت دهان و دندان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سه سال بلاتکلیفی خواهان اجرای تعهد خدمت ۶ ساله و بررسی علل عدم تخصیص بودجه جذب دانشجویان این رشته شدند.


جمعی از فارغ‌التحصیلان، بورسیه رشته تحصیلی تکنسین سلامت دهان و دندان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سه سال بلاتکلیفی خواهان اجرای تعهد خدمت ۶ ساله و بررسی علل عدم تخصیص بودجه جذب دانشجویان این رشته شدند.
   

فیلم تجمع دانشجویان دهان و دندان کهگیلویه و بویراحمد
روایت 3 سال بلاتکلیفی!
جمعی از فارغ التحصیلان، بورسیه رشته تحصیلی تکنسین سلامت دهان و دندان در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بلاتکلیفی خود و بی‌توجهی دانشگاه علوم پزشکی استان معترضند.
این روزها از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد می‌شنویم از یک سو دانشگاه در صف اول مبارزه با ویروس کشنده کرونا قرار دارد و از سوی دیگر اعتراضاتی است که در گوشه و کنار از سوی کارکنان بیمارستان‌ها و امروز هم از سوی فارغ‌التحصیلان دهان و دندان شنیده می‌شود و بی‌شک این‌ها اولین نبوده و آخرین هم نیست.
آن‌ها می‌گویند: جمعی از فارغ التحصیلان، بورسیه رشته تحصیلی تکنیسین سلامت دهان که وظیفه پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان و افزایش شاخص های سلامتی در این حوزه ها را به عهده داریم بیش از دو سال است که از مرکز آموزش عالی سلامت گچساران فارغ التحصیل شده و علیرغم اخذ تعهد بکارگیری از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و انجام مصاحبه و گزینش، همچنان بیکار می‌باشیم.
این جماعت معترض عنوان می‌کنند: به دلیل رشته بورسیه و تعهد خدمت امکان ادامه تحصیل نیز نداریم، علیرغم پیگیری های متعددی از طریق نمایندگان مجلس و نمایندگان این رشته که در کمیته دهان و دندان وزارت بهداشت حضور دارند انجام شده و همچنین پیگیری های متعدد در طی این سه سال توسط این دانشجویان و همینطور علیرغم اعلام نیاز مراکز بهداشت مربوطه و تایید معاونت آموزش و معاونت توسعه وزارت بهداشت و حتی دریافت بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکنون از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اقدامی جهت استخدام ما انجام نشده است، لذا خواهان پیگیری جهت بکارگیری در شغل مربوطه به رشته خود می باشیم.


کد مطلب: 423762

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423762/2/3-سال-بلاتکلیفی-دانشجویان-سلامت-دهان-دندان-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1