کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از داروخانه‌های یاسوج مطرح شد

هشدار جدی دادستان یاسوج: با کسانی که منفعت طلبانه سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، به شدت برخورد خواهد شد

11 اسفند 1398 ساعت 20:39

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از داروخانه‌ها و مرکز تجهیزات پزشکی این شهر بازدید کردند.


سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از داروخانه‌ها و مرکز تجهیزات پزشکی این شهر بازدید کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز (یکشنبه 11 اسفند ماه 98 ) دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، از داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی در سطح شهر یاسوج بازدید کردند.
ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدارها، اظهار کرد؛ دادستانی و دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سود جویانه در شرایط کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد کرد.
صالحی مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در صورت مشاهده تخلف احتکار، گرانفروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده و دستکش به طور جدی برخورد می‌شود، به دلیل نیاز مبرم شهروندان به اقلامی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، در داروخانه‌ها و اهمیت نحوه توزیع و عرضه این قلم کالاها به دلیل ویروس کرونا در مراکز بهداشتی، گشت مشترک ایجاد شد و بر این بخش نظارت می‌کند.
قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت؛ بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت و با توجه به شرایط موجود ماسک و دستکش، و مواد ضدعفونی کننده از طریق مراکز دولتی توزیع می‌شود.
 


کد مطلب: 418412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418412/2/هشدار-جدی-دادستان-یاسوج-کسانی-منفعت-طلبانه-سلامت-مردم-مخاطره-بیندازد-شدت-برخورد-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1