تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۸۴۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان قرنطینه شده یاسوج / تقدیر استاندار از مجاهدت سفیدپوشان و مدافعین سلامت

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از بیمارستان معین ویروس کرونا در استان از کادر درمانی ،پزشکی و پرستاران این بیمارستان با اهدای گل تقدیر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حسین کلانتری استاندار و رئیس شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد به همراه یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز ( یکشنبه 11 اسفند ماه 98 ) با حضور در بیمارستان قرنطینه‌ شده شهید جلیل یاسوج در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص کرونا ویروس قرار گرفت.
نماینده عالی دولت ضمن بازدید از بخش های مختلف، از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران، وضعیت کادر درمانی و امکانات این مرکز قرار گرفت و از زحمات پرسنل درمانی و ستادی تقدیر و تشکر کرد.
کلانتری در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، عنوان کرد: بدون شک با همدلی و همکاری مردم کرونا را شکست می دهیم.
وی با تاکید بر اینکه تلاش کادر پزشکی و پرستاری در مبارزه با کرونا ستودنی است، خاطرنشان کرد: مجموعه اجرایی استان تمام تلاش خود را برای تامین  امکانات مورد نیاز مردم و کادر درمانی استان برای مقابله با این ویروس به کار می گیرد و در آینده نزدیک سایر درخواست ها و مطالبات جامعه پرستاری و پزشکی استان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم جهت رفع مشکلات انجام می شود.
استاندار از بسیج همه امکانات استان برای مقابله با این ویروس خبر داد و گفت: هم اکنون همه دستگاهها و سازمانها با وحدت و انسجام برای پیشگیری و مقابله  آماده اند و شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.
یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور استاندار در بین کادر درمانی این بیمارستان را مایه دلگرمی پرستاران دانست و گفت: با حمایت های استاندار تا کنون خوشبختانه این بیماری در استان به خوبی کنترل شده است و بر اساس ارسال آزمایشهای انجام شده و اعلام نتیجه از تهران فقط یک مورد در در استان وجود دارد که به زودی بهبودی خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1