تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۲۱۶۴۹
طی حکمی؛

سرهنگ حکمتیان به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت / استقبال گرم مردم از فرمانده در زادگاهش

۵
کبنا ؛سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان را از فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت.
به گزارش کبنا نیوز، متن حکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز به شرح زیر است:
برادر ارجمند سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز
خداوند سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد  و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.
اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) به پاس، شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری از پاسداری بیش از بیش بر دوش همه ما سنگینی می کند.
تمسک به حبل الله متین ، استعانت از حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت ، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه ،تقوا و پیرهیزگاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز ، تعمیق بصیرت دینی ، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه ها و دوری از وسوسه های شیطانی می تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روز افزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید ،
از درگاه ایزدمنان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( ( مدظله العالی) خواهانم.
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز مورد استقبال گرم مردم زادگاهش در روستای دشت روم قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز در بدو ورود به مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و گلزار شهدای روستای دشت روم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
در این آیین مردم روستای دشت روم با گرمی به استقبال فرزند خود (سردار حکمتیان)  آمدند و ارتقای درجه وی را تبریک گفتند.
در این مراسم ابتدا جانشین تیپ 48 فتح این افتخار را به خانواده سردار حکمتیان مردم استان  به ویژه خطه دشتروم تبریک گفت و اظهار کرد: سردار حکمتیان در بین پاسداران به عنوان یک شخصیت اخلاق مدار، بسیجی و خستگی ناپذیر شناخته می شود و همه عنوان می کنند به افتخاری که حق ایشان بود رسید و از این بابت خوشحال و خرسند هستند.
سرهنگ پاسدار امین  قلی پور گفت: اندک افرادی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که با این سطح تحصیلات و نفوذ بین مردم و برخورداری از پایگاه اجتماعی به این افتخار نائل  شود.
وی ابراز داشت: سردار حکمتیان تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به سازمان و مردم کرده است و در ماموریت های مختلف که ربطی به سپاه نداشت نیز خود را یک فرمانده و سرباز ولایت می دانستند.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با ادای احترام به شهدای مدافع وطن و مدافع حرم، شهدای راه بصیرت، شهدای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، شهدای جبهه مقاومت در راس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فداکار ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، شهدای مدافع سلامت و 1882 آلاله به خون خفته استان کهگیلویه و بویراحمد و شهدای خطه دشت روم گفت: آرزوی صحت و سلامتی برای همه خدمتگذاران صدیق و راستین نظام جمهوری اسلامی ایران در راس فرماندهی کل قوا  حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی ) دارم.
وی به محضر خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، چهره ها و شخصیت های علمی  فرهنگی و سیاسی، سبزقامتان سپاه اسلام  ادای احترام کرد و افزود:خدای سبحان را بی نهایت شاکرم در جمع معنوی، ایمانی  و قرانی شما شرف حضور دارم .
سردار حکمتیان  ابراز داشت: در آستانه رحلت جانگذاز و جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهدای قیام خونین 15 خرداد قرار داریم  و این ایام را گرامی میداریم.
فرمانده تیپ 48 فتح  عنوان کرد: قدر خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و فرماندهاین هشت سال دفاع مقدس  را بدانیم زیرا اینها ولی نعتمان ما هستند.
وی بیان کرد: امروز این سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل رشادت های رزمندگان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس و با تائید فرماندهانم و تصویب مقام معظم رهبری به این درجه پرافتخار نائل شده است اما همه افتخاراتم را مدیون مردم عزیز استان کهگیلوی و بویراحمد، شهدا، ایثارگران، جانبازان و رشادت ها، پایمردی ها و جوانمردی های تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس و بعد از آن می دانم.
سردار حکمتیان  از استقبال، پیام تبریک و اظهار لطف مسئولان و مردم در فضای مجازی و فضای حقیقی نسبت به خود تقدیر کرد و گفت: این اظهار لطف و محبت بی شائبه وظیفه من را دو چندان می کند و درادامه راه به دعای خیرتان محتاجم.
دشمن با تمام توان و تجهیزات به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است
وی در ادامه  ابراز داشت: امروز دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی را عیله کشور ماراه اندازی کرده اند و همه کانال های مرزی و ارزی ما را بسته اند و شرایط را برای مردم سخت کرده اند.
سردار حکمتیان گفت: امروز راهبرد جمهوری اسلامی ایران راهبرد عاشورایی است و گفتمان ما گفتمان مقاومت است و شعار ما هیهات من الذله است و از مکتب عاشورا درس گرفته ایم و تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.
وی اظهار داشت: دشمنان  و استکبار جهانی ما را تهدید به جنگ نظامی می کنند اما به عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می کنم که این امکان ندارد چون ما در جبهه مقاومت تولید قدرت کرده ایم.
سردار حکمتیان افزود: دشمنان داعش را بوجود آوردند و می خواستند یک اسلام افراطی  را در مقابل اسلام ناب محمدی قرار دهند.
وی به جنایات متعددداعش در منطقه اشاره کرد و گفت:اگر در جبهه مقاومت جنگیدیم به واسطه این بود که هدف اصلی انقلاب اسلامی است.
سردار حکمتیان یادآور شد: امروز عمق استراتژی جمهوری اسلامی ایران دیگر اروند نیست بلکه سواحل مدیترانه است.
وی تصریح کرد: همه استراتژی های آمریکا در منطقه شکست خورده و به طور چراغ خاموش حضور می یابد و تریلیون دلار هزینه می کند و چیزی بدست نیاورده و نمی آورد.
فرمانده تیپ 48 فتح گفت: امروز تیپ 48 فتح آماده جنگ سخت است و برای مرزهای جمهوری اسلامی توان خود را بالا می برد و برای جبهه مقاومت خود را اماده می کند.
وی به به ماموریت های سپاه  و تیپ 48 فتح  اشاره کرد و گفت: اگر سیل، زلزله، بلا یای طبیعی، ویروس کرونا و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع اتفاق می افتد یا مردم در جایی گرفتار می شوند ما در خط مقدم هستیم.   
سردار حکمتیان  افزود: ما نه فقط در جبهه نبرد سخت بلکه در جبهه فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی تمام قد پای ملت ایستاده ایم چون دوست نداریم مردم آسیب ببینندو نگران باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1