تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۲۲۶۷۵
گزارش تصویری

جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه

۰
کبنا ؛
 حلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ،ائمه جمعه ،رئیس دادگستری ،دادستان،فرماندهان انتظامی و نظامی ،بخشداران و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار گردید.

محروم ماندن از ابتدایی‌ترین امکانات زیبنده نیست/کنار ۲ سد از کمبود آب رنج می بریم
امام جمعه دهدشت گفت: زیبنده نیست که پس از چند دهه از انقلاب هنوز از ابتدایی ترین امکانات محروم باشیم.
"حجت الاسلام علی وحدانی فر" ، در نسشت شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه محرومیت های تاریخی در کهگیلویه وجود دارد، اظهار کرد: امروز نیاز به تلاش مضاعف برای مرتفع شدن این محرومیت ها ضروری است.
وی از نامناسب بودن جاده ارتباطی بخش‌های دیشموک و چاروسا به عنوان بخشی از این محرومیت ها نام برد و تصریح کرد: زیبنده نیست بعد از گذشت چند دهه از انقلاب هنوز از ابتدایی ترین امکانات محروم باشیم.

وحدانی فر گفت: محرومیت آنقدر بالاست که کنار دو سد باشیم و از کمبود آب رنج می بریم، می طلبد با استفاده از همه ظرفیت ها امورات را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه خیلی از کارها پول نیست، گفت: مسئول باید بتواند با حداقل ها به مردم خدمت کند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: مسئولیت این نیست که در اتاق بنشینیم و فرمان صادر کنیم، بلکه باید جهادی و انقلابی در کنار مردم در صحنه های مختلف حضور میدانی داشته باشیم.

وی خطاب به نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی صورت گرفته است، گفت: اما برخی محرومیت ها تاریخی است و هنوز برخی مردم کهگیلویه نمی توانند از آب آشامیدنی سالم استفاده کنند و عده ای برای اشتغال به دیگر شهرها مهاجرت می کنند، بسیاری از پروژه های گذشته همچنان راکد مانده اند، زیبنده نیست هنوز بگوییم در بهداشت مشکل داریم، همه بر یک کشتی سوار هستیم و باید از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.
حجت الاسلام وحدانی فر عنوان کرد: برای همه این مسئولیت ها از ما سوال خواهند کرد و باید پاسخ درخور برای آنها داشته باشیم.

فرماندار:کهگیلویه فارغ از حاشیه ها به توسعه خواهد رسید
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: امیدواریم شهرستان با نگاه فرهنگی و جدید مدیریتی به دور از حاشیه ها، روند توسعه را تجربه کند.
"علیرضا اتابک" ابتدا از ائمه جمعه حوزه کهگیلویه بزرگ در بحث فرهنگ سازی معنوی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تشکر ویژه از امام جمعه دهدشت، گفت: حجت الاسلام وحدانی فر، کمک کار ویژه مجموعه اداری هستند و خیلی از برنامه ها و جلسات را مدیریت می کنند، حضور وی سرمایه ای برای شهرستان است و باید از آن استفاده کنیم.
اتابک گفت: تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه را به فال نیک می گیریم و با توجه به اینکه در آتش سوزی کوه خائیز بودم نتوانستم حضور پیدا کنم.
وی افزود: امیدواریم شهرستان با نگاه فرهنگی و جدید مدیریتی به دور از حاشیه ها، روند توسعه را تجربه کنیم.

فرماندار کهگیلویه به اختصار گزارشی از وضعیت شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: در حوزه عمرانی در بحث راه ها داریم به نتایج خوبی میرسیم، مهم ترین شاخص توسعه کهگیلویه جاده پاتاوه دهدشت است که امیدواریم فاز اول آن در سال ۹۹ به بهره برداری برسد.
وی پروژه پل بریم خوزستان- کهگیلویه را یادآور شد و گفت: اعتبارات ملی آن گرفته شده و باید سهم کهگیلویه را از نقطه شروع مشخص کنیم.

اتابک با بیان اینکه باید در صدد جذب اعتبارات برای چهاربانده شدن راه اصلی دهدشت بهبهان باشیم، عنوان کرد: نقاط حادثه خیز این مسیر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ورودی به سمت چرام مشکلاتی دارد و باید نقاط حادثه خیز آن رفع شود: تصریح کرد:  جاده سوق دهدشت، لایه اصلی آن آسفالت نشده و جزو اولویت هاست و باید ایمن سازی شود.

اتابک با بیان اینکه در بحث راههای روستایی در دیشموک مشکل داریم گفت: برخی پروژه ها به مناقصه نرفتند و باید امسال از محل تخصیص های استانی در اولویت قرار دهیم تا به یک جمع بندی در  خصوص راههای روستایی برسیم.

وی با بیان اینکه چرخه آب دیشموک حل شده است گفت: حدود پنج هزار هکتار از اراضی چنگلوا و دشت کلاچو با پیگیری دارای اولویت خواهند شد.
اتابک مبلمان شهری را نامناسب و تکراری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری ها به دلیل اینکه خودکفا نیستند با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی حمایت دولت در بحٽ اشتغال را یادآور شد و تصریح کرد: دولت توان استخدام ندارد، اشتغال در حوزه کشاورزی به مردم کمک خوبی خواهد کرد.
اتابک با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید نگاه به کهگیلویه تغییر کند گفت: توسعه دهدشت باید متوازن باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1