کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی:

«هدایتخواه از حضور در انتخابات کنار کشید ( + تصویر )

30 بهمن 1398 ساعت 18:10

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور در انتخابات حوزه تهران کنار کشید.


ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رسما از حضور در رقابت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران کناره‌گیری کرد.

در متن پیام هدایتخواه آمده است: با عرض سلام و ادب محضر ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم عزیر و شریف زادگاهم بویراحمد و دنا
به استحضار می‌رساند از آنجاکه بنا بر اصول مسلم انقلابی و اعتقادی‌ام، تکلیف اصلی و محوری خود را انجام اقدامات تربیتی و فرهنگی در بطن جامعه می‌دانم، بنایی بر حضور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا نداشتم؛ با این حال متعاقب اصرار مردم عزیز بویراحمد و دنا، با هدف و انگیزه ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی پذیرفتم که وارد این فرایند شوم.
در این راستا، هر چه در توان داشتم به‌کار بستم تا پیکره‌ی واحدی از خواص انقلابی در کنار یکدیگر قرار گیرند که متأسفانه بنابر دلایلی، این مهم حاصل نشد.
آنهایی که با آرایش مردمی انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در این دوره آشنایی دارند می‌دانند که در صورت حضور اینجانب در این حوزه، پیروزی بسیار محتمل بود، ولی از آنجا که هدف غایی من در این خصوص هیچ‌گاه صرف پیروزی نبوده است، عطای این پیروزی را که متأسفانه در این دوره به بهای گزافی از کینه‌ها و اختلافاتی حاصل می‌شد و سر منشأ بحران و از هم گسیختگی اجتماعی منطقه و مردمم می شد، به لقایش بخشیدم.
بر این اساس علی‌رغم اصرارها به‌ویژه از سوی توده‌های مردم، جوانان و بزرگان طوایف و ایلات و گروه های سیاسی منطقه تصمیم گرفتم در انتخابات دیار خویش کاندیدا نشوم و البته همچنان منت‌دار این سیل محبت‌ها هستم و خواهم بود.
از سویی برخی خواص جریان انقلابی و نیز برخی گروه‌ها و جریانات مردمی تهران با توجه به دو دوره سابقه نمایندگی اینجانب در مجلس و تجربیات کسب‌شده که می‌توانست در این مرحله حساس به تصمیمات انقلابی و مدیریتی کشور کمک کند مرا متقاعد به ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران کردند.
اینجانب متعلق و باورمند به جریان انقلابی هستم و در چارچوب‌های همین جریان وارد مراحل انتخاب برای فهرست نهایی شدم.
می‌دانید و می‌شناسیدم که اهل لابی‌های رایج نیستم و روحیه روستایی و عشایری‌ام هم اجازه نمی‌دهد که به طرق‌های متداول وارد برخی رایزنی‌ها شوم؛ با این حال تعدادی از شخصیت‌ها و بزرگان انقلابی به اینجانب محبت داشتند و تا مراحل نهایی فهرست‌های انتخاباتی بنده را نیز در لیست نیروهای انقلابی جای دادند.

 
در نهایت امر با توجه به وجود برخی دلایل در لیست نهایی مزبور قرار نگرفتم که البته با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و بر اساس مصلحت، درصدد بیان ضعف‌ها و نادرستی‌های مسیرهای فهرست‌نویسی نیستم. 
به‌رغم محبت برخی بزرگان انقلابی که بنده را در لیست‌های نهایی خود قرار داد‌ه‌اند و با عرض تشکر و پوزش از محضر آنان، با توجه به هدف و انگیز‌ه‌ای که در ابتدا نیز به آن اشاره شد که همانا حفظ وحدت و انسجام میان نیروهای انقلابی است، انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام می‌دارم.
همچنین ضمن دعوت از عموم مردم برای خلق یک حماسه پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه و دقت و همت برای انتخاب نیروهای ولایی، انقلابی، دلسوز، شجاع و کارآمد، امیدوارم که ماحصل این انتخابات پیروزی مردم و انقلاب باشد.
ستار هدایت خواه
30 بهمن 1398
انتهای پ


کد مطلب: 418065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418065/2/هدایتخواه-حضور-انتخابات-کنار-کشید-تصویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1