کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار نماینده ولی فقیه با مسئولین قرارگاه جهادی سردار سلیمانی

10 فروردين 1399 ساعت 16:54

حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان در بازدید از قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح با جمعی از مسئولین کارگاه‌های جهادی تولید ماسک این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان در بازدید از قرارگاه جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی سپاه فتح با جمعی از مسئولین کارگاه‌های جهادی تولید ماسک این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنانیوز، حجت‌الاسلام حسینی گفت: در شرایطی قرار داریم که کشور ما و اکثر کشورهای دنیا با تهدیدی بزرگ چون ویروس کرونا مواجه شده‌اند. 
وی عنوان کرد: شیوع این ویروس باعث تعطیلی جوامع بین الملل، و دولت این کشورها از لحاظ اقتصادی،تولیدی و خدمات رسانی در سطوح مختلف جامعه شده است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: اما در کشور ما می بینیم مردم و جوانات با تشکیل گروه های جهادی پا به پای ارگان های خدمات رسان در حال تلاش و مجاهدت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: از  قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم که در سریعترین زمان ممکن وارد میدان عملیات شد و با سازماندهی ظرفیت های مردمی در حال خدمت رسانی به مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به خواهران جهادگر استان گفت: از شما خواهران گرانقدری که پابه پای مردان در حال مجاهدت و ایثار هستید و میدان را هیچگاه خالی نکرده اید، قدردانی می کنم و علو درجات را برای شما از درگاه باری تعالی خواستارم.
وی تصریح کرد: زن در اندیشه اسلام و کشور ما جایگاه بالایی دارد و به یمن وجود بانوان و مادران فداکاری چون شماست، که چنین جوانان و فرزندانی در انقلاب درحال پرورش هستند.
ایشان بیان داشت: بدون اتکا به خداوند متعال و  مردم نمی توان این ویروس رو شکست داد. امروز در یک جنگ تمام عیار هستیم و قطعاً آن کسی که می تواند خسارات ناشی از جنگ و درد آن را کاهش دهد، نیروی بسیج است.
وی در پایان یادآور شد: ان‌شاء‌الله به حول و قوه الهی و تلاش و مجاهدت‌های شما عزیزان، کادر درمان و ملت شریف ایران در این جنگ بیولوژیکی پیروز خواهیم شد.


کد مطلب: 419346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419346/2/دیدار-نماینده-ولی-فقیه-مسئولین-قرارگاه-جهادی-سردار-سلیمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1