تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۲۰۱۱۹
دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛

شبکه دنا ضریب نفوذ ماهواره را در کهگیلویه و بویراحمد کاهش داد

۰
کبنا ؛
امیر رئوف به همراه جمعی از معاونین و مدیران این مرکز در جلسه دیدار با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثمراتِ تشکیل این نهاد مردمی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت های مختلف از جمله مقابله با انتشار ویروس کرونا همواره موفق عمل کرده است.
وی به تعامل خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رسانه ملی اشاره و اضافه کرد: ترویج گفتمان ایثار و شهادت از راهبردهای رسانه ملی است و شبکه استانی دنا هم در مناسبت های مختلف برای ترویج خلاقانه و هنرمندانه این گفتمان تلاش کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان همچنین به ساخت انیمشین از کتاب «پایی که جا ماند» اشاره کرد و گفت: ساخت مستندهای فاخر از شهدای شاخص استان را برنامه ریزی کرده ایم.
در این دیدار فرمانده سپاه فتح استان به موفقیت این رسانه در افزایش میزان مخاطبانش اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می دهد که با تلاش شبکه استانی ضریب نفوذ ماهواره در استان کاهش یافته است و امروز نه تنها مردم استان بلکه شهروندان استان‌های همجوار هم مخاطب برنامه‌های این شبکه هستند و کیفیت این برنامه‌ها ابراز رضایت می‌کنند.
سردار خرمدل به نتایج آخرین نظرسنجی‌ها اشاره کرد و گفت: مرجع خبری 75 درصد مردم صدا و سیما است که این آمار نشان دهنده اعتماد عمومی‌به رسانه ملی و مرجعیت اطلاع رسانی آن است.
وی بابیان اینکه رسانه ملی امروز در خط مقدم جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، گفت: در چند ماه اخیر دشمنان با همه ابزار های خود برای ناکارامد نشان دادن نظام اسلامی تلاش کردند اما صدا وسیما هنرمندانه خدمات نظام اسلامی را تبیین و این توطئه‌ها را خنثی کرد .
فرمانده سپاه فتح استان از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شبکه استانی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: برنامه سازان این شبکه از اولین روزهای شیوع این بیماری هم پای مجموعه مدیریتی استان بودند و با راه اندازی استودیوی سلامت رویدادها و تصمیمات مدیریت استان را به خوبی منعکس کرد.
وی به تمرکز سپاه فتح و استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری اشاره کردو افزود: علاوه بر کار ضد عفونی معابر عمومی و مکان‌های پرتردد، تولید ماسک و اقلام بهداشتی، برای شناسایی خانواده‌های نیازمند و جمع آوری کمک های مومنانه تلاش می‌کند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال از تعامل بیشتر برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت خواستار توجه بیشتر رسانه برای نمایش ماهیت نظام سلطه در غرب و تفاوت آن با تفکر اسلامی در مواجه با کرونا شد.
در پایان این دیدار آقای رئوف مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با اهدا لوح سپاس به فرمانده سپاه فتح استان از خدمات این نهاد انقلابی استان قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خدایی به چیه شبکه دنا قسم ۵ تآ بازیگر داره هم مجرین هم خواننده ان هم .......این شبکه قابل قیاس با شبکه هایی مثل شبکه شیراز و گلستان و .....نیست
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت . آفرین خوب حرفی بود
هادی
Iran, Islamic Republic of
در یک سال گذشته متوسط روزی یک دقیقه کسی نگاه نمی کنه کم و زیاد نگو
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1