کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رزمایش همدلی و احسان بسیج دانشجویی به یاد 88 دانشجوی شهید کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

29 ارديبهشت 1399 ساعت 23:40

رزمایش همدلی بسیج دانشجویی به یاد 88 دانشجوی شهید کهگیلویه و بویراحمد با توزیع 2700 بسته معیشتی برگزار شد.


 رزمایش همدلی و احسان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد.
مسعود پرهیزگار رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: خداوند جهادگران را به کسانی که نشسته‌اند و کاری برای هم نوعان خود انجام نمی‌دهند، ترجیح می‌دهد.
وی گفت: هر چند ویروس کرونا منحوس بود اما برکتی در دل آن بود که همدلی مومنانه مد نظر مقام معظم رهبری نمونه بارز این برکت است.
وی افزود: از همان آغاز یکی از کارگروه‌های ما کمک به محرومان بود که با فرمان مقام معظم رهبری به همدلی مومنانه رسیدیم و در قالب ۱۲ تا ۱۵ گروه جهادی پای کار آمدند و امروز تحت عنوان یادبود شهدای دانشجویی استان اقدام به توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به یاد  ۸۸ شهید گلگون کفن دانشجو داریم که سراسر زندگی آن‌ها مجاهدت است و از جان خود برای این ملت گذشتند.
این مسوول گفت:بسیج دانشجویی و دانشجویان جهادی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا شب و روز نشناختند و در قالب برنامه‌های مختلف در ۷ عرصه و ۴ کارگروه اقدام کردند.
وی گفت: امروز هم باید از مال و جان خود برای این ملت بگذریم و حرکت کوچکی است در برابر اقدامات ملت ایران که زخمی را التیام ببخشیم.


کد مطلب: 421029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421029/2/رزمایش-همدلی-احسان-بسیج-دانشجویی-یاد-88-دانشجوی-شهید-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1