تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۱۹۱۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از ایستگاه‌های غربالگری کرونا در محورهای ورودی استان عنوان کرد؛

کنترل ویژه تمامی محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد/ بعد از غلبه بر کرونا میزبان گردشگران هستیم

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمد و شد در محورهای ورودی استان با استقرار گروه‌های ویژه به شدت کنترل می‌شود.
حسین کلانتری از روزهای ابتدایی ورود این ویروس به استان تا به امروز به صورت مستمر و سرزده از بعضی ایستگاه‌های غربالگری از جمله ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان بازدید داشته و از نزدیک بر روند کنترل ورود و خروج مسافران در این محور مواصلاتی نظارت داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان با بیان اینکه کنترل ورودی‌های استان از جهات مختلف حائز اهمیت است، با تاکید بر اینکه محور یاسوج_اصفهان از مسیر پل کتا مهم‌ترین ورودی استان است، عنوان کرد: باتوجه به دستورالعمل ابلاغی، اجرای کامل این دستورالعمل برای کنترل ورودی پل کتا و اطمینان یافتن از جلوگیری از ورود افرادی که احتمال ابتلا به این ویروس را دارند، حائز اهمیت است.
کلانتری خاطرنشان کرد: همانگونه که بارها از طریق رسانه ملی و استانی، سایت‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل‌ها، رستوران‌ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.
وی افزود: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا مسیر مناسبی را برای تردد انتخاب کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند، عنوان کرد: اما اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان مهم‌ترین اولویت ما است، بعد از شکست کرونا ویروس و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.
کلانتری تاکید کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.
وی از استقرار تیم‌های پایش سلامت و ایستگاه‌های غربالگری در همه محورهای ورودی استان خبر داد و گفت: تیم‌های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ذوالفقار آریان پور
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تبریک سال نو و عرض خسته نباشید خدمت عزیزانی که ورودی های استان را کنترل می کنند به نظر می‌رسد این گونه کنترل بی فایده باشد چون ویروس تا ۱۴ روز می تواند در افراد نهفته باشد و با کیت این عزیزان مشخص نشود لذا برای جلوگیری از یک فاجعه مانند شهرهای شمالی کشورمان که همین مسافران بانی و باعث آن بودند لذا درخواست می شود مانند استان های فارس و خوزستان که همسایه ما هستند جلوی ورود این افراد بی مسئولیت گرفته شود؟ تا تجربه شمال در شهرهای ما تکرار نشود
خواب آلود
Iran, Islamic Republic of
تا چند روز پیش پرواز های تهران به گچساران در حال انجام بود

Iran, Islamic Republic of
این کارو بایداز هفته پیش میکردین نه الان که هزارتامسافرازقم و بقیه شهرها اومدن شهر مبتلا کردن
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1