تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۴۱۳
بازدید رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج از واحدهای تولیدی مواد بهداشتی:

نگین‌تاجی: مسئولان برای آرامش مردم پای کار هستند / ملک‌حسینی: سلب اختیار از واحدهایی که کم کاری کنند

۰
کبنا ؛این روزها اگرچه کرونا مهمان ناخوانده ایرانیان و جهان در حال جا خوش کردن است اما صحنه‌های قشنگی از تلاش و ایثارگری را چون روزهای دفاع مقدس در کشور رقم زده است. در استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج مرکز این استان مقامات ارشد قضایی و مسئولان اجرایی همت را مضاعف کرده‌اند تا به رغم همه تبلیغات مسموم و هدفمند در فضای مجازی که، از سوی دشمنان نظام منتشر می‌شود، اما مردم از خدمات نظام در این زمینه غافل نیستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مسئولان ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های تولید کننده اقلام بهداشتی یاسوج امروز یکشنبه ( 11 اسفند ماه 98 ) بازدید کردند.
در این بازدید دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، صالحی مدیرکل تعزیرات، دکتر قائدی معاون دانشگاه علوم پزشکی، حضور داشتند، که از روند تولید و توزیع ژل‌های ضدعفونی این کارخانه‌ها بازدید کردند.
حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف، که دشمنان نقشه‌های زیادی را برای کشور طراحی نمودند، پایداری خود را نشان دادند و شایسته است اکنون که موج وسیعی از تبلیغات در خصوص ویروس کرونا به راه انداخته‌اند، مسئولان بیشتر احساس مسئولیت کرده تا مردم با آرامش خاطر، احساس امنیت بیشتری نمایند.
 مقام ارشد قضایی استان از تلاش‌های ارزنده کارکنان شرکت سینره تشکر کرد و گفت: این شرکت معتبر که خط تولید محصولات بهداشتی و آرایشی دارد و مطمئن هستم، تولیدات این شرکت در داخل و خارج از کشور مشتریان خوبی دارد و از سودآوری بالایی برخوردار است، اما اکنون احساس وظیفه نسبت به همنوعان، کارکنان این شرکت را بر آن داشت تا با تغییر خط تولید در 3 شیفت کاری، اقدام به تولید محصول ضدعفونی کننده دست نمایند و این شایسته تقدیر و تشکر است.
 وی افزود: این ایثارگری شرکت سینره موجب گردیده که بخاطر تشکر و تقدیر از عملکرد خوب این شرکت در بین کارکنان آن حاضر شوم و ضمن بازدید و ملاقات با کارکنان شرکت، رو در رو از آنان تشکر نمایم.
در حاشیه این بازدید، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اظهار داشت: ضرورت داشت که بازدیدی از شرکت تولید کننده ژل الکلی شستشوی دست که تنها شرکت تولیدی در این استان هست، داشته باشیم.
 دادستان مرکز استان افزود: حرکت جهادی کارکنان و پرسنل شرکت که به صورت شبانه روزی و بدون وقفه و تعطیلی کار انجام می‌دهند، جای تشکر از این عزیزان را دارد.
ملک حسینی گفت: با تولیدات این شرکت، نیاز استان تا حدودی رفع شده و مسئولان شرکت بر آن هستند که به دیگر استان‌های کشور، ارسال نمایند.
 وی با اشاره به اینکه کارها جهادی در این شرکت برای مبارزه با این بیماری شروع شده از مردم استان درخواست کرد در تهیه اقلام بهداشتی خیلی حساسیت نشان ندهند و از ذخیره کردن این اقلام در منزل خودداری و به اندازه نیاز روزانه یا هفتگی تهیه نمایند تا در توزیع عادلانه این اقلام با مشکلی مواجه نشویم.
 
سلب اختیار از واحدهایی که کم کاری کنند
ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه از کارخانه الکل سازی یاسوج بازدید و در این کارخانه، اظهار داشت: امروز کشور ما به معنای واقعی نیازمند فعالیت جهادی در حوزه سلامت و بهداشت شده است و شما کارگزاران این واحد تولیدی بخشی از مسئولیت مبارزه در این جهاد بهداشتی را بر عهده دارید.
 وی در ادامه افزود: امروزه همه مسئولان نظام در قوای سه گانه پای کار هستند تا چنانچه واحد تولیدی با مشکلی مواجه است هر چه سریعتر به رفع آن مشکل اقدام نمایند.
ملک حسینی با اظهار اینکه مدیران واحدهای تولیدی مواد شوینده و بهداشتی از حداکثر توان تولیدی کارگاه یا کارخانه بهره برداری نمایند، افزود: این واحدهای تولیدی که بخشی از خاکریز خط مقدم این نبرد هستند، از همه ظرفیت اسمی خود استفاده نمایند.
 وی این نکته را هم اضافه کرد که هر جایی که مسئولان مشاهده نمایند و یک واحد تولیدی، به نحوی کم کاری کنند در چارچوب قانون سلب اختیار و مدیریت به شخص دیگری واگذار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1