کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛

شبکه دنا ضریب نفوذ ماهواره را در کهگیلویه و بویراحمد کاهش داد

3 ارديبهشت 1399 ساعت 23:36

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با فرمانده سپاه فتح استانبر ساخت مستندهای فاخر از شهدای استان در شبکه دنا تاکید کرد.


امیر رئوف به همراه جمعی از معاونین و مدیران این مرکز در جلسه دیدار با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثمراتِ تشکیل این نهاد مردمی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت های مختلف از جمله مقابله با انتشار ویروس کرونا همواره موفق عمل کرده است.
وی به تعامل خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رسانه ملی اشاره و اضافه کرد: ترویج گفتمان ایثار و شهادت از راهبردهای رسانه ملی است و شبکه استانی دنا هم در مناسبت های مختلف برای ترویج خلاقانه و هنرمندانه این گفتمان تلاش کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان همچنین به ساخت انیمشین از کتاب «پایی که جا ماند» اشاره کرد و گفت: ساخت مستندهای فاخر از شهدای شاخص استان را برنامه ریزی کرده ایم.
در این دیدار فرمانده سپاه فتح استان به موفقیت این رسانه در افزایش میزان مخاطبانش اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می دهد که با تلاش شبکه استانی ضریب نفوذ ماهواره در استان کاهش یافته است و امروز نه تنها مردم استان بلکه شهروندان استان‌های همجوار هم مخاطب برنامه‌های این شبکه هستند و کیفیت این برنامه‌ها ابراز رضایت می‌کنند.
سردار خرمدل به نتایج آخرین نظرسنجی‌ها اشاره کرد و گفت: مرجع خبری 75 درصد مردم صدا و سیما است که این آمار نشان دهنده اعتماد عمومی‌به رسانه ملی و مرجعیت اطلاع رسانی آن است.
وی بابیان اینکه رسانه ملی امروز در خط مقدم جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، گفت: در چند ماه اخیر دشمنان با همه ابزار های خود برای ناکارامد نشان دادن نظام اسلامی تلاش کردند اما صدا وسیما هنرمندانه خدمات نظام اسلامی را تبیین و این توطئه‌ها را خنثی کرد .
فرمانده سپاه فتح استان از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شبکه استانی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: برنامه سازان این شبکه از اولین روزهای شیوع این بیماری هم پای مجموعه مدیریتی استان بودند و با راه اندازی استودیوی سلامت رویدادها و تصمیمات مدیریت استان را به خوبی منعکس کرد.
وی به تمرکز سپاه فتح و استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری اشاره کردو افزود: علاوه بر کار ضد عفونی معابر عمومی و مکان‌های پرتردد، تولید ماسک و اقلام بهداشتی، برای شناسایی خانواده‌های نیازمند و جمع آوری کمک های مومنانه تلاش می‌کند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال از تعامل بیشتر برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت خواستار توجه بیشتر رسانه برای نمایش ماهیت نظام سلطه در غرب و تفاوت آن با تفکر اسلامی در مواجه با کرونا شد.
در پایان این دیدار آقای رئوف مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با اهدا لوح سپاس به فرمانده سپاه فتح استان از خدمات این نهاد انقلابی استان قدردانی کرد.


کد مطلب: 420119

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420119/2/شبکه-دنا-ضریب-نفوذ-ماهواره-کهگیلویه-بویراحمد-کاهش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1