کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

تقدیر فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل راهداری استان

18 تير 1399 ساعت 1:24

با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر شد.


صبح امروز با حضور سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و سرهنگ ویسی پور رئیس پلیس راه استان از محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تقدیر و تشکر شد.
به گزارش کبنا؛ سردار انصاری در این دیدار گفت: با قرار گرفتن مهندس نصیری در راس مدیریت راهداری و حمل نقل جاده ای استان تحولات بسیار مثبت و یک جهش در حوزه راهداری و حمل و نقل را شاهد بودیم و این نشان از خدمت صادقانه دارد که نتیجه آن جلب رضایت پروردگار متعال و مردم خواهد بود انشاء‌الله.
فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه همواره باید در کنار هم باشند تا بتوانند در جهت رفع مشکلات و بالا بردن ایمنی راههای استان گام بردارند.
محمد حسین نصیری راد نیز ضمن خوش آمد گویی به سردار انصاری و سرهنگ ویسی پور و تشکر از آنها گفت: حضور شما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مایه دلگرمی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
وی افزود: در تمامی حوزه های مرتبط در راههای استان  همواره تعاملات خوبی با مجموعه عوامل پلیس راه استان تاکنون وجود داشته است و در سال اخیر در سایه این تعاملات بسیاری از مشکلات در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان حل و مرتفع شده است.
وی در ادامه به حذف 110 نقطه حادثه خیز کم هزینه زود بازده و 10 نقطه حادثه خیز پرهزینه دیر بازده با همکاری مجموعه پلیس اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز 59 نقطه حادثه خیز جدید شناسایی و در سامانه ثبت شده است که به محض تامین اعتبار با هماهنگی پلیس راه استان این نقاط را اولویت بندی و اقدام به رفع آنها می کنیم.
نصیری راد در ادامه گفت: حذف چندین نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی 50 تا 90 درصد از جمله پیچ کوشک ، کیلومتر 7 محور یاسوج – بابامیدان و کیلومتر 65 محور یاسوج – سمیرم و ... در حال انجام است که در تلاش هستیم هرچه سریعتر این نقاط حادثه خیز را حذف نماییم.
در پایان سردار انصاری از خدمات محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مجموعه عوامل زحمتکش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اهداء لوح سپاس ، تقدیر و تشکر کرد.​


کد مطلب: 422995

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422995/2/تقدیر-فرمانده-انتظامی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-مدیرکل-راهداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1