تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۲۲۹۱۱
در آئین تجلیل از دبیران برتر نماز دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عیب فرهنگی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛آئین تجلیل از دبیران برتر نماز دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و آذر صفایی نیا معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین که در محل دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد، با اشاره به وضعیت برپایی نماز در برخی ادارات، اظهار کرد: اداره‌ای بیش از 50 نفر جمعیت و کارمند دارد اما موقع نماز تنها 5 یا 6 نفر حاضر می‌شوند که این یک عیب فرهنگی است.
وی با بیان اینکه منکر و فحشا انسان را به زیر می‌کشاند، گفت: نماز انسان را از منکر و فحشا دور می‌کند و اگر روح نماز در ادارت و حتی خانواده‌های ما دیده شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیکی به خدا برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها افزود: راه رسیدن به خدا نماز است و جامعه بدون نماز علاوه بر  اینکه به خدا نمی‌رسد سخت دچار می‌شود و گرفتاری‌های کنونی هم نتیجه بی‌توجهی به ابعاد خدا و آفرینش است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه شیطان محور و هوس‌محور شده‌ایم، عنوان کرد: توجه به بعُد مهم فرهنگی وظیفه مسوولان است و یکی از ابعاد فرهنگی هم فریضه واجب نماز است که لازم است برجسته شود، لذا مسوولان در این مسیر حرکت کنند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که در انجام این فریضه الهی مشارکت داشتند، گفت: گاهی دیده شده یک اداره بیش از 50 نفر جمعیت دارد اما موقع نماز عده کمی از آن جمعیت حاضر می‌شوند که این عیب فرهنگی بزرگی است.
حسینی خواستار آسیب‌شناسی این موضوع شد و گفت: عواملی که باعث بی‌رمقی و بی‌توجهی به نماز جماعت در ادارت می‌شود دیده و اگر هم نیازی بود تذکر داده شود، چرا که یکی از نواقصات مدیر یک اداره عدم برگزاری شایسته نماز جماعت است.
وی در پایان خواستار رفع مشکل کمبود امام جماعت در ادارات استان شد و گفت: در نشستی با حوزه علمیه یاسوج این مشکل رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1