تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۲۰۱۰۴
با ارسال متنی مطرح شد

واکنش تند «پاکدل» به «تاجگردون»؛ در رویه عملکردی خویش تجدیدنظر کنید

۴۳
۳
کبنا ؛
طی روزهای اخیر غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه مجازی خود به حواشی تأیید و رد صلاحیت خود که در روزهای اول تأیید صلاحیت‌ها در یک تعلیق قرار داشت نوشت.
ماجرا از جایی شروع می‌شد که یکی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی قبل از اعلام تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس 98 دست به افشاگری علیه تاجگردون در فضای مجازی زد و با استناد به مدارکی تاجگردون را متهم به سهامداری مستقیم و غیرمستقیم در 80 شرکت کرد.
تاجگردون در پست اینستاگرامی خود نوشت «افراد و برخی مراجع مدارکی مبنی بر سهامداری مستقیم یا غیر مستقیم من در هشتاد شرکت ارائه و طرح کردند». و در ادامه ارتباط خود با شرکت پترو امید آسیا را رد کرد.
غلامرپاکدل فعال سیاسی و رسانه‌ای و مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران با انتشار نامهٔ خطاب به غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت نوشت: در نهایت به شخصه انتظار داشتم و البته دارم که با آنچه گذشت و با شنیدن دردهای مردم در ایام انتخابات، جنابعالی در رویه عملکردی خویش خصوصاً تجدید نظر نمایید.
به گزارش کبنا، متن نامهٔ غلامرضا پاکدل به شرح زیر است؛
جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
باسلام
(در تاریخ 31 فروردین 99) در یک اقدام عجیب پستی را در صفحه اینستاگرام گذاشتید که بعد از هشت سال به شرکت پترو امید آسیا مراجعه کرده و یادداشت وکالتی گذاشتید تا اگر سهام یا نفعی خودتان یا بستگانتان دارید به نام دیدبان شفافیت یا هرکسی که مدعیست واگذار شود و عنوان نمودید که به سراغ سایر شرکتها هم خواهید رفت و این در پاسخ به مواردی است که در زمان بررسی صلاحیتان مطرح شده است. با عرض پوزش واقعاً بعید است که بعنوان عضوی آر قوه مقننه کشور با مستندات رسمی اینگونه یرخورد کرده و تا این حد مردم را بی سواد و ناآگاه فرض نموده‌اید و می‌توانید به همین سادگی پاسخ آن همه شبهات مستند را داده و برای مسئولین و خصوصاً منتخبین مجلس یازدهم همه چیز را عادی جلوه دهید. هر چند بهتر است با توجه به پایان یافتن انتخابات اگر قرار است شبهات و اتهامات مذکور بررسی شوند از محل و مجرای قانونی پیگیری شوند و هرکس به انجام وظیفه خود بپردازد، ولی از آنجاییکه فکر نکنید مردم تا این حد بی اطلاعند و با چنین توجیهاتی به روند قبل ادامه ندهید، عرض می‌کنم: جنابعالی طبق آگهی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی، به اتفاق آقای علیرضا حیدرآبادی پور متهم متواری بانک سرمایه، عضو هیات مدیره شرکت پترو امید آسیا بوده‌اید، تاریخ سند روزنامه هم 05/ 02 /91 می‌باشد (سند پیوست 1) یعنی اتفاقاً بعد از اینکه به نمایندگی مردم انتخاب شده‌اید! بعلاوه در صورتحساب سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 91 همچنان عضو هیات مدیره هستید!. (سند پیوست 2). اینکه در سال 91 همکارنتان از همین شرکت را که برای بازدید از پروژه ساخت مخازن ذخیره نفت گناوه آمده بودند، به بهانه منطقه ویژه اقتصادی مهمان نفت گچساران کردید و خودتان آنها را بعنوان همکارانتان معرفی نمودید هم بماند.
خوب است مردم بدانند شرکت پترو امید آسیا در شرکتهای زیادی مانند شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، شرکت توسعه تجارت پترو امید کیش، شرکت مدیریت انرژی داریان، شرکت مدیریت توسعه میدانهای نفتی امید، شرکت ذخیره سازان پتروامید م، شرکت توسعه گوهران امید، شرکت مدیریت انرژی داریان ماد، شرکت توسعه تجارت بیت المللی زرین پرشیا، شرکت مدیریت انرژی تابان هور، شرکت تولید مولد نیروگاهی جهرم، شرکت زرین کالای مبین و شرکت توسعه صنایع معدنی امید سهامدار است و با مراجعه به آگهی‌های تأسیس و تغییرات آن شرکت و شرکتهای مذکور و اسامی اعضای هیات مدیره و بازرسان آنها مشخص می‌شود جنابعالی تا چه اندازه از رانت استفاده نموده‌اند و بحث فقط شرکت پتروامید آسیا نیست بلکه احتمالاً یک شبکه بسیار گسترده از رانت و فساد است که نیاز به ورود دستگاههای نظارتی، امنیتی و قضایی دارد تا واقعیتهای آن کشف شود. برای اثبات این ادعا چند سند از هیات مدیره این شرکتها به پیوست ارائه می‌شود تا با دیدن اسامی هم قطاران دوستان و فامیل‌ها از جمله آقای مهدی باشتی و آرش حبیبی علاوه بر خود جنابعالی مشخص شود که نه تنها خودتان در زمان نمایندگی مجلس و قبل از آن عضو هیات مدیره بوده‌اید بلکه بعد از آن نیز براساس اسناد پیوست پس از جداشدن ظاهری خودتان افراد نیابتی و نزدیکانتان عضو هیات مدیره بوده و هستند تا همچنان حضور و نفوذتان برای اهدافی که خودتان بهتر میدانید حفظ شود (اسناد پیوست 3 لغایت 10). (اینجانب به شخصه افتخار می‌کنم که همشهریان و هم استانیهای عزیزم بر اساس شایستگی‌هایشان در مناصب و مسئولیتهای مختلف قرار گیرند و انتشار این اسناد و مطرح شدن نام برخی از آنها فقط بدلیل کتمان حقایق از سوی شما و عدم شفافیت جنابعالی با مردم است، لذا از همه عزیزان پوزش می‌طلبم). بنابراین باید واقف باشید موضوع با یک پست اینستاگرامی و چند کامنت از سوی افراد بی اطلاع یا هواداران متعصب قابل حل نیست بلکه یکی از دلایل فقیرتر شدن فقرا و غنی‌تر شدن اغنیا و گسرش چتر فقر و بیکاری این تفکر و این قبیل عملکرد است و سپس هم با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم و شفاف نبودن با آنها و عدم پاسخگویی به جای عذرخواهی و اصلاح رویه، سعی بر فریب افکار عموی و ادامه رویه غلط و شبه ناک گذشته را دارید.
 ضمناً فقط بحث سهامتان نیست، لطف کنید شما و همان شرکتی که به قول خودتان به آنها وکالت داده‌اید عایدات و پاداشهایی که شما و نزدیکانتان داشته و دریافت کرده‌اید را به مردم ارائه دهید و اگر می‌خواهید دفاعی کنید یا پاسخی بدهید که ندارید، درخصوص این اسناد نظر بدهید یا سندی در رد آنها ارائه دهید نه اینکه به دفتر شرکتها بروید و با آنها تجدید بیعت کنید و سپس از این پستهای بی ربط گذاشته و مردم را ملعبه قرار دهید، یقین داشته باشید شاید خودتان را بتوانید فریب دهید ولی مردم را هرگز.
پس لطفاً زحمت نکشید و به هیچ شرکت دیگری مراجعه نکنید و از این پستهای عوام فریبانه نگذارید، چون جهت اطلاعِ مردم خصوصاً جوانان عزیز، درسایت شرکتها به آدرس www.rrk.ir همه مستندات و آگهی تأسیس و تغییرات شرکتها موجود است و مانند همین مورد قابل رویت، ثبت و ارائه و غیر قابل انکار است و جناب نماینده هم هیچ دفاعی نمی‌تواند داشته باشد. اینکه چماقداران فضای مجازیتان به کسانی که گاهاً یرخی از این اسناد را منتشر می‌کنند حمله کرده و آنها را به باد توهین و شماتت می‌گیرند یا دنبال این هستند که چه کسی این اسناد را داده است خنده دار است و اصلاً درست و شایسته نیست چون همه در سایت فوق الذکر موجودند و باید عرض کرد:
 آیینه چون نقش تو بنمود راست خودشکن آیینه شکستن خطاست
در نهایت به شخصه انتظار داشتم و البته دارم که با آنچه گذشت و با شنیدن دردهای مردم در ایام انتخابات، جنابعالی در رویه عملکردی خویش خصوصاً در زمینه رانت، فساد، تبعیض، پارتی بازی، نخبه کشی، نوچه پروری، شایسته سالاری، حکومت خانوادگی و ارباب ورعیتی، پاسخگویی، شفافیت، احترام به شعور مردم، دوری از عوام فریبی و آنچه در هشت سال گذشته خاطر مردم را آزرده و دل آنها را به درد آورده، تجدید نظر نمایید و در این راستا بنا داشتم شرحی به همراه پیشنهادات تقدیم شما و مردم عزیز نمایم تا حداقل به وظیفه عمل کرده باشم ولی باتوجه به شرایط خاص کرونا دست نگه داشتم که انشاءالله در آینده ارائه خواهد شد. این مرقومه نیز فقط من باب تذکر و اینکه از همین ابتدا سعی کنید منطقی و مستند پاسخگو باشید، نگاشته شده است.
غلامرضا پاکدل
سوم اردیبهشت 99

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مطلبی که می‌خوانید از سری یادداشت‌های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاماً به معنی تأیید تمام یا بخشی از آن نیست. می‌توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهاتی
Iran, Islamic Republic of
بدبخت مردم فقیر و از همه جا بی خبر.... خدایا خودت کمک کن
یداله مرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس پاکدل عزیز .از هزاران سند منتشر شده در فضای مجازی توسط آذرپیک و توکلی و گودرزی و ......نمیتوان با طنز مراجعه به یک شرکت تبرئه شد .البته جای گله و مطالبه از دستگاههای نظارتی و امنیتی و قضایی وجود دارد که ورود در این موضوع نمایند و شفاف و صریح یا رفع ابهام و اتهام نمایند یا موارد تخلف را ابراز دارند .الان باید دستگاههای مربوطه پاسخگو باشند .
فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر پاکدل خودتو خسته نکن اینها قابلاصلاح نیستن
Iran, Islamic Republic of
آخ سی تاج؟!
استاد
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب و مستند. حیف این آقای پاکدل که خودش کاندید نشد تا همه جوونا بهش رای میدادن
Iran, Islamic Republic of
31 اردیبهشت هنوز نیامده اقای پاکدل
علیپور
Iran, Islamic Republic of
وای بر این مدیران
موسوی
Iran, Islamic Republic of
گمرک های جنوب رو با هم پیمانانش به جنگ گرفت و میلیاردها دلار رانت و مبادلات بدون مالیات و گاها به شکل قاچاق وارد می کند و گاهی به بهانه مناطق آزاد ولی عملا به دیگر جاها صادر میکند
United Arab Emirates
درود بر دکتر پاکدل و این روشنگری ارزشمند
باوی
United Arab Emirates
امان از دست این فوق لیسانس تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اینطور که معلومه و با این اسناد که مطمئنا شما حرف و یا پیام بی حساب نمی زنید جناب آقای تاجگردون کلا مصونیت در هر کاری دارند و هیچ‌کس حریفشان نمی شوند.
گرجی
Iran, Islamic Republic of
وای بر شورای نگهبان و سیستم های نظارتی که این رو میبینن ولی توان حرکتی جهادی رو ندارند. درنیاید صلاحیت های انتخابات .بر سیاست پیروز شد.
قشقایی
United Arab Emirates
گیرم مردم را فریب دادید. با خدا میخواید چه کار کنید؟ از خدا بترسید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس پاکدل واقعا عالی
نفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل شجاع و نترس.. به امید خدا به زودی از شهر ما کنده خواهد شد.
ش پ
Iran, Islamic Republic of
والله ریس جمهور آقای تاجگردون را قبول کردن آقای پاکدل ول نیکنه.
کو آقا اجازه بده ایشون به کارل شهرستان و کشور برسه. ای حرفل چنه
قاسم
Iran, Islamic Republic of
شهر شده رانت و سفارش و دروغگویی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یک زن و چند خانواده دارند مسائل و پست های شهر رو تعیین و تکلیف می کنن و نخبه ها تو سری میخورن
باشت یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم یادمان هست که// داخل شهر یاسوج سالهای 78 و 79 درس میخواند وبی پول تو جبیی نداشت. تا مایحتاج زندگی رو خودش رو تامین کنه حالا الکی الکی عضو حزب و جناح سیاسی شده و میلیارد میلیارد به جیب میزنه ولی صبرخدا زیاد هست و حتما تاوان کارهاشو برای کسب روزی پس خواهد داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چه فایده داری این افشاگری باید در انتخابات شکستش می دادی تا این چهار سال هم خدا مااش زیاد کنه
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون مگه مجبوری پست بیخودی بذاری که اینطور محکم جوابت بدن؟
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به ایشون بگه زمانی که خودتان مدیرعامل شرکت نفت گچساران بودید چند نفر از فامیل و بستگان شما استخدام شدند دست بردار ، تا کی میخای ادامه بدی با این کارات
برو فکر نان کن که خربزه اب است
بنوشکه
Iran, Islamic Republic of
تاج خواس بُرگشَ و اداره تِیَشَ کور کِه
منصف
Iran, Islamic Republic of
. با انتخابات فقط محاکمه اش عیب افتاد. آخرش جاش پیش خواهرزاده شه
ظفری
Iran, Islamic Republic of
و قبل از تایید صلاحیت دیگران رو به اخلاق مداری دعوت میکرد اما بعد از تایید صلاحیت حاشیه انگیزش به همه شروع کرد به توهین کردن و لاف های آبادانی زدن. دیگه دستانت رو شده بس کنید
دنیای کثیف سیاست
فکر میکنید با چه پولی نماینده شد.وقتی برای چهار سال نماینده شدن ۹۰ میلیارد پول هزینه میکنه به نظر مردم شریف ایران حقوق یک نماینده چقدره که بتونه این ۹۰ میلیارد رو جبران کنه . خدا میداند که این جور افرا د چه بلائی سر این مملکت آوردند و شک نکنید که تاوان پس میدهند . چوب خدا صدا ندارد
گچ
یه روزی حقایق بر ملا میشود و اون روز دیر نیست .از حلقومش می کشیم بیرون
حیدری
United Arab Emirates
درود بر مهندس پاکدل عزیز
شرکت
Iran, Islamic Republic of
عجب بخور بخوری راه انداختن...
تاج ۳۰ سال هست ساختار سازی برای گرفتن گلوگاه ها کرده
باشت
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت گچساران رو که قبضه کردن .... پیمانکاری ها رو هم که قبضه کردن .... مردم رو بیچاره و بدبخت کردند و با روغن و رب گوجه و پول
اریون
Iran, Islamic Republic of
اگر موردی بود از زیر چشمان تیز بین شورای نگهبان مخفی نمی ماند.پس خواهشها الکی جوسازی نکنید.خسته نشدید از این همه ...قوه قضائیه ناظر هست .شورای نگهبان ناظر هست....
Iran, Islamic Republic of
والله امثال تاجگردونه حریفشون وابو!
چطور اون همه سند را وتو کردن رفت پی کارش؟!!!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
وجدانا دوباره پیدات شد بعد از اون که مردم در دوم اسفند بارتون کردن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این همه سند رو انکار میکنه و با بازیگری رسانه هاش میخواد سرپوش بزاره
سی سخت
Iran, Islamic Republic of

بخورید نوش جان یه لیوان آب معدنی سی سخت هم روش
مردم هم توی صف وام یک میلیونی حسن خان همدیگه رو هل بدن
قل فلی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردم را نادان فرض نموده در حالی که مردم همه چیز از ایشان را می‌دانند
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا شایدمن بدرستی متوجه نشدم پوزش میطلبم یعنی شرکت داری یاسهامداری واسه مردم این استان جرمه!فقط باید دنبال گاو وگوسفند باشند؟!دلخوشی از هیچکس نیست ولی ثبت شرکت و سهامداری حتی دربین دهه هشتادیاهم رواج داره،پولداروسرمایه داری بدنیست مردم نداری زشته،پس انتشارسندو..چ معنی داره!حالا ی کسی زمانی پست داشت حالاندارد دنبال وظایف دیگر،هنر،سفرولذت های دیگربرود.
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا نظر مخاطبین را منتشر نمیکنی
مهسا زارعی
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط ابراهیم بت شکن زمان را فریاااااااد و صدااااااا بزنید

فقط رئیسی بتونه این را به سزای اعمالشان برساند و بس
لطف اله قدیانی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون

امیدوارم اعتبار نامه اش رد بشه
سید
Iran, Islamic Republic of
داداش من نمیدونم تو چطور یه دوره مدیر عامل شرکت نفت شدی
Iran, Islamic Republic of
همون طور که یه نفر با این همه مشکل تایید صلاحیت میشه🤣🤣
احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام.
آقای تاجگردون حداقل این آدمهای بدبختی ک بدون واسطه و و با هزار بدبختی و زحمت و با گذر از هفت خان رستم ک خودشون رو به شما میرسونن و مدارک لیسانس و فوق لیسانس به شما ارائه میدن و درد دل میکنن که با اینهمه تلاش و تحصیل هنوز بیکار هستن.
بجای اینکه شعار همیشگی خودتون رو به روی این جوانان بی رابطه و با سواد بکشین ک ما کاره شخصی انجام نمی دهیم.
میتوانید نه برای رضای خدا نه بخاطر اجر دنیوی و معنوی حداقل برای راضی نگه داشتن اون شخص جوانی ک هفت خان رستم رو گذروندن ک به شما برسن رو در این ۸۰ و۹۰ شرکتی ک مطمئنا در بالاترین پست مدیریتی شون قرار دارین مشغول به کار کنین تا حداقل برای یکبار هم که شده بدون روابط و لابی گری زمینه کار و امید به آینده را برای یک جوان بدون رابطه فراهم کرده باشین.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1