کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مهدی روشنفکر از دانشگاه یاسوج چه گذشت

روشنفکر: نیامده‌ام که مثل دیگران در دانشگاه دستور دهم، بلکه فرمانبر دانشگاه هستم / مشکل جامعه مدیران ناکارآمد و فاقد دانش شغلی است ( + تصاویر )

10 اسفند 1398 ساعت 19:37

روشنفکر گفت: اگر امروز در دانشگاه حضور پیدا کردم برای این بود که از دانشگاه درخواست کنم نه مثل دیگران دستور دهم، نیامده‌ام به دانشگاه فرمان دهم بلکه آمده‌ام فرمانبرداری کنم و با کمال تواضع میگم این مایه افتخار که فرمانبر دانشگاه باشیم.


مهدی روشنفکر بعد از اعتماد مردم در دوم اسفند در روزهای بعد از پیروزی در نشست‌های جداگانه با متولیان و برگزارکنندگان امر انتخابات و تأمین امنیت از جمله استاندار، معاون سیاسی، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.
 به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در ادامه دیدارهای خود، امروز (شنبه 10 اسفند ماه 98 ) از دانشگاه یاسوج بازدید و با رئیس، معاونین، مدیران و کارکنان این دانشگاه دیدار کرد.
متخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر عسکریان گفت: از تلاش مسئولان سابق و فعلی دانشگاه یاسوج، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای ارتقای شاخص‌ها در زمینه‌های مختلف تشکر می‌کنم.
 مهدی روشنفکر افزود: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ویژه‌ای دارد و در واقع جایگاه علمی بالایی در سطح کشور و حتی در سطح بین المللی دارد که تلاش مسئولان و اعضای هیئت علمی برای ارتقای جایگاه این دانشگاه جای تقدیر دارد.
 وی عنوان کرد: بعد از ملاقات حضوری و تشکر از مجموعه دست اندرکاران و متولیان برگزاری انتخابات و تأمین امنیت، دانشگاه یاسوج را به عنوان اولین دستگاه برای یک ملاقات و دیدار رسمی انتخاب کردم واین بخاطر اهمیت وانتظاری بوده که ما از دانشگاه مادر استان داریم.
 روشنفکر ادامه داد: با مجموعه دانشگاه و دانشگاهیان غریبه نیستم و شناخت خوبی از دانشگاه دارم؛ اگر دانشگاه را در سه بخش به هم پیوسته اعضای هیئت علمی، دانشجویان، و کارمندان در نظر بگیریم ما و دانشگاه توقعات و انتظاراتی از یکدیگر داریم که در بخش دانشجویان فعلاً به جزئیات موضوع تا در فرصتی و جلسه‌ای دیگر وارد نمی‌شویم.
 وی با اشاره به ضرورت همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی وزارت‌خانه‌ها، ادامه داد: خیلی مشتاقیم بحث شهرک اساتید دانشگاه به مرحله عملیاتی برسد و کارمندان در حوزه معیشتی، تبدیل وضعیت و... مطالباتی دارند که می‌توان برای حل مشکلات آنان پیگیری‌های لازم را انجام داد.
 روشنفکر گفت: انتظار می‌رود دانشگاه برای رفع مشکلات جامعه فعال‌تر، پیش قدم و پرچم‌دار شود، ادامه داد: دست شما را به گرمی می‌فشارم که برای حل مشکلات آستین بالا بزنید و برای کمک به توسعه راهکار ارائه دهید و ما نیز برای اجرایی شدن این راهکارها با تمام توان پیگیری می‌کنیم.
 منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم با بیان اینکه جایگاه و نقش دانشگاه در کمک به توسعه انکارناپذیر است، بیان کرد: استفاده از نیروی انسانی توانمند در این استان مغفول مانده در صورتی مهمترین آیتم برای کمک به توسعه استفاده از نیروی انسانی متعهد و متخصص است.
 روشنفکر با تاکید بر اینک خط کشی‌های سردسیری و گرمسیری، سفلی و علیا باید حذف شود، گفت: بسیاری از مشکلات امروز در جامعه به دلیل وجود مدیران ناکارآمد و فاقد دانش شغلی لازم در 4 دهه اخیر بوده زیرا مواهب خدادادی کم نظیر این استان از جمله نفت سیاه در گچساران، گیاهان دارویی، آب و گردشگری استفاده بهینه نشده است.
 روشنفکر در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: اگر امروز در دانشگاه حضور پیدا کردم برای این بود که از دانشگاه درخواست کنم نه مثل دیگران دستور دهم، نیامده‌ام به دانشگاه فرمان دهم بلکه آمده‌ام فرمانبرداری کنم و با کمال تواضع میگم این مایه افتخار که فرمانبر دانشگاه باشیم.
 وی گفت: ما دوست داریم دانشگاه و مجموعه هیئت علمی به عنوان یک اتاق فکر، یک اتاق سیاستگذاری برای حل مشکلات تلاش و ورود کند، این در حقیقت رسالت اصلی دانشگاه‌های باید باشد.


کد مطلب: 418373

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418373/2/روشنفکر-نیامده-ام-مثل-دیگران-دانشگاه-دستور-دهم-بلکه-فرمانبر-هستم-مشکل-جامعه-مدیران-ناکارآمد-فاقد-دانش-شغلی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1