تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۴۱۸۴۶۰
کبنا گزارش می‌دهد

اثربخشی و کارآیی دو ویژگی «خداداد غریب‌پور» / ایمیدرو بر روی مدار برنامه

۰
کبنا ؛سکان ایمیدرو با تدبیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به فرزند توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد سپرده شد تا او اکنون در سطح یکی از مدیران موفق ارشد کشور شناخته شود. حضور خداداد غریب پور در ایمیدور تداعی کننده دو واژه اثربخشی و کارآیی در توسعه است.
 
 ایمیدرو با نقشه راه، هدفگذاری مناسبی دارد؛ پیشرفت نقشه راه از 60 درصد عبور کرد
دکتر خداداد غریب پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو در این باره می‌گوید: ایمیدرو با نقشه راه، دارای برنامه عملیاتی است و هدفگذاری مناسبی دارد.
وی با بیان اینکه این نقشه راه، برنامه زمان بندی برای اجرا دارد، اظهار داشت: نقشه راه معدن و صنایع معدنی با 72 راهبرد و 145 هدف تا افق 1400، براساس قوانین مرتبط با این حوزه نظیر قانون معادن، قانون رفع موانع تولید و غیره تدوین شده است.
پیشرفت نقشه راه به 60.30 درصد
رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه میزان پیشرفت نقشه راه معدن و صنایع معدنی تا پایان بهمن از 60 درصد عبور کرد، تصریح کرد: این نقشه راه از نیمه دوم سال 97 آغاز شده و تاکنون از برنامه (سالانه 25 درصد) جلوتر است. 40 درصد باقی مانده نقشه راه، طی 2 سال آینده محقق خواهد شد.
وی افزود: ایمیدرو مسئول اجرا و پیگیری 33 راهبرد (46 درصد) نقشه راه بخش معدن و صنایع معدنی است.
 نظارت پیوسته بر واگذاری‌ها
غریب پور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ایمیدرو برای افزایش حضور بخش خصوصی در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، واگذاری شرکت‌ها و پهنه‌های اکتشافی به این بخش است، گفت: رویکرد ما در ایمیدرو توسعه همه جانبه است و پس از واگذاری‌ها، نظارت‌های خود را به طور پیوسته از روند فعالیت راهبران شرکت‌ها یا مسئولان استخراج و فروش برای بهبود وضعیت، اعمال می‌کنیم.
وی ادامه داد: تاکید ما در ایمیدرو، کنار گذاشتن هدف‌های غیرقابل تحقق و پیگیری جدی هدفگذاری های قابل انجام همچون اکتشاف، واگذاری، نوسازی، آموزش، محیط زیست و موارد مشابه است.
 به دنبال نهادینه کردن فرهنگ پشتکار
رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه مداومت و اصرار بر یک کار درست باعث تحقق آن می‌شود، اظهار داشت: اگر هر فردی در مسئولیت خود، کارها را به نحو مطلوب انجام دهد، کشور توسعه می‌یابد.
وی ادامه داد: با هدفگذاری صحیح و داشتن اراده و پشتکار، می‌توانیم کارهای عظیمی در کشور انجام دهیم. در ایمیدرو به دنبال نهادینه کردن این فرهنگ هستیم.
غریب پور یادآور شد: در تدوین استراتژی ایمیدرو، خواستار ارائه گام‌های عملی برای تحقق اهداف شده‌ایم.
به گزارش کبنا، ویژه نامه الکترونیکی اقدامات یکسال اخیر سازمان ایمیدرو در زمینه های اکتشافات جدید، توسعه معادن کوچک مقیاس، بومی سازی ، فراهم کردن بستر صادرات، پوشش تمام نیاز های داخلی، توسعه ارتباط با دانشگاه ها و دانش بنیان شدن اقدامات سازمان را تشریح کرده است که می‌توانید در اینجا آن را دریافت کنید.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418460-2.jpg

 
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاف
Iran, Islamic Republic of
اکثراقوام خودتون را درپست های قبلی بکارکماشتید/برای جوانان بدون پارتی چکار کردی تهران نشین/برای توسعه زادگاهت بویراحمد هم کاری نکردی
راشد
Iran, Islamic Republic of
البته انصاف با انصاف بنویس نه بر اساس کینه و غرض دو حسن غریب پور کارایی باضافه اثر بخشی که می‌شود بهره وری بسیار عالی درود بر غریب پور و منتقدانش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
توصیف از ایمیدرو وقتی درشرایط غیر قابل لمس واز دور وصرفا متصورانه باشه ،،نمیتواند منبای قطعی مثبت بودن باشد برای کسانی ک از دور نظاره گرند حتی اگر فرض براین بگذاریم که هدف از این وصف ،تحکیم جایگاه وصحه گذاشتن براقدامات غریب پور نباشد.ایشان مدیری توانمند هستند ولی به مخالفین (مخالفینش در ثبت نام سابق انتخاباتی)ورفیقان امتیاز مثبت داد ونه به مستحقین وتوانمند ومتعهدکه جزاین گروه نیستند.ایشان معیارها وسلایق منحصر به فردی دارد ،بیش از خدمات جناحی ویا حتی فامیلی (کمک به فامیل)برای دوستانش ادم مثبتی هست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1