کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین بهره‌برداری از تجهیزات مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مانور اطفای حریق استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

( فیلم و تصاویر ) صحبت‌های خیرخواهانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم / کلانتری امضاء خود را به مدیرکل منابع طبیعی داد

12 تير 1399 ساعت 19:25

حسین کلانتری در آیین بهره برداری از ۵۵ دستگاه دمنده و در حاشیه اجرای مانور اطفای حریق در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد گفت: ۸۷ درصد از مساحت این استان جنگل و مرتع است و باید مجهز به تجهیزات اطفای حریق باشیم.


  
فیلم) صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حافظان منابع طبیعی و مردم، وقتی کلانتری امضاء خود را به مدیرکل منابع طبیعی داد / تقدیر ویژه استاندار از حکمتیان اصل
حسین کلانتری در آیین بهره برداری از ۵۵ دستگاه دمنده و در حاشیه اجرای مانور اطفای حریق در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد گفت: ۸۷ درصد از مساحت این استان جنگل و مرتع است و باید مجهز به تجهیزات اطفای حریق باشیم.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: کل دمنده‌های اطفاء حریق استان تا سال ۹۸ به تعداد ۴۸ دستگاه بود و امسال ۷۵ دمنده اضافه شد و تا پایان سال به ۳۰۰ دمنده می‌رسد.
استاندار از ایجاد پایگاه ثابت با دکل‌های پایش، کنترل و رصد، استخر آب، آشیانه بالگرد و تجهیزات اطفای حریق انفرادی و گروهی خبر داد و گفت: یک فروند بالگرد برای شهرستان بویراحمد دنا در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید به اینکه خاموش کردن آتش به روش سنتی جوابگو و کارآمد نیست تصریح کرد: تلاش بر این است تا پایگاه‌های مقاومت، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها ضمن آموزش‌های لازم مجهز به تجهیزات اطفاء حریق شوند.
حسین کلانتری با بیان اینکه، ۹۰ درصد از آتش سوزی‌ها عامل انسانی دارد تاکید کرد: سرمایه اصلی ما جنگل و مرتع است و تهدید کننده اصلی آن آتش سوزی‌هاست و نباید از این مسئله غفلت کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت همه مردم عزیز این استان به اهمیت داشته‌ها، جنگل‌ها و مراتع این منابع و نعمت خدادادی استان آگاهند و عشق می‌ورزند و قدر می‌دانند و در اطفای حریق به خوبی و شایستگی مشارکت می‌کنند.
وی تاکید کرد: با تأمین تجهیزات یک گام دیگر برای مقابله با آتش سوزی‌ها در استان برداشته شده و پیام اصلی ما این است که موضوع آتش سوزی‌ها جدی گرفته شود و آنهایی که به عمد دست به چنین کاری می‌زنند خیانت می‌کنند و قطعاً گرفتار قانون خواهند شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با گرامی داشت یاد و خاطره البرز زارعی جوان فداکار که جان خود را در آتش سوزی منطقه دیل گچساران از دست داد گفت: مردم عزیز استان در برابر آتش سوزی‌ها احساس مسئولیت می‌کنند و در مشارکت اطفای حریق نقش شایسته‌ای دارند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مانور اطفای حریق در منطقه فیروزاباد امام زاده مختار (ع) حضور داشت و از مجموعه عوامل برگزار کننده این مانور تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 422789

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422789/2/فیلم-تصاویر-صحبت-های-خیرخواهانه-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-کلانتری-امضاء-خود-مدیرکل-منابع-طبیعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1