تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۲۲۹۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم و عکس ) آتش خائیز چگونه مهار شد

۰
کبنا ؛ آتش سوزی جنگل های منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگل‌های منطقه خائیز که از روز گذشته آغاز شده بود، بامداد سه‌شنبه مهار شد.
سید اسد الله هاشمی با بیان اینکه این آتش سوزی از منطقه حفاظت شده خائیز بهبهان آغاز شده بود، اظهار کرد: با اعلام حریق جنگل‌های تنگ تکاب، تیم‌های یگان حفاظت محیط زیست، نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست و نیروهای منابع طبیعی در کنار نیروهای مردمی، دوستداران طبیعت و تشکل‌ها عازم منطقه شدند.
هاشمی با اشاره به اینکه پس از ساعت‌ها تلاش در ساعت ۳ بامداد روز سه شنبه آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز به طور کامل مهار شد عنوان کرد: تعدادی از نیروها با هدف پایش و کنترل آتش سوزی مجدد در منطقه حضور دارند.
   
فیلم) مأموران منابع طبیعی، محیط زیست و نیروهای مردمی از پا در می آیند تا درختان بلوط از نفس نیفتند.

مهار آتش خائیز کهگیلویه پس از ۸ ساعت تلاش
هاشمی گفت: آتش سوزی که ظهر دیروز از تنک تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، تشکل های مردمی پس از 8 ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده ، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.
وی اظهارکرد: بمنظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش ، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.
هاشمی ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان گفت: دستور سریع استاندار، حضور به موقع نیروها، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه ، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از همه دوستداران طبیعت، نیروهای مردمی و تشکل‌های زیست محیطی، یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانیکه در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1