کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط دبیر خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل غربالگری بیماری کرونا در ورودی یاسوج

21 اسفند 1398 ساعت 20:32

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد عصر از پایگاه غربالگری بیماری کرونا در ورودی شهر یاسوج مرکز استان بازدید و با اهدای گل از عوامل اجرایی این پایگاه تقدیر کرد.


امروز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه؛ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه غربالگری بیماری کرونا در ورودی شهر یاسوج مرکز استان بازدید و با اهدای گل از عوامل اجرایی این پایگاه تقدیر کرد.
مجید صفائی با تقدیر از زحمات نیروهای بهداشت و درمان، سپاه فتح، نیروی انتظامی و هلال احمر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خوشبختانه با همدلی‌ که بین مسئولان استان وجود دارد اقدامات خوبی برای پیشگیری از شیوع این ویروس صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه با دستور استاندار و به منظور حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت اسکان مسافر در استان در حال اجرا است، تصریح کرد: در ورودی همه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد پایگاه غربالگری برای مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سپاه فتح استان و برخی شهرداران و دهیاران اقدامات خوبی برای ضدعفونی مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد.
صفائی با اشاره به نظارت‌های مستمر بر تأسیسات خدماتی و رفاهی توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: 15 نفر در قالب سه تیم به صورت شبانه‌روزی کار نظارت بر این مکان‌ها را برای حفظ سلامت مردم در سطح استان انجام می‌دهند.


کد مطلب: 418728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418728/2/تجلیل-عوامل-غربالگری-بیماری-کرونا-ورودی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1