کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

به همت مدیرعامل جوان کهگیلویه و بویراحمدی 50 هزار شیشه الکل وارد استان شد ( + فیلم و تصاویر )

28 اسفند 1398 ساعت 19:02

شیوع ویروس کرونا هر چند زندگی افراد جامعه را مختل کرد، تا جایی که تعدادی از هموطنان عزیزمان جانشان را از دست دادند، اما همدلی، همکاری، نوع دوستی و ایثار و خودگذشتگی از دستاوردهای مثبت شیوع این بیماری بود.


شیوع ویروس کرونا هر چند زندگی افراد جامعه را مختل کرد، تا جایی که تعدادی از هموطنان عزیزمان جانشان را از دست دادند، اما همدلی، همکاری، نوع دوستی و ایثار و خودگذشتگی از دستاوردهای مثبت شیوع این بیماری بود. سید بهمن تقویان جوان کهگیلویه و بویراحمدی که مدیریت شرکت خوشنام پخش دارویی ستاره را برعهده دارد، یکی از جوانان انقلابی این دیار می‌باشد که توانسته است با رایزنی و پیگیری‌های مستمر در این شرایط سخت، 50 هزار شیشه الکل برای رفاه حال مردم وارد استان کهگیلویه و بویراحمد کند.
  
سید بهمن تقویان مدیرعامل شرکت پخش دارویی ستاره کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: در شرایطی که ویروس کرونا در جامعه ما رو به افزایش است، همه ما وظیفه داریم در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار بگیریم، بنا براین یکی از وظایف ما به عنوان شرکت پخش دارویی این بوده که نیازهای دارویی و بهداشتی جامعه را برای مقابله با این ویروس تأمین کنیم تا مردم عزیزمان از این لحاظ آرامش خاطر داشته باشند.
وی افزود: 50 هزار شیشه الکل برای نیاز مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و با هماهنگی مسئولان آن را ذخیره سازی کردیم. که برای رفاه حال مردم، طبق یک برنامه دقیق و اصولی آن را توزیع می‌کنیم.
امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از شرکت پخش دارویی ستاره استان، اظهار داشت: این شرکت با تدبیر و رایزنی‌هایی که انجام داد، توانست 50 هزار شیشه الکل مورد نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد را تهیه کند. ان شاء الله این الکل‌ها را به صورت عادلانه بین داروخانه‌های استان توزیع خواهیم کرد که در اختیار مردم قرار بگیرند.


کد مطلب: 418972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418972/2/همت-مدیرعامل-جوان-کهگیلویه-بویراحمدی-50-هزار-شیشه-الکل-وارد-استان-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1