کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بزرگداشت روز جهانی ماما

تجلیل از ماماهای برتر شهرستان کهگیلویه

16 ارديبهشت 1399 ساعت 16:28

همزمان با 5 می(16 اردیبهشت) روز جهانی ماما، آئین تجلیل از ماماهای نمونه و برتر بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.



به گزارش کبنانیوز از دهدشت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، آئین تجلیل از ماماهای برتر و نمونه شهرستان کهگیلویه در بیمارستان امام خمینی دهدشت برگزار شد .

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) در این آئین با تبریک روز جهانی ماما ،اهمیت ارتقاء سطح آموزشی و فراهم آوردن امکانات لازم برای ترویج زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان را تشریح کرد.

دکتر محمد طاها خادمی گفت: نقش تاثیر گذار ماما در تیم پزشکی و سلامت جامعه بی بدیل می باشد و اگر بخواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید به رشته مامایی توجه بیشتر شود که حرفه مامایی با استرس و خطرزیادی همراه است.

وی در خصوص تعداد زایمانهای طبیعی و سزارین در بیمارستان تصریح کرد: سالانه 3000 زایمان در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام ،که 1200 زایمان به صورت سزارین و 1800 زایمان به روش زایمان طبیعی بدون درد انجام میگرد و از سال 97 تا الان مرگ مادر باردار بر اثر عوارض بارداری که شاخص مهم بهداشتی در ارزیابی بیمارستانها توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی می باشد خوشبختانه نداشتیم که این مرهون تلاش و همت مثال زدنی کادر پزشکی و مامایی حاذق و توانمند این بیمارستان می باشد.
در این آئین از 10 مامای برتر بیمارستان با اهداء لوح و گل تجلیل بعمل آمد.
 


کد مطلب: 420573

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420573/2/تجلیل-ماماهای-برتر-شهرستان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1