کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر «مهدی روشنفکر» به دهستان کاکان ( + تصاویر )

8 تير 1399 ساعت 0:16

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود به دهستان کاکان بویراحمد سفر کرد تا از نزدیک ضمن دیدار با مردم با مشکلات و مسائل آنان آشنا شود.


مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود به دهستان کاکان بویراحمد سفر کرد تا از نزدیک ضمن دیدار با مردم با مشکلات و مسائل آنان آشنا شود.
به گزارش کبنا، روشنفکر در این بازدید از حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفندماه 98 تقدیر کرد و افزود: مشارکت 72 درصدی مردم استان در این انتخابات و کسب رتبه اول حضور در کشور، وظیفه مدیران را برای خدمات رسانی به مردم بیش از پیش می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل دهستان کارکان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی-باغداری و گردشگری، عنوان کرد: برای ایجاد و راه اندازی صنایع تبدیلی و کشت گیاهان دارویی با سرمایه گذاران نهایت همکاری را خواهم داشت و از صفر تا 100 روند کار اداری در کنار آنان خواهم ماند.
روشنفکر ارائه آموزش‌های لازم به بهره برداران کشاورزی با هدف افزایش جهش در تولیدات را ضروری دانست و افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌نام جهش تولید باید به بخش کشاورزی توجه ویژه شود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شبکه فیبر نوری کاکان به طول 36 کیلومتر و با اعتباری افزون‌بر 20 میلیارد ریال در آینده‌ای نچندان دور اجرایی می‌شود و دیگر بسیاری از مشکلات کنونی این دهستان در حوزه ارتباطات مرتفع می‌شود.
روشنفکر بیان کرد: بهسازی و ساماندهی جوی آب کشاورزی، تکمیل طرح هادی روستایی، حمایت از باغداران و بازاریابی محصول آنان، احداث پل در روستای زردخون، آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای پوزه سفید و احمد قلندری از جمله مهمترین مطالبه و خواسته اهالی و ساکنان دهستان کاکان بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت مخابرات مشکلات دهستان کاکان و خواسته بحق مردم این دیار را بررسی و پاسخ دهند.


کد مطلب: 422592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422592/2/سفر-مهدی-روشنفکر-دهستان-کاکان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1