کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عدل هاشمی‌پور؛ بی‌مهری به نخبگان کهگیلویه نابخشودنی است / حق مردم را از وزارت نفت می‌گیرم/ اختصاص 27 میلیارد تومان برای جاده آب حیات و دمه / شرمنده جوانان هستم

30 بهمن 1398 ساعت 20:45

عدل هاشمی‌پور گفت: متأسفانه نخبگان در ادوار گذشته، مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و از آنان به‌ درستی استفاده بهینه نکردند. امیدوارم بستری فراهم شود تا فارغ از مسائل جریانی، سیاسی، اصلاح‌طلبی و اصولگرایی بتوانیم از وجود انسان‌های کارآمد برای به دست گرفتن مسئولیت‌های بزرگ استفاده کنیم.


آخرین نطق انتخاباتی «عدل هاشمی‌پور»، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 30 بهمن‌ماه 98) آخرین نطق انتخاباتی «عدل هاشمی‌پور» نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر سرفاریاب برگزار شد.
متن نطق انتخاباتی «عدل هاشمی‌پور» به شرح زیر است:
در این دریای بی‌کران که شایعات و بداخلاقی‌ها، جوسازی و شانتاژ بازی‌ها زیاد شده است، نیاز هست که انسان در همچون جایی در کنار سادات امام‌زاده علی (ع) که به دین‌داری، خداترسی، تدین و مهمان‌نوازی مشهور هستند از امام‌زاده علی (ع) می‌خواهم تا توفیق دهد که بتوانم به مردم حوزه انتخابیه‌ام کمک کنم و خدمت و تلاش صادقانه داشته باشم.
متأسفانه نخبگان در ادوار گذشته، مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و از آنان به‌درستی استفاده بهینه نکردند. امیدوارم بستری فراهم شود تا فارغ از مسائل جریانی، سیاسی، اصلاح‌طلبی و اصولگرایی بتوانیم از وجود انسان‌های کارآمد برای به دست گرفتن مسئولیت‌های بزرگ استفاده کنیم.
در همه‌ی ایلات و طوایف، هم در حوزه ثلاث و بویراحمد انسان‌های بزرگی پرورش یافتند اما به دلیل بی‌کسی و به خاطر ارتباطاتی که نداشتند و به دلیل اینکه تنها خودمان را دیدیم و دیگران را ندیدیم؛ خود را دیدن و دیگران را ندیدن این ظلم نابخشودنی است ما باید همه را ببینیم باید همچون شتر نوک قله را ببینیم اما نباید همچون قاطر جلوی پای خود را ببینیم.
انسان‌های تنگ‌نظر، انسان‌هایی که سینه گشاده، دل بزرگ و دید وسیع ندارند، نظرتنگ و حسود هستند اصلاً نمی‌توانند ببینند که یک فردی رشد، پیشرفت ترقی کرده است و مطمئن باشید که این انسان سقوط خواهند کرد و هرگز به درجه‌ی والا نائل نمی‌شود و عاقبت‌به‌خیر هم نخواهند شد.
به برکت این نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، زیربنایی و اساسی اقدامات زیادی در کشور انجام‌شده است، واقعاً مسئولین استان‌های کشور از فرصت‌ها استفاده کرده‌اند.
فرصت‌ها همچون برق می‌گذرند و باید از فرصت‌ها برای خدمت به مردم آن‌هم خدمت صادقانه، مخلصانه، عامیانه و مؤمنانه و با ذات پاک و سینه‌باز استفاده کنید.
روکش آسفالت دهدشت به سرفاریاب که واقعاً شرایط خوبی نداشت، آقای زنگنه وزیر نفت را با بالگرد از این مسیر آوردم و مکاتباتی هم برای جاده تنگ پیرزال داشتم و گفتم که پل‌های کم‌عرض را نگاه کن الآن آن ماشین توقف کرده تا ماشین دیگر عبور کند ایشآن‌ هم پذیرفت؛ گفتم که یا خط لوله 42 اینچ را از تهران منتقل کنید و یا اینکه تکلیف تنگ پیرزال و عریض کردن پل‌هایش را باید در دستور کار قرار دهید که ایشان به مدیرعامل شرکت ملی گاز دستور دادند اما گفتم که تا زمانی که این اتفاق بیفتد جاده ارتباطی را روکش کردیم تا مردم عذاب نکشند.
 یکی از کارهای اساسی و زیربنایی برای سادات امامزاده علی (ع) تغییراتی که در محور تنگ پیرزال به سرفاریاب می‌افتد و بدانید که بهترین مکان برای این اقدام همین کمیسیون انرژی است و بنده هم در آن قرار دارم و می‌توانم از وزارت نفت حق‌وحقوق این مردم را بگیرم.
برداشتن پیچ‌وخم‌های جاده ارتباطی آب حیات سرفاریاب برای توسعه این منطقه فوق‌العاده تأثیرگذار است و این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد چون جاده صعب‌العبوری است و به‌زودی این جاده افتتاح خواهد شد.
جاده تسوج برای رونق گردشگری و تفریح مردم مناسب است، این جاده ارتباطی شرایط نامناسبی داشت و امروز این جاده در دست احداث است؛ جاده دمه بااعتبار 17 میلیارد تومان آغاز شده و امتداد این جاده ارتباطی به امام‌زاده علی (ع) است و تا سال آینده مردم برای رفت‌وآمدشان مشکلی نداشته باشند.
جاده‌های ارتباطی بیدانجیر، جاده امامزاده یحیی به پاتاوه-دهدشت و جاده ساورز در دستور کار هست و مرحله‌ی عملیات آسفالت این جاده‌ها به‌زودی انجام می‌شود.
سالن و درمانگاه سرفاریاب با یک و نیم میلیارد تومان تا پایان سال افتتاح خواهد شد و مکاتباتی برای چمن مصنوعی سرفاریاب انجام‌شده است.
به سادات امامزاده علی (ع) قول می‌دهم به همان خدایی که جوانان العربشی برای ورزشگاه بااعتبار 4 میلیارد تومان شاداب و بانشاط شدند؛ همان خدا کمک کند که در کوتاه‌ترین زمان پول همین چمن را از وزیر نفت بگیرم و در آینده نزدیک این کار را برای جوانان شروع کنیم تا شرمنده جوانان نباشم این شعار نیست و نمی‌خواهم که رأی جمع کنم.


کد مطلب: 418071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418071/2/عدل-هاشمی-پور-بی-مهری-نخبگان-کهگیلویه-نابخشودنی-حق-مردم-وزارت-نفت-می-گیرم-اختصاص-27-میلیارد-تومان-جاده-آب-حیات-دمه-شرمنده-جوانان-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1