کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

درخشش گچسارانی ها در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور(+تصاویر،اسامی)

3 مرداد 1399 ساعت 23:42

اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سالن اجتماعات بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار شد


اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سالن اجتماعات بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
در این مراسم که بدون حضور مدعو و میهمان برگزار شد برگزیدگان و منتخبان این دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان معرفی شدند.
در ابتدای این مراسم دکتر عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیام تصویری ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران این دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که به دلیل بیماری کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود،  را فرصتی دانست که باعث نزدیکی دل‌ها به همدیگر شده است و امشب اجتماع عظیمی این برنامه را مشاهده خواهند کرد.
به گزارش کبنانیوز: در اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور گچسارانی ها خوش درخشیدند.
بر اساس همین گزارش:  سارا آریانی مربی دو باشگاه کتابخوانی رنگین کمان( دختران معلول بالای 14 سال) و زیرگنبد کبود در بین 20هزار تسهیلگر(مربی) بعنوان تسهیلگر برگزیده چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شد.
امیر پارسا بدخشان از گچساران در بخش سازنده فیلم برترعنوان، شایسته تقدیررا کسب کرد.
و همچنین کتابخانه عمومی پاسارگاد گچساران بعنوان کتابخانه منتخب برگزیده شد.
 


کد مطلب: 423609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423609/2/درخشش-گچسارانی-چهارمین-دوره-جام-باشگاه-های-کتابخوانی-کشور-تصاویر-اسامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1